Հիշել նախագիծը

Նախագիծը ընդունվել է

«Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծեր

«Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» և «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերով`

  • նվազեցվել է դատարանների նախագահներին մակագրվող գործերի քանակի նվազեցման սահմանաչափը` դարձնելով մինչև տասը տոկոս` բացառությամբ Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության դատարանի նախագահի:
  • հանվել է սահմանաչափը գերազանցող չափով գործերի բաշխման տոկոսաչափը սահմանելու Դատարանների նախագահների խորհրդի հայեցողական լիազորությունը,
  • սահմանվել է, որ Երևան քաղաքում գործում է մեկ ընդհանուր իրավասության դատարան իր նստավայրերով,
  • մինչև երկու միլիոն դրամ գումարի բռնագանձման հայցապահանջներով նախատեսվել է գործերի քննության պարզեցված ընթացակարգ և այլն:
  • Քննարկվել է

    20.10.2017 - 05.11.2017

  • Տեսակ

    Օրենսգիրք

  • Ոլորտ

    Արդարադատություն, Քաղաքացիական դատավարություն

  • Նախարարություն

    Արդարադատության նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 2737

Տպել

Առաջարկներ`

ԵՐԵՄ ԵՍՈՅԱՆ

29.10.2017

ՀՀ ԳՈՐԾՈՂ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾՈՒՄ /այսուհետև` օրենսգիրք/ ՀՀ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԷՐԵԲՈՒՆԻ ԵՎ ՆՈՒԲԱՐԱՇԵՆ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅԱՆ ԴԱՏԱՐԱՆԻ ԴԱՏԱՎՈՐ Ե.ԵՍՈՅԱՆԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԴԻՏՈՂՈՒԹՅՈւՆՆԵՐ Ներկայացվող Օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու նախագիծն ըստ էության նոր ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի նախագծում ներառված որոշ դրույթների և կարգավորումների առանձնացում է, որոնք որ նպատակահարմար էր կիրառել մինչև նոր օրենսգրքի գործողության մեջ մտնելը: Այս առումով որպես առանձին գլուխ առանձնացվել և ներկայացվել է <<Գլուխ 19.1 գործերի քննությունը պարզեցված վարույթի կարգով>>: Ըստ էության նման վարույթի կարգ և պայման ես ինքս եմ առաջարկել և մտցվել է նոր ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի նոր նախագծում: Ինքն իրենից շատ դրական ընթացակարգ է` գործերի քննության արդյունավետությունը և հնարավորինս կարճ ժամկետը պահպանելու և դատարանների դատական նիստերի ծանրաբեռնվածությունը թեթևացնելու համար: Սակայն գործող ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգիրը և նոր օրենսգրքի նախագիծն ունեն որոշակի դատավարական տարբերություններ` կախված հայցադիմումի ձևից, բովանդակությունից, դատարան ներկայացնելու կարգից, վարույթ ընդունելու, կողմերին ուղարկելու, պատասխան ներկայացնելու ժամկետներից: Ներկայացված պարզեցված վարույթի կարգավորումները ներառելով գործող օրենսգրքում հանգեցնում է որոշակի բարդությունների: Անհրաժեշտ է այդ գլխում հստակեցնել նաև, որ պարզեցված վարույթի կարգով գործեր քննելու ժամանակ հայցադիմումը և կից փաստաթղթերը մեկ օրինակը նախօրոք պետք է ուղարկվի մյուս կողմին կամ դատարան ներկայացնել պատասխանողների քանակին համաչափ հայցադիմումի և կից փաստաթղթերի օրինակներ: Պետք է նշվի, որ հայցադիմումին կից գրավոր ապացույցները դատարան պետք է ներկայացնեն բնօրինակներով կամ պատշաճ վավերացված պատճենի տեսքով: Պարզեցված վարույթի ընթացքում պետք է ներկայացվի նաև հայցադիմումի պատասխան /առարկություն/ ներկայացնելու կարգը, պայմանները և բովանդակությունը: Բացի այդ որևէ ձևով չի կարգավորվում պարզեցված վարույթի կարգով քննված գործերի դեմ վերաքննիչ բողոք բերելու կարգը և վերաքննիչ դատարանում քննության պայմանները: Այս առումով առաջարկում եմ ներկայացված նախագծում մանրամասն հստակեցնել և սահմանել բոլոր դատավարական ընթացակարգերը կամ դրանց անդրադառնալ միայն նոր ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի ընդունման ժամանակ: ԴԱՏԱՎՈՐ՝ ԵՐԵՄ ԵՍՈՅԱՆ

ԵՐԵՄ ԵՍՈՅԱՆ

29.10.2017

ՀՀ ԳՈՐԾՈՂ ԴԱՏԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾՈՒՄ /այսուհետև` օրենսգիրք/ ՀՀ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԷՐԵԲՈՒՆԻ ԵՎ ՆՈՒԲԱՐԱՇԵՆ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԻՐԱՎԱՍՈՒԹՅԱՆ ԴԱՏԱՐԱՆԻ ԴԱՏԱՎՈՐ Ե.ԵՍՈՅԱՆԻ ԿՈՂՄԻՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԴԻՏՈՂՈՒԹՅՈւՆՆԵՐ Ներկայացվող Օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու նախագիծն ըստ էության ՀՀ դատական օրենսգիրք սահմանադրական օրենքի մեջ ներառված որոշ դրույթների և կարգավորումների առանձնացում է, որոնք որ նպատակահարմար էր կիրառել մինչև նոր օրենսգրքի գործողության մեջ մտնելը: Այս առումով նախատեսվել է Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության մեկ դատարանի ստեղծումը` դատարանի նախագահի և 65 դատավորի կազմով: Նախագծի 6-րդ հոդվածը կարգավորում է օրենքն ուժի մեջ մտնելուց հետո անցումային դրույթները, որի 2-րդ մասը վերաբերում է Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության դատարանին, որտեղ նշված է, որ դատավորները և դատարանների նախագահները շարունակում են պաշտոնավարել Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության դատարանի դատավորի պաշտոնում և շարունակում են քննել իրենց վարույթներում եղած գործերը: Այս առումով պարզ չէ, թե - եթե բոլոր դատարանի նախագահները պաշտոնավարելու են որպես դատարանի դատավոր, ապա ով է լինելու կամ ինչ կարգով է նշանակվելու դատարանի նախագահը, - եթե դատավորները շարունակելու են քննել իրենց վարույթում եղած գործերը, ապա ինչ ձևով պետք է վերացվի այս պահին տարբեր դատավորների վարույթում եղած գործերի անհամաչափությունը, - եթե Երևան քաղաքի ընդհանուր իրավասության դատարանում նախատեսվում են նստավայրեր, ապա ինչ կարգով պետք է բաշխվեն այդ նստավայրերը և կոնկրետ այդ նստավայրերում ինչ ենթակայության գործեր պետք է քննվեն, - եթե սնանկության մասնագիտացված դատարանը գործում է 2019թ. հունվարի 01-ից, ապա սնանկության մասնագիտացված դատավորները մինչ այդ պետք է քննեն միայն սնանկության գործեր, թե այլ քաղաքացիական գործեր ևս: Բացի այդ չի կարգավորվում նաև դատարանի անվանման փոփոխման հետ կապված նախկինում կայացված դատական ակտերի կատարման, վերանայման և այլ գործողությունների կարգը, ինչպես նաև վարույթում գտնվող ընթացիկ չավարտված գործերը նոր` փոփոխված դատարանի անունով, դատական կազմով քննելու կարգը և պայմանները: Օրենքն ուժի մեջ մտնելու է պաշտոնական հրապարակման օրվա հաջորդող 10-րդ օրը: Սակայն այդ ընթացքում նույնիսկ տեխնիկապես անհնար է փոխել 66 դատավորի կնիքները, դրոշմակնիքիները և ձևաթղթերը: ԴԱՏԱՎՈՐ՝ ԵՐԵՄ ԵՍՈՅԱՆ

Տեսնել ավելին