Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՈԼԵՋՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ, ՄԻ ՇԱՐՔ ՔՈԼԵՋՆԵՐ ՎԵՐԱՆՎԱՆԵԼՈՒ, ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՈԼԵՋԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ, ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 20-Ի N 1009-Ն ԵՎ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 1-Ի N 1210-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

  1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետությունում գործող պետական քոլեջների ցանկը՝ համաձայն N 1 հավելվածի։
  2. Սույն որոշման N 1 հավելվածում ներառված այն կազմակերպությունները, որոնց համար N 1 հավելվածում նշված գործող ու նոր անվանումները տարբերվում են, վերանվանել համաձայն N 1 հավելվածում նշված նոր անվանման:
  3. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության` պետական ոչ առևտրային կազմակերպության կազմակերպաիրավական ձև ունեցող պետական քոլեջի օրինակելի կանոնադրությունը` համաձայն N 2 հավելվածի:
  4. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության` հիմնադրամի կազմակերպաիրավական ձև ունեցող պետական քոլեջի օրինակելի կանոնադրությունը` համաձայն N 3 հավելվածի:
  • Discussed

    28.04.2025 - 18.05.2025

  • Type

    Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 3326

Print

Suggestions

Սիրանույշ Մեժլումյան

15.05.2025

Բացթողումներ և առաջարկություններ Ա. Օրինականության հարցեր 1. Կառավարման ձևի փոփոխություն. Նախագիծը փոխում է քոլեջների կառավարման մոդելը՝ դրանք հանձնելով ԿԳՄՍ նախարարությանը։ Սակայն՝ Առաջարկություն. Հստակեցնել, թե արդյոք սա ներառում է ֆինանսական, կադրային և ուսումնական ինքնավարության աստիճանը, թե՞ լիովին կենտրոնացված կառավարման անցնելը։ 2. Հիմնադրամի կարգավիճակով քոլեջներ. Փաստաթղթում նշվում է, որ որոշ քոլեջներ գործում են հիմնադրամի ձևով, սակայն չեն հստակեցվում դրա տարբերությունները ՊՈԱԿ-ից։ Առաջարկություն. Ավելացնել հոդված՝ բացատրելով հիմնադրամի կարգավիճակի առանձնահատկությունները (օր.՝ սեփականության իրավունք, ֆինանսավորման աղբյուրներ)։ Բ. Տեխնիկական բարելավումներ 3. Անվանումների հիմնավորում. 1 հավելվածում նշված վերանվանումները պետք է ունենան պատճառաբանություն (օր.՝ մասնագիտացման փոփոխություն, միավորում կամ բարելավված իմիջ)։ Առաջարկություն. Առանձին հավելվածում ներկայացնել վերանվանման հիմնավորումները։ 4. Կանոնադրությունների համապատասխանեցում. N 2 և N 3 հավելվածներում (ՊՈԱԿ և հիմնադրամի կանոնադրություններ) պետք է ապահովել համատեղելիություն «Ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքի հետ։ Առաջարկություն. Ստուգել, որ կանոնադրություններում չկան հակասություններ օրենքի 14-րդ հոդվածի (կառավարման լիազորություններ) հետ։ Գ. Լրացուցիչ կետեր 5. Ուսանողների և անձնակազմի իրավունքներ. Փաստաթղթում բացակայում են երաշխիքներ ուսանողների (օր.՝ ուսման շարունակականություն) և աշխատակազմի (աշխատանքի պահպանում) համար վերակազմավորման ժամանակ։ Առաջարկություն. Ավելացնել հոդված՝ «Ուսումնական գործընթացի և աշխատանքային հարաբերությունների պահպանում» վերնագրով։ 6. Ֆինանսական հստակություն. Վերանվանման և կանոնադրությունների գրանցման ծախսերը բարդվում են հաստատությունների վրա (կետ 12): Առաջարկություն. Նախատեսել պետական բյուջեից միջոցների հատկացում՝ հատկապես սոցիալական կարիքներ ունեցող քոլեջների համար։ Եզրափակիչ առաջարկ Նախագիծը կարող է ընդունվել՝ հաշվի առնելով հետևյալ փոփոխությունները. 1. Հավելել պատճառաբանություն վերանվանումների և կառավարման մոդելի համար։ 2. Ստուգել կանոնադրությունների համատեղելիությունը գործող օրենքների հետ։ 3. Ապահովել անցումային շրջանում ուսանողների և աշխատակազմի իրավունքների պաշտպանությունը։ 4. Նախատեսել ֆինանսական աջակցություն՝ հատկապես տնտեսապես թույլ հաստատությունների համար։ Եթե այս առաջարկությունները ներառվեն, նախագիծը կդառնա ավելի հավասարակշռված և կիրագործելի։

Նունե Հարությունյան

13.05.2025

Հաշվի առնելով, որ նոր օրենքով նախատեսվում է պետական քոլեջների կառավարման մոդելի վերանայում և կանոնադրությունների նոր օրինակելի ձևերի հաստատում՝ նպատակահարմար եմ համարում, որ որոշման վերջնական տարբերակում հստակ սահմանվեն նաև այն մեխանիզմները, որոնք կապահովեն ուսանողների և մանկավարժական անձնակազմի մասնակցությունը քոլեջների կառավարման գործընթացներին։ Սա կխթանի թափանցիկությունն ու հաշվետվողականությունը կրթական համակարգում, ինչպես նաև կնպաստի մասնագիտական կրթության որակի բարձրացմանը:

Սիրանույշ Մեժլումյան

12.05.2025

Կարծիք: • Համակարգվածություն. Նախագիծը միավորում է պետական քոլեջների ցանկը, վերացնելով անհամապատասխանությունները անվանումներում և կարգավիճակում։ • Կառավարման կենտրոնացում. Քոլեջների կառավարումը հանձնվում է ԿԳՄՍ նախարարությանը, ինչը կարող է բարելավել հաշվետվելիությունն ու քաղաքականության միասնականությունը։ • Անցումային շրջանի հստակեցում. Փաստաթղթում նախատեսված է 6 ամիս վերանվանումների և կանոնադրությունների թարմացման համար, ինչը իրատեսական ժամկետ է։

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: