Հիշել նախագիծը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 27-Ի N 1691-Ն ԵՎ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 27-Ի N 375-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Իրավական ակտի ընդունմամբ ակնկալվում է, որ ՀՀ պետական բյուջեից հատկացվող միջոցները կծախսվեն առավել նպատակային և հասցեական, զգալիորեն կբարձրանան պետական հիմնարկներում և կազմակերպություններում աշխատող շուրջ 100,0 հազար Շահա­ռուի սոցիալական փաթեթի շրջանակներում հատկացվող բժշկական ծառայություններից օգտվելու մատչելիությունը և դիմելիությունը՝ նվազագույնի հասցնելով հերթագրումների և Շահառուի կողմից նախընտրած բժշկական հաստա­տությունների ընտրության հետ կապված լարվածությունը: Առաջարկվող նախագծի իրավակարգավորման պայմաններում ակնկալվում է նաև մատուցվող բժշկական ծառայությունների որակի բարձրացում՝ շնորհիվ նոր մեխանիզմով ներդրված կրկնակի վերահսկողության մեխանիզմի: Նոր մեխանիզմով, բացի Առողջապահության նախարարությունից, բժշկական ծառայությունների մատուցման ընթացքին և հասցեականությանը հետևում է նաև ապահովագրական ընկերությունը` որպես ապահովագրական հատուցումը վճարող և բժշկական ծառայությունների մատուցումը կազմակերպող կողմ:

  • Քննարկվել է

    07.07.2017 - 27.07.2017

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Առողջապահություն

  • Նախարարություն

    Առողջապահության նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 2032

Տպել

Առաջարկներ`

Արսեն Թորոսյան

14.07.2017

II.ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԴՐԱՆՑ ՄԻՋԵՎ ՇԱՀԱՌՈՒՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ Այս գլուխը կարդալով տպավորություն է ստեղծվում, որ ոչ թե մարդկանց ենք բժշկական ծառայություններ տրամադրում այլ ինչ-որ իրերի: Ընդհանրապես այս գլուխը երբ կարդում ես, եթե իհարկե ստացվում է կարդալ, այն կարծես գրված լինի բանկային համակարգի համար, ոչ թե առողջապահական: Իսկ ուր կորավ մարդկանց ազատ ընտրության իրավունքը: Միգուցե նրան X ապահովագրականը լավ չի սպասարարկել անցյալում և նա այլևս ոչ մի գործ չի ուզում նրանց հետ ունենալ, էլ ուր մնաց առողջության ապահովագրության: Այս կարգավորմամբ խախտվում է մարդու` ընտրություն կատարելու հիմնարար իրավունքը: Եվ ի վերջո, եթե ապահովագրականներին տրվելու է Շահառուների մի թիվ` կախված իրենց կողմից նախկինում կամավոր ապահովագրվածների մասնաբաժնից ընդհանուրի մեջ և նրանք ոչ մի կերպ չեն կարող ստանալ ավելի շատ Շահառու, ապա ինչու՞ բոլոր Շահառուներին չտալ 1 ապահովագրության? Կամ ստեղծել նոր մեգաապահովագրական ընկերություն: Ես հասկանում եմ, ինչու են վերացրել Շահառուների` ապահովագրական ընտրելու հնարավորությունը, որպեսզի վերացնեն նրանց ղեկավարության կողմից ատկատներ ստանալու հնարավորությունը: Բայց արդյո՞ք չոր կցագրումը X ապահովագրականին ավելի լավ է, քան ընտրության հնարավորություն տալը: Այսպիսով իրոք դու նրանց վերաբերվում ես, որպես պարզապես մի թվի, ոչ թե անհատի: Ստացվում է նման մի բան, ինչպես պետպատվերի ժամանակ, երբ պացիենտը չի կարողանում ընտրել բժշկին ու բուժհաստատությանը, որտեղ նա սպասարկվելու է, այլ ստիպված գնում է այնտեղ, որտեղ պետական փող կա քվոտավորված: Հիմա էլ նա չի կարողանալու ընտրել այդ ծառայությունը ստանալու միջնորդին, որը վստահ եմ միշտ չէ նրան գոհացնելու և նա ուզենալու է գնալ ավելի լավի մոտ: Սա կիսալուծում է: Պետք է լինի ապահովագրականի ազատ և ուղղակի ընտրություն: Որպեսզի բացառվեն ատկատները, կարելի է սահմանափակել պետական այս ծրագրերով շահույթի մարժան և մեծացնել փաթեթները, որպեսզի ապահովագրականները պարզապես ավել գումար չունենան ատկատ տալու համար: Պետք է քրեական պատասխանտվության ենթարկել որոշ նման ատկատ վերցնող ղեկավարների և վերից վար ադմինիստրատիվ հրահանգ տալ, որ նման դեպքերը խիստ կպատժվեն, և ոչ թե մարդկանց 5,000 կամ 10,000-երով կցել այս կամ այն ընկերությանը` անկախ այդ կցման մաթեմատիկական ֆորմուլաների բարդությունից:

Արսեն Թորոսյան

14.07.2017

II.ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԴՐԱՆՑ ՄԻՋԵՎ ՇԱՀԱՌՈՒՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ Այս գլուխը կարդալով տպավորություն է ստեղծվում, որ ոչ թե մարդկանց ենք բժշկական ծառայություններ տրամադրում այլ ինչ-որ իրերի: Ընդհանրապես այս գլուխը երբ կարդում ես, եթե իհարկե ստացվում է կարդալ, այն կարծես գրված լինի բանկային համակարգի համար, ոչ թե առողջապահական: Իսկ ուր կորավ մարդկանց ազատ ընտրության իրավունքը: Միգուցե նրան X ապահովագրականը լավ չի սպասարարկել անցյալում և նա այլևս ոչ մի գործ չի ուզում նրանց հետ ունենալ, էլ ուր մնաց առողջության ապահովագրության: Այս կարգավորմամբ խախտվում է մարդու` ընտրություն կատարելու հիմնարար իրավունքը: Եվ ի վերջո, եթե ապահովագրականներին տրվելու է Շահառուների մի թիվ` կախված իրենց կողմից նախկինում կամավոր ապահովագրվածների մասնաբաժնից ընդհանուրի մեջ և նրանք ոչ մի կերպ չեն կարող ստանալ ավելի շատ Շահառու, ապա ինչու՞ բոլոր Շահառուներին չտալ 1 ապահովագրության? Կամ ստեղծել նոր մեգաապահովագրական ընկերություն: Ես հասկանում եմ, ինչու են վերացրել Շահառուների` ապահովագրական ընտրելու հնարավորությունը, որպեսզի վերացնեն նրանց ղեկավարության կողմից ատկատներ ստանալու հնարավորությունը: Բայց արդյո՞ք չոր կցագրումը X ապահովագրականին ավելի լավ է, քան ընտրության հնարավորություն տալը: Այսպիսով իրոք դու նրանց վերաբերվում ես, որպես պարզապես մի թվի, ոչ թե անհատի: Ստացվում է նման մի բան, ինչպես պետպատվերի ժամանակ, երբ պացիենտը չի կարողանում ընտրել բժշկին ու բուժհաստատությանը, որտեղ նա սպասարկվելու է, այլ ստիպված գնում է այնտեղ, որտեղ պետական փող կա քվոտավորված: Հիմա էլ նա չի կարողանալու ընտրել այդ ծառայությունը ստանալու միջնորդին, որը վստահ եմ միշտ չէ նրան գոհացնելու և նա ուզենալու է գնալ ավելի լավի մոտ: Սա կիսալուծում է: Պետք է լինի ապահովագրականի ազատ և ուղղակի ընտրություն: Որպեսզի բացառվեն ատկատները, կարելի է սահմանափակել պետական այս ծրագրերով շահույթի մարժան և մեծացնել փաթեթները, որպեսզի ապահովագրականները պարզապես ավել գումար չունենան ատկատ տալու համար: Պետք է քրեական պատասխանտվության ենթարկել որոշ նման ատկատ վերցնող ղեկավարների և վերից վար ադմինիստրատիվ հրահանգ տալ, որ նման դեպքերը խիստ կպատժվեն, և ոչ թե մարդկանց 5,000 կամ 10,000-երով կցել այս կամ այն ընկերությանը` անկախ այդ կցման մաթեմատիկական ֆորմուլաների բարդությունից:

Արսեն Թորոսյան

14.07.2017

II.ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԴՐԱՆՑ ՄԻՋԵՎ ՇԱՀԱՌՈՒՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐԻ ԿՆՔՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ Այս գլուխը կարդալով տպավորություն է ստեղծվում, որ ոչ թե մարդկանց ենք բժշկական ծառայություններ տրամադրում այլ ինչ-որ իրերի: Ընդհանրապես այս գլուխը երբ կարդում ես, եթե իհարկե ստացվում է կարդալ, այն կարծես գրված լինի բանկային համակարգի համար, ոչ թե առողջապահական: Իսկ ուր կորավ մարդկանց ազատ ընտրության իրավունքը: Միգուցե նրան X ապահովագրականը լավ չի սպասարարկել անցյալում և նա այլևս ոչ մի գործ չի ուզում նրանց հետ ունենալ, էլ ուր մնաց առողջության ապահովագրության: Այս կարգավորմամբ խախտվում է մարդու` ընտրություն կատարելու հիմնարար իրավունքը: Եվ ի վերջո, եթե ապահովագրականներին տրվելու է Շահառուների մի թիվ` կախված իրենց կողմից նախկինում կամավոր ապահովագրվածների մասնաբաժնից ընդհանուրի մեջ և նրանք ոչ մի կերպ չեն կարող ստանալ ավելի շատ Շահառու, ապա ինչու՞ բոլոր Շահառուներին չտալ 1 ապահովագրության? Կամ ստեղծել նոր մեգաապահովագրական ընկերություն: Ես հասկանում եմ, ինչու են վերացրել Շահառուների` ապահովագրական ընտրելու հնարավորությունը, որպեսզի վերացնեն նրանց ղեկավարության կողմից ատկատներ ստանալու հնարավորությունը: Բայց արդյո՞ք չոր կցագրումը X ապահովագրականին ավելի լավ է, քան ընտրության հնարավորություն տալը: Այսպիսով իրոք դու նրանց վերաբերվում ես, որպես պարզապես մի թվի, ոչ թե անհատի: Ստացվում է նման մի բան, ինչպես պետպատվերի ժամանակ, երբ պացիենտը չի կարողանում ընտրել բժշկին ու բուժհաստատությանը, որտեղ նա սպասարկվելու է, այլ ստիպված գնում է այնտեղ, որտեղ պետական փող կա քվոտավորված: Հիմա էլ նա չի կարողանալու ընտրել այդ ծառայությունը ստանալու միջնորդին, որը վստահ եմ միշտ չէ նրան գոհացնելու և նա ուզենալու է գնալ ավելի լավի մոտ: Սա կիսալուծում է: Պետք է լինի ապահովագրականի ազատ և ուղղակի ընտրություն: Որպեսզի բացառվեն ատկատները, կարելի է սահմանափակել պետական այս ծրագրերով շահույթի մարժան և մեծացնել փաթեթները, որպեսզի ապահովագրականները պարզապես ավել գումար չունենան ատկատ տալու համար: Պետք է քրեական պատասխանտվության ենթարկել որոշ նման ատկատ վերցնող ղեկավարների և վերից վար ադմինիստրատիվ հրահանգ տալ, որ նման դեպքերը խիստ կպատժվեն, և ոչ թե մարդկանց 5,000 կամ 10,000-երով կցել այս կամ այն ընկերությանը` անկախ այդ կցման մաթեմատիկական ֆորմուլաների բարդությունից:

Տեսնել ավելին