Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին», ««Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին», ««Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու մասին», ««Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին»

Օրենսդրական փաթեթով առաջարկվում է կանոնակարգել էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցող և փոխանցող կազմակերպությունների գործունեությունը, որը փաստացի դուրս է մնում վերահսողությունից: Առաջարկվում է էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների պատվերներ գրանցելու և փոխանցելու գործունեությունը սահմանել ծանուցման ենթակա գործունեություն։ը, ինչպես նաև հարկային պարտավորություններ են սահմանվում տնտեսական գործունեություն իրականացնողների համար, կիրառելով նոր մեխանիզմներ և ապահովել օրինական ուղևորափոխադրող կազմակերպությունների համար բարենպաստ մրցակցային միջավայրը։

  • Discussed

    27.07.2022 - 14.08.2022

  • Type

    Law

  • Area

    Transport

  • Ministry

    Ministry of Territorial Administration and Infrastructure

  • Status

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 6534

Print

Suggestions

Վանիկ Մարգարյան

14.08.2022

Նախագիծը առաջարկում է պետական տուրքի սահմանում մեկ պատվերից 100 ՀՀ դրամի չափով` անկախ պատվերի ընդհանուր արժեքից կամ տևողությունից: Պետական տուրքի չափը զգալի է, մինչդեռ նախագծի հիմնավորման մեջ չկան որևէ տնտեսական փաստարկներ այդ չափի սահմանման հետ կապված: Այս առաջարկվող պետական տուրքը փաստացի հանդիսանում է այլընտրանք էլեկտրոնային հարթակներով տրվող պատվերներով անհատ վարորդների կողմից մատուցվող տաքսի ծառայության հարկմանը: Սակայն նման տուրքի չափը չի համապատասխանում հարկային բեռի արդարության ու համաչափության սկզբունքներին և չի արտացոլում վարորդների և շուկայի մյուս մասնակիցների իրական եկամուտը: Նման պետական տուրքը կարող է էականորեն ազդել ստվերային շուկայի ավելացման վրա, քանի որ վարորդները կարող են դադարեցնել էլեկտրոնային հարթակների հետ համագործակցությունը՝ խուսափելով պետական տուրքի վճարման անհրաժեշտությունից: Վերոգրյալից ելնելով՝ առաջարկում ենք նվազեցնել առաջարկվող պետական տուրքի չափը: Յանդեքս.Տաքսի ներկայացուցիչ Վանիկ Մարգարյան

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

12.08.2022

«Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ ՝ 1. առաջարկում ենք օրենքի նախագծի հիմնավորմամբ ներկայացնել միջազգային փորձը, մասնավորապես այն պետությունների փորձը որտեղ էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների փոխադրումը թեթև մարդատար ավտոմոբիլներով դիտարկվում է որպես ոչ կանոնավոր ուղևորափոխադրում։ Մեր կողմից կատարված ուսումնասիրությունների արդյունքում նման կանոնակարգում չի գտնվել։ Կցանկանայինք նշել, որ էլեկտրոնային հարթակների միջոցով ուղևորների փոխադրումը թեթև մարդատար ավտոմոբիլներով նույն տաքսամոտորային գործունեությունն է, միայն պատվերի ձևակերպումը իրականացվում է էլեկտրոնային եղանակով։ Նման կարգավորման պարագայում պետք է դիտարկել տաքսամոտորային փոխադրման պատվերների ձևակերպման բոլոր հնարավոր եղանակները (օրինակ հեռախոսակապի միջոցով)։ Կարծում ենք որ ժամանակակից տեխնոլոգիաների արդիականացումը և դրանց կիրառումը տրանսպորտի բնագավառում խրախուսելի է, սակայն այն չպետք է առաջ բերի տրանսպորտի տարբեր տեսակներով փոխադրումների կանոնակարգման հիմնական և միջազգային ընդունված սկզբունքների փոփոխման։

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

12.08.2022

2. Նախագծով կանոնակարգված չէ այն հիմնական խնդիրը, որի համաձայն Էլեկտրոնային հարթակով ուղևորափոխադրման ծառայություններում ներգրավված վարորդների աշխատանքի և հանգստի ռեժիմը անվերահսկելի է։ Հիմնականում ներգրավված են վարորդներ, որոնք կատարում են կրկնակի աշխատանք՝ ուղևորափոխադրում են իրականացնում հիմնական աշխատանքի հանգստի ժամանակահատվածում։ Նման գործելաոճը հիմնավորվում է սոցիալական վիճակով, սակայն այն ուղակի բացասաբար է անդրադառնում փոխադրման անվտանգության, ինչպես նաև հիմնական կամ այլ կատարվող աշխատանքի որակի կամ անվտանգության վրա։

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: