Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Добавить в избранное

«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2023 թվականի փետրվարի 9-ի N 167-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշումների նախագծերը, «Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2021 թվականի մարտի 5-ի N 24-Ն հրամանում փոփոխություն կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2020 թվականի սեպտեմբերի 7-ի N 1162-Ա/2 հրամանում փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանների նախագծերը

ՀՀ կառավարության 2012 թվականի դեկտեմբերի 27-ի N 1667-Ն որոշմամբ սահմանված են ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման և գնահատման մի շարք կարգավորումներ, որոնք ժամանակին արձագանքել են ոլորտում առկա խնդիրներին և նպաստել կրթության որակի բարելավմանը: Սակայն կրթական քաղաքականության զարգացման, հասարակական պահանջների փոփոխության, ինչպես նաև միջազգային լավագույն փորձին համապատասխանեցման համատեքստում անհրաժեշտություն է առաջացել վերանայելու գործող կարգավորումները և ներկայացնելու դրանք նոր խմբագրությամբ։ Նոր խմբագրությամբ կարգավորումների ընդունումը կապահովի ուսուցիչների նպատակային, արդյունավետ և որակական զարգացման գործընթաց՝ ի նպաստ սովորողների կրթության որակի բարձրացման և հանրակրթության ոլորտի շարունակական զարգացման։

  ՀՀ կառավարության 2023 թվականի փետրվարի 9-ի N 167-Ն որոշմամբ հաստատվել էր հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի հերթական ատեստավորման կարգը և տարածքային հանձնաժողովների ստեղծման և գործունեության կարգը։ Սակայն իրավակիրառ պրակտիկայի ընթացքում պարզվել է, որ որոշման որոշ մեխանիզմներ և ընթացակարգեր բավարար ճշգրտությամբ և արդյունավետությամբ չեն ապահովում ուսուցիչների ատեստավորման ամբողջական, թափանցիկ և արդիական իրականացումը։

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2021 թվականի մարտի 5-ի N 24-Ն հրամանում փոփոխություն կատարելու անհրաժեշտությունը պայմանավորված է օրենսդրական վերջին փոփոխությունների համատեքստում կարգավորումները հստակեցնելու և վերապատրաստման համակարգի նկատմամբ վերահսկողությունն ու արդյունավետությունն ավելացնելու պահանջով։

  • Обсуждалось

    03.09.2025 - 18.09.2025

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Образование и наука

  • Министерство

    Министерство образования, науки, культуры и спорта

Отправить рекомендацию по электронной почте

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 1891

Принт

Предложения

Վարդուհի Բադալյան

17.09.2025

Ըստ նախագծի՝ սահմանվել է, որ եթե տվյալ մոդուլով վերապատրաստված ուսուցիչների առնվազն 30%-ը չի հաղթահարել ատեստավորումը, ապա ԿԳՄՍ նախարարությունը կազմակերպությանը 3 տարով զրկում է տվյալ մոդուլի վերապատրաստում իրականացնելու իրավունքից։ Հաշվի առնելով համակարգի արդյունավետության բարձրացման և որակյալ կազմակերպություններին խրախուսելու անհրաժեշտությունը՝ առաջարկում եմ նաև սահմանել խրախուսման մեխանիզմ։ Օրինակ այն կազմակերպությունները, որոնք ապահովում են վերապատրաստված ուսուցիչների բարձր հաջողություն (օրինակ՝ 80% և ավելի ատեստավորում հաղթահարած), պետք է որևէ ձևով խրախուսվեն։

Վարդուհի Բադալյան

17.09.2025

Ուսուցիչների հերթական ատեստավորման գործընթացի արդարացիությունն ու թափանցիկությունը բարձրացնելու նպատակով առաջարկում եմ կատարել փոփոխություն գնահատման մեխանիզմում։ Մասնավորապես՝ ուսուցչի գնահատմանը պետք է մասնակցեն ոչ միայն ինքը (ինքնագնահատում) և դպրոցի տնօրենը, այլև տվյալ առարկան դասավանդող մեկ այլ մասնագետ կամ տվյալ մեթոդական միավորման նախագահը: Իսկ վերջնական գնահատականը պետք է ստացվի նշված երեք գնահատականների միջինացման արդյունքում։ Այս մոտեցումը կնպաստի ավելի օբյեկտիվ գնահատմանը, կբարձրացնի վստահությունը արդյունքների նկատմամբ և կնպաստի ուսուցիչների միջև մասնագիտական համագործակցությանը։

Արևիկ Հակոբյան

17.09.2025

Այս նախագծի ընդունումը անհրաժեշտ եմ համարում, քանի որ այն վերացնում է <<Հանրակրթության մասին>> օրենքի և նախարարի հրամանի միջև առկա ուղղակի իրավական հակասությունը՝ ապահովելով օրենսդրական դաշտի ներդաշնակությունը։ Այս փոփոխությունը ոչ միայն տեխնիկական շտկում է, այլև ունի կարևոր գործնական նշանակություն ՝ թույլ տալով ավելի արագ և արդյունավետ լուծել մարզային դպրոցների մանկավարժական կադրերի համալրման խնդիրը։ Արդյունքում ուսուցչի կարիք ունեցող դպրոցները ստիպված չեն լինի սպասել երկրորդ անհաջող մրցույթին, ինչը կնպաստի կրթության անընդհատության ապահովմանը և մարզերում կրթության որակի բարելավմանը;

Узнать больше
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: