Հիշել նախագիծը

2-րդ, 5-րդ, 7-րդ և 10-րդ դասարանների առարկայական չափորոշիչների լրամշակված նախագծերը

  • Տևողություն

    20.01.2023 04.02.2023
  • Տեսակ

    Ծրագիր

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 484

Տպել

Առաջարկներ`

Սոկրատ Մկրտչյան

31.01.2023

Խնդրում ենք հստակեցնել` քննարկման է դրված առարկայական չափորոշիչներն ըստ հանրակրթության աստիճանների, թե ինչպես ձևակերպված է վերնագրում «2-րդ, 5-րդ, 7-րդ և 10-րդ դասարանների առարկայական չափորոշիչների լրամշակված նախագծերը»: Ամբողջը խառնաշփոթ է, գրականությունը միայն 7-րդ և 10-րդ դասարանի վերջնարդյունքներ է դրված, շախմատը ժամաքանակներով է տրված, մի շարք առարկաների համար ոչինչ չկա դրված. օտար լեզուներ, համաշխարհային պատմություն, բնություն և այլն: Որոշ առարկաների գծով միայն հայեցակարգն է դրված, որոշ առարկաների գծով միայն վերջնարդյունքները: Առաջարկում եմ լրացնել բոլոր բաց թողնված առարկաները, չափորոշիչներն ըստ հանրակրթության աստիճանների ամբողջացնել, խմբագրել և նոր դնել քննարկման:

Տիգրան Սարգսյան

29.01.2023

1. Պետական չափորոշիչը պետք է նաև միտված լինի հայկական իրականության որոշ բացասական դրսևորումների (օրենքի նկատմամբ ոչ պատշաճ վերաբերմունք, անձնական շահի գերադրում հանայինի նկատմամբ, համագործակցության, հանդուրժողականության ու փոխադարձ վստահության ցածր մակարդակ, կովկասյան տաքայրունություն և այլն) հաղթահարմանը։ Այն պետք է նպաստի Հայաստանի առջև ծառացած մարտահրավերների լուծմանը. առողջ սերունդ, շատ մարդկային ռեսուրսներ, ապաշրջափակում, բարդ քաղաքական իրավիճակի հայանպաստ հանգուցալուծում, Ազգ-Բանակ գաղափարախոսություն։ Մենք հպարտանում ենք միջազգային արենայում ծանրամարտի չեմպիոն ունենալով, սակայն երբեք չենք խոսում դրա արդյունքում տասնյակ երիտասարդների ողնաշարային հաշմանդամության և վերականգնողական բուժման մասին։ Տնտեսական որորտում ակնկալվում է. «բոլոր ֆիզիկական անձանց եկամուտների պարտադիր հայտարարգրում» գաղափարի ներդրում, որի համար կարիք կա ավելացումներ և ճշգրտումներ անել Չափորոշիներում։

Տիգրան Սարգսյան

29.01.2023

Չափորոշիչի 29-րդ կետով տարեկան ուսումնական շաբաթը սահմանվում է առավելագույնը 34 շաբաթ։ Այսօր արդեն գրեթե բոլոր դպրոցները անցել են 5-օրյա ուսումնական շաբաթի՝ ավելացնելով 6-րդ, 7-րդ դասաժամերը։ ՈՒսումնառության 34 շաբաթը կազմում է՝ 34*5=170 օր։ Մասնավորապես, 2021-22 ուստարում, հանելով տոնական և հիշատակի 7 օրերը, ուսումնառության համար մնում է 163 օր։ Ստացվում է. տարեկան 365 օրերից 202 (365-163=202) օրը աշակերտը մնում է տանը, իսկ տարեկան միջին հաշվարկով, մոտավորապես՝ շաբաթվա 7 օրից 4-ը աշակերտը տանն է մնում, 3-ը՝ այցելում դպրոց։ Զարմանալի և անընդունելի է թանկարժեք ժամանակի այս չափի վատնումը։ Այսպիսով. տուժում է կրթության որակը, խախտվում է նրա անընդհատությունը և ռիթմը։ Գաղտնիք չէ 6-րդ և 7-րդ դասաժամերի ցածր արդյունավետությունը՝ աշակերտը հոգնած է, թերսնված, 5-րոպեանոց (մեկ 10-րոպեանոց՝ «երկար») ընդմիջումները անբավարար են։ Բարդ քաղաքական, տնտեսական իրավիճակում նման գործելավոճն ու շռայլությունը ՀՀ զարգացման և անվտանգության շահերին հարիր չէ։ Կարծում եմ, պետք է հրատապ էական փոփոխություններ կատարել։ Պարբերաբար բարձրացվում է հասարակության կողմից քննադատվող 12-րդ դասարանի առկայության կնճռոտ հարցը, որը դեռ լուծում չի գտել։ Ի դեպ, ՌԴ-ում դպրոցում ուսումնառությունը 11 տարի է։ Տնտեսական տեսակետից կարելի է ձմռան Հունվար ամսվա ուսումնառությունը տեղափոխել ամառ, որը կտա էական խնայողություններ դպրոցների ջեռուցման ծախսերի առումով։ Առաջարկում եմ. դպրոցներում ուսումնական շաբաթը սահմանել պարտադիր 6-օրյա, ամառային արձակուրդներն էապես կտրճատելով մեծացնել տարեկան ուսումնական շաբաթների քանակը։

Տեսնել ավելին

Թողնել առաջարկ

Դուք կարող եք թողնել մեկնաբանություն միայն կայքում գրանցվելուց և հետո:

Ձեր մեկնաբանությունը կհրապարակվի կայքի ադմինիստրատորի հաստատումից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Ներկայացված առաջարկները կարող եք տեսնել Ամփոփաթերթ բաժնում: