Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Հիշել նախագիծը

«ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԻՆ ԱԿՏԻՎ ԿԱՄ ՊԱՍԻՎ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

«   » «              »   2025 թվականի                   N «         - Ն »

 

ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԻՆ ԱԿՏԻՎ ԿԱՄ ՊԱՍԻՎ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Բնակչության պետական ռեգիստրի մասին» օրենքի 13-րդ հոդվածի 11-րդ մասը՝  Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

  1. Սահմանել հանրային ծառայությունների համարանիշին ակտիվ կամ պասիվ կարգավիճակ տրամադրելու կարգը և պահանջները՝ համաձայն հավելվածի։
  2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում բնակչության պետական ռեգիստրի տվյալների շտեմարանի գործարկմանը հաջորդող օրվանից։

 

 

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

                                           Ն.Փաշինյան

 

                                   «       »_________2025թ.

                                             ք. Երևան

 

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության 2025 թվականի

    _______-ի ________-ի թիվ ___-Ն որոշման

 

 

 

ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐԱՆԻՇԻՆ ԱԿՏԻՎ ԿԱՄ ՊԱՍԻՎ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿ ՏՐԱՄԱԴՐԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

  1. Սույն կարգը սահմանում է բնակչության պետական ռեգիստրում հանրային ծառայությունների համարանիշին (այսուհետ՝ ՀԾՀ) ակտիվ կամ պասիվ կարգավիճակ տրամադրելու հիմքերը, գործընթացը և հետևանքները։
  2. ՀԾՀ-ին տրամադրվում է ակտիվ կարգավիճակ, եթե բնակչության հաշվառման տվյալները բնակչության պետական ռեգիստրում համարվում են ամբողջական, օրինական և համապատասխանում են «Բնակչության պետական ռեգիստրի մասին» օրենքով սահմանված պահանջներին։
  3. ՀԾՀ-ին տրամադրվում է պասիվ կարգավիճակ է, եթե անձը՝
    • չունի գրանցված հիմնական հասցե․
    • տրամադրված անձնական տվյալները չեն համապատասխանում օրենքով սահմանված ծավալին կամ ստուգման արդյունքում ճանաչվել են կեղծ կամ ոչ հավաստի․
    • դուրս է եկել Հայաստանի Հանրապետության տարածքից և հյուպատոսական հաշվառման չի կանգնել 183 օրվանից ավելի ժամկետով․
    • մահացած է, քաղաքացիությունից հրաժարված է, կամ ճանաչվել է անհայտ բացակայող:
  1. ՀԾՀ-ի կարգավիճակը ավտոմատ ձևով սահմանվում կամ թարմացվում է բնակչության պետական ռեգիստրում տվյալների մուտքագրման, թարմացման, հստակեցման կամ հեռացման գործընթացների արդյունքում։
  2. ՀԾՀ-ի կարգավիճակի փոփոխման իրավունք ունի միայն միգրացիայի և քաղաքացիության բնագավառի պետական լիազոր մարմինը։
  3. Կարգավիճակի փոփոխության դեպքում այդ մասին ավտոմատացված եղանակով ծանուցում է ուղարկվում տվյալ սուբյեկտին՝ տեղեկատվական մուտքի հարթակի միջոցով, եթե առկա է էլեկտրոնային փոստի հասցե։
  4. Ընտրողների ռեգիստրը ձևավորելու համար հիմք են ընդունվում միայն ակտիվ կարգավիճակ ունեցող ՀԾՀ-ները։
  5. Պասիվ կարգավիճակ ունեցող ՀԾՀ ունեցող անձը չի կարող ծառայություն ստանալ այն մարմիններից, որոնց համար ՀԾՀ ակտիվ կարգավիճակով նույնականացումը պարտադիր է։
  6. Միգրացիայի և քաղաքացիության բնագավառի պետական լիազոր մարմինը իրականացնում է պարբերական մոնիթորինգ՝ պարզելու ՀԾՀ կարգավիճակների համապատասխանությունը բնակչության իրական տվյալներին։
  7. Պասիվ կարգավիճակ ունեցող անձին միգրացիայի և քաղաքացիության բնագավառի պետական լիազոր մարմնի կողմից կարող են ուղարկվել ծանուցումներ՝ կարգավիճակի վերականգնման համար անհրաժեշտ գործողությունների վերաբերյալ։
  8. Սույն կարգի կիրառմամբ ՀԾՀ կարգավիճակի տրամադրումը, փոփոխումը կարող է վերանայվել վարչական կարգով՝ ըստ անձի դիմումի կամ միգրացիայի և քաղաքացիության բնագավառի պետական լիազոր մարմնի նախաձեռնությամբ։
  9. ՀԾՀ կարգավիճակի վերաբերյալ բոլոր տվյալները ենթակա են պահպանման և արխիվացման՝ «Արխիվների մասին» օրենքով սահմանված կարգով։

 

  • Քննարկվել է

    13.10.2025 - 29.10.2025

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Հանրային ծառայություններ

  • Գերատեսչություն

    Ներքին գործերի նախարարություն

Ուղարկել առաջարկ էլեկտրոնային փոստով

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 766

Տպել

Առնչվող փաստաթղթեր/ հղումներ

Առաջարկներ`

Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: