Հիշել նախագիծը

««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին», ««Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին», ««Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու մասին», ««Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին»

Օրենսդրական փաթեթով առաջարկվում է կանոնակարգել էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցող և փոխանցող կազմակերպությունների գործունեությունը, որը փաստացի դուրս է մնում վերահսողությունից: Առաջարկվում է էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցելու և փոխանցելու գործունեությունը սահմանել ծանուցման ենթակա գործունեություն։ը, ինչպես նաև հարկային պարտավորություններ են սահմանվում տնտեսական գործունեություն իրականացնողների համար, կիրառելով նոր մեխանիզմներ և ապահովել օրինական ուղևորափոխադրող կազմակերպությունների համար բարենպաստ մրցակցային միջավայրը։

  • Տևողություն

    27.07.2022 14.08.2022
  • Տեսակ

    Օրենք

  • Ոլորտ

    Տրանսպորտ

  • Նախարարություն

    Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 591

Տպել

Առաջարկներ`

Արսեն Իգիթյան

08.08.2022

Ողջունելի է պլատֆորմային (հավելվածային) տաքսի ծառայությունները օրենադրական ու հարկային դաշտ բերելու նախաձեռնությունը, ինչն արդեն ուշացված է և պետք է արվեր դեռ շատ վաղուց։ Սակայն այս նախագիծը տպավորություն է թողնում, որ կառավարությունը փորձում է դաշտը կարգավորել շատ զգուշավոր և չափազանց մեղմ։ Պլատֆորմային տաքսի ծառայությունները փաստացի տաքսի ծառայություն են՝ անկախ նրանից, թե ինչպես է տեղի ունենում պատվեր ստանալու գործընթացը։ Անհիմն է պլատֆորմային տաքսի ծառայությունները հռչակել որպես գործունեության առանձին ոլորտ։ Անհասկանալի է նաև նախագծով առաջարկվող «Էլեկտրոնային հարթակով ուղևորափոխադրման ծառայություններ» եզրույթը, քանի որ ուղևորափոխադրումը, որպես այդպիսին, տեղի չի ունենում էլեկտրոնային հարթակում։ Այն սովորական մարդատար-տաքսի ավտոմոբիլով ուղևորափոխադրում է, պարզապես տաքսի կանչելու գործընթացը տեղի է ունենում ոչ թե հեռախոսազանգով, այլ էլեկտրոնային հաղորդակցման այլ մեխանիզմներով, իսկ փոխադրողն էլ, օգտվելով առիթից, փոխադրումը կատարում է անօրինական կերպով։ Հետևաբար, այդպիսի տաքսիների վրա պետք է տարածվեն մարդատար-տաքսի ծառայությունների վերաբերյալ օրենսդրական կարգավորումները։ Մարդատար-տաքսի ծառայությունների գործունեությունը կարգավորվում է համաձայն ՀՀ կառավարության 2014թ․ դեկտեմբերի 11-ի N1471-Ն որոշմամբ սահմանված մարդատար-տաքսի ավտոմոբիլներով ուղևորափոխադրումների կազմակերպման կարգի, «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքի, «Լիզենզավորման մասին» ՀՀ օրենքի, «Պետական տուրքի մասին» ՀՀ օրենքի։ Անհրաժեշտ է, որ նշված կարգավորումները տարածվեն նաև պլատֆորմային (հավելվածային) տաքսի ծառայությունների վրա։ Մասնավորապես, փոխադրումներ իրականցնող ֆիզիկական անձինք, անհատ ձեռնարկատերերը և կազմակերպությունները պետք է ստանան համապատասխան լիցենզիա՝ վճարելով համապատասխան պետական տուրք, ավտոմոբիլը պետք է բավարարի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքի պահանջներին, նույն օրենքի պահանջներին պետք է համապատասխանի նաև ուղևորների փոխադրման կազմակերպումը։ Փաստացի, արդեն երկար տարիներ ՀՀ քաղաքներում գործում են տասնյակ հազարավոր տաքսի-փոխադրողներ, որոնք շրջանցում են վերը նշված կարգավորումները, ինչի հետևանքով պետությունը և համայնքները յուրաքանչյուր տարի մոտավոր հաշվարկով կորցրել են հարյուր-միլիոնավոր դրամի եկամուտներ, որոնք կարող էին օգտագործվել քաղաքների ենթակառուցվածքները, հանրային տրանսպորտը զարգացնելու և բնապահպանական խնդիրները լուծելու համար։ Ուստի պետությունը պետք է երաշխավորի, որ գոնե հիմա առաջարկվող պետական տուրքերի հավաքագրումները չլինեն ավելի նվազ, քան դրանք կլինեին, եթե փաստացի տաքսի հանդիսացող տաքսիների գործունեությունը կարգավորվեր այդպիսին, այլ ոչ թե <Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին>> օրենքով, ինչպես ենթադրվում է նախագիծը։ Այսպիսով, առաջարկվում է բացի ուղևորափոխադրման ծառայությունների համար պետական տուրք սահմանելուց, փաստացի իրենից տաքսի ներկայացնող փոխադրողին շարունակել համարել տաքսի, և տարածել դրանց վրա ՀՀ կառավարության 2014թ․ դեկտեմբերի 11-ի N1471-Ն որոշման, «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքի և , «Լիզենզավորման մասին» ՀՀ օրենքի ներկայիս պահանջները։

Տեսնել ավելին

Թողնել առաջարկ

Դուք կարող եք թողնել մեկնաբանություն միայն կայքում գրանցվելուց և հետո:

Ձեր մեկնաբանությունը կհրապարակվի կայքի ադմինիստրատորի հաստատումից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Ներկայացված առաջարկները կարող եք տեսնել Ամփոփաթերթ բաժնում: