Add to favourites

ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԻ ԵՎ ԱՐԴԻԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ «ԱՊԱԳԱՆ ԱՅՍՕՐ» ԾՐԱԳԻՐ

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

project.digest.no Suggesion author, date of receipt Suggestion content Conclusion Changes made
1 2 3 4
1 Կարեն Հունանյան 22.03.2018 12:09:33 Կարծում եմ լավ ծրագիր է:Հարկավոր է այն սկսել քաղաքային դպրոցներից:
2 Անահիտ Բարոյան 27.03.2018 19:17:29 Ծրագրին կողմ եմ միանշանակ։ Ես կասեի՝ նույնիսկ ուշացնում ենք։ Կրթությունը մեր ապագան է։ Եթե ուզում ենք զարգացած, առաջադեմ երկիր ունենալ, այլընտրանք չունենք։ Շրագրին հաջող մեկնարկ եմ ցանկանում։
3 դպրոց 28.03.2018 17:03:40 Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ներդրումը դպրոցում նպաստում է աշակերտների ընդհանուր զարգացվածությանը:Կարծում եմ այս ծրագիրը բավականին արդյունավետ կլինի և հնարավորություն կտա բարելավել ուսման որակը:
4 դպրոց 03.04.2018 13:17:59 Բավականին խոստումնալից ծրագիր է և, կարծում եմ ՝արդյունավետ կլինի:ՏՀՏ տեխնոլոգիաների կիրառումը օրվա հրամայական է դարձել,իսկ դրանց ներդրման և կիրառության համար համապատախան ռեսուրսներ են հարկավոր,որոնցից մեկն ունենալու հնարավորություն էլ այս ծրագիրն է տալիս:
5 դպրոց 03.04.2018 13:22:39 Կարեն Հունանյանի առաջարկությունն էր հետաքրքիր,թե հարկավոր է սկսել քաղաքային դպրոցներց:Մի՜ տարանջատեք քաղաք ու գյուղ,գյուղական համայնքներում էլ լուսավոր ու կրթության նորարարական գաղափարնեի սպասող ու կիրառող աշակերտներ կան:
6 Սոֆյա Այվազյան 28.03.2018 18:46:48 Ողջունում եմ <<Ապագան այսօր>> կրթական ծրագիրը, ցանկանում եմ որ Հայաստանի Հանրապետության ցանկացած անկյունում բնակվող երեխան ունենա հնարավորություն օգտվելու այդ ծրագրից: Հաշվի առնելով, որ մեր դպրոցը 2009թ.-ից ԿՏԱԿ-ից ստացել է 6 համակարգիչ և հենց այն ժամանակից երեխաները ճանաչեցին այդ տեխնիկան, կապվեցին աշխարհի հետ (դպրոցում սովորում է 100-ից ավելի աշակերտներ) կարելի է ենթադրել, որ երբ ամեն մեկը ունենա իր համակարգիչը ավելի ազատ կլինի ճիշտ ժամանակի ընթացքում կատարել իրեն առջև դրված խնդիրները և գտնել իրեն հուզող հարցերի պատասխանները, ինչպես նաև զբաղվել ինքնակրթությամբ: Սակայն հաշվի առնելով, որ ոչ բոլոր երեխաները իվիճակի կլինեն վճարել այդ ծառայության համար, անհրաժեշտ է մշակել որոշ մեխանիզմներ, որ նման երեխաները դուրս չմնան ծրագրից:
7 Լեռնավան դպրոց 29.03.2018 15:37:33 Ծրագիրը ուսումնական գործընթացում թույլ կտա թեմաների խորացված և ծավալուն ուսումնասիրության` ըստ աշակերտի անձնական կարողությունների:Այն պետք է սկսել գյուղական դպրոցներից չխախտելով երեխայի կրթության իրավունքը:
8 <<ՀՀ Լոռու մարզի Մեդովկայի միջնակարգ դպրոց>> ՊՈԱԿ 29.03.2018 16:28:01 Կարծում ենք շատ լավ ծրագիր է, քանի որ կրթության որակն ու արդյունավետությունը, մեր դպրոցների ապագան այսօր հնարավոր չէ պատկերացնել առանց ՏՀՏ-ի:
9 Գարեգին Քարհանյան 01.04.2018 12:28:03 Ես ողջունում եմ այս ծրագիրը և ցանկանում եմ նշել, որ այն շատ կարևոր նշանակություն կունենա կրթության ոլորտի բարեփոխման և ժամանակակից տեխոլոգիաների ներդրմամբ որակյալ և մրցունակ կրթության ապահովման գործում: Աշակերտները հնարավորություն կունենան ցանկացած պահի ինֆորմացիա ստանալ համացանցից, կապի մեջ լինիել իրենց ուսուցիչների և այլ մասնագիտական համայնքների հետ: Ծրագիրը հնարավորություն կտա նաև դպրոց հաճախել առանց դասագրքերի, քանի որ մենք այսօր խնդիր ունենք դպրոցական պայուսակների պարունակությունը թեթևացնելու: Ծրագիրը լավ խթան կհանդիսանա հեռավար և էլեկտրոնային կրթության զարգացման համար, հատկապես այն դպրոցներում որտեղ կան որակյալ մասնագետների կարիք:Պտեք է նշել, որ այն առավել արդյունավետ կլինի ներդնել հատկապես միջին և ավագ դպրոցներում ներդրման համար:
10 Վանաձորի N 30 հ/դ 03.04.2018 14:12:20 Մենք ևս ուսումնասիրեցինք <<Ապագան այսօր>> ծրագիրը և պետք է նշել, որ նրա իրականացումն իրոք զգալի դեր կունենա կրթության ոլորտում բարեփոխումներ կատարելու գործում: Նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրմամբ կապահովվի որակյալ և մրցունակ կրթության իրականացումը: Այն թույլ կտա թեմաներն ուսումնասիրել խորությամբ՝ օգտագործելով ՏՀՏ հնարավորությունները:
11 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 1-ին մասը լրացնել նոր պարբերությամբ՝ հետևյալ բովանդակությամբ. «Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաները կարող են արժեքավոր գործիք լինել հաշմանդամություն ունեցող սովորողների համար։ Աջակցող տեխնոլոգիաները կարող են բարելավել կրթության մատչելիության մակարդակը, սովորողների կյանքի որակը, կրճատել սոցիալական բացառումը՝ ուղղակիորեն և անուղղակիորեն ունենալով դրական տնտեսական ազդեցություն։ Ընձեռված հնարավորությունների դեպքում անվիճելի է դառնում հաշմանդամություն ունեցող սովորողների սոցիալ-մշակութային և տնտեսական կենսունակությունը հասարակական կյանքում։»։ Չի ընդունվել, քանի որ ներկայացված առաջարկությունը ծրագրի հետ որևէ առնչություն չունի: Փոփոխություն չի կատարվել:
12 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 4-րդ մասը լրացնել նոր կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ. «Մարտահրավեր է նաև հաշմանդամություն ունեցող սովորողների համար ՏՀՏ մատչելիության ապահովումը։ Առկա կրթական ռեսուրսները, այդ թվում՝ կայքերը և թվանշային գրականությունը շարունակում են անմատչելի մնալ տարբեր դժվարություններ ունեցող սովորողների համար, իսկ ՏՀՏ ոլորտը պատշաճ ուշադրություն չի դարձնում նոր տեխնոլոգիական լուծումների մշակմանը։ Խնդրահարույց է նաև զարգացած երկրներում արդեն իսկ կիրառվող տեխնոլոգիաների օգտագործումը Հայաստանում, քանի որ դրանց մեծ մասը կիրառելի չէ հայերենի դեպքում։»։ Չի ընդունվել, քանի որ ներկայացված առաջարկությունը ծրագրի հետ որևէ առնչություն չունի: Փոփոխություն չի կատարվել:
13 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 5-րդ մասը լրացնել նոր կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ. «աջակցող տեխնոլոգիաները, որը սահմանվում է որպես ցանկացած ապրանք, գործիք, սարքավորում կամ տեխնոլոգիա, որը հարմարեցված է կամ հատուկ կերպով նախագծված է հաշմանդամություն ունեցող անձի ֆունկցիոնալությունը բարելավելու համար։»։ Չի ընդունվել, քանի որ ներկայացված առաջարկությունը ծրագրի հետ որևէ առնչություն չունի: Փոփոխություն չի կատարվել:
14 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 5-րդ մասի «արդիականության և արդյունավետության բարձրացումը» բառերից հետո ավելացնել «և ներառականության ապահովումը» բառերով։ Ընդունվել է: Նախագծի հավելվածում կատարվել է համապատասխան լրացումը:
15 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 5-րդ մասի «հավասար պայմանների ապահովումը՝ ներառյալ» բառերից հետո լրացնել «հաշմանդամություն և (կամ)» բառերով։ Չի ընդունվել, քանի որ ծրագրի 32-րդ կետում արդեն իսկ նախատեսված է: Փոփոխություն չի կատարվել:
16 «Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում» ՀԿ 06.04.2018 13:15:58 Նախագծի 6-րդ մասը լրացնել նոր կետով՝ հետևյալ բովնադակությամբ. «Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող և (կամ) հաշմանդամություն ունեցող սովորողների կրթական իրավունքի ապահովման նպատակով մշակել աջակցող տեխնոլոգիաների կարիքի գնահատման և տվյալների հավաքագրման մեխանիզմ։ Հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ մշակել կրթական միջավայրում աջակցող տեխնոլոգիաների կիրառման ուղեցույց։»։ Չի ընդունվել, քանի որ ներկայացված առաջարկությունը ծրագրի հետ որևէ առնչություն չունի: Փոփոխություն չի կատարվել: