Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Добавить в избранное

«Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2012 թվականի մայիսի 3-ի N 388-Ն հրամանում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծ

Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней

Номер Автор предложения, дата получения Статус Содержание предложения Прикрепленные файлы Заключение Article
1 2 3 4 5 6
1 Ռուզան Կարապետյան 27.11.2025 18:50:09

Ուսումնասիրելով հանրակրթական ուսումնական հաստատության սովորողների կողմից կրթական ծրագրերի յուրացման, ամփոփիչ ստուգման կամ ատեստավորման անցկացման, սովորողների փոխադրման, ավարտման և ուսումնական տարվա ընթացքում բացակայած սովորողի՝ հաջորդ դասարան կամ հանրկրթության հաջորդ աստիճան փոխադրման կարգի հրամանի նախագիծը և դրա հիմնավորումը, ես տալիս եմ դրական առաջարկություն՝ այն ընդունելու համար:Նախագծով նախատեսվող փոփոխությունները նպատակ ունեն ապահովելու ուսումնական գործընթացի որակը, գնահատման համակարգի թափանցիկությունն ու արդարությունը, ինչպես նաև սովորողների պատասխանատվության բարձրացումը։ Առաջարկվող փոփոխությունը կրթության որակի ապահովման կարևոր կարգավորում է: Ելնելով վերոնշյալից՝ ես միանշանակ կողմ եմ նախագծի ընդունմանը։

Շնորհակալություն դիտարկման համար:

2 Լուսինե Հարությունյան 27.11.2025 20:18:01

Սույն առաջարկիս նպատակն է հստակեցնել և արդիականացնել գործող կարգավորումները՝ ապահովելով իրավական հստակություն, կանխատեսելիություն և արդար գնահատման մեխանիզմներ հանրակրթության համակարգում։

  1. Հեռացնել այն դրույթները, որոնք նախատեսված էին չափորոշչի ներդրման ճանապարհային քարտեզի հետ զուգահեռ և այլևս չեն կիրառվում։
  2. Ավելացնել կարգավորում բնութագրող գնահատմամբ դասարաններում գովասանագրի տրամադրման չափանիշների վերաբերյալ․
  • «A» մակարդակում ≥70%
  • «B» մակարդակում ≤30%
  1. Սահմանել վերաքննությունների և լրացուցիչ քննությունների անցկացման կարգ․
  • Տարեկան 1-3 միավոր ստացած սովորողը հանձնում է վերաքննություն։
  • Վերաքննությունից հետո առնվազն երկու առարկայից 1-3 միավոր ստանալու դեպքում սովորողը կրկնում է դասընթացը։
  1. Սահմանել բացակայությունների դեպքում լրացուցիչ քննությունների մեխանիզմ․
  • Տարեկան 200 ժամից ավելի բացակայած սովորողը հանձնում է լրացուցիչ քննություններ բոլոր առարկաներից։
  • Արդյունքները լրացվում են որպես կիսամյակային և տարեկան գնահատականներ։
  1. Հստակեցնել գերազանցության չափանիշները բնութագրող գնահատմամբ դասարաններում։

Հիմնավորում եմ առաջարկս

  1. Իրավական հստակություն․ գործող կարգում առկա են դրույթներ, որոնք նախատեսված էին չափորոշչի ներդրման ճանապարհային քարտեզի հետ զուգահեռ և ներկայումս այլևս կիրառելի չեն։ Դրանց պահպանումը կարող է առաջացնել տարընկալում։
  2. Միջազգային փորձի համադրություն․ զարգացած երկրներում հիմնականում հրաժարվել են դասընթացի կրկնման մեխանիզմից, սակայն որոշ երկրներ (օրինակ՝ Մեծ Բրիտանիա) պահպանել են այն։ Նոր առաջարկը համադրում է այս փորձը՝ ապահովելով հավասարակշռված մոտեցում։
  3. Արդար և թափանցիկ գնահատում․ վերաքննությունների և լրացուցիչ քննությունների հստակ չափանիշները թույլ կտան սովորողներին ունենալ կանխատեսելի և արդար գործընթաց։
  4. Բնութագրող գնահատման հստակեցում․ գովասանագրի տրամադրման չափանիշների բացակայությունը կարող է առաջացնել սուբյեկտիվություն։ «A» մակարդակի ≥70% և «B» մակարդակի ≤30% սահմանումը ապահովում է օբյեկտիվություն։
  5. Սովորողի շահերի պաշտպանություն․ բացակայությունների դեպքում լրացուցիչ քննությունների մեխանիզմը հնարավորություն է տալիս սովորողին վերականգնել ուսումնական արդյունքները և կանխել անհարկի դասընթացի կրկնումը։
  6.  

Առաջարկով ներկայացվում են այն փոփոխությունները, որոնք արդեն իսկ նախատեսված են շրջանառվող նախագծով:

3 Դոնարա Բադալյան 28.11.2025 11:01:16

Շագ լավ որոշում է։Շնորհակալություն։

Շնորհակալություն դիտարկման համար:

4 Սևադա Աղաջանյան 28.11.2025 13:25:27

Առաջարկվող փոփոխություններն  անհրաժեշտություն են,ինչ-որ տեղ նաև ուշացած։

Շնորհակալություն դիտարկման համար:

5 Անահիտ Մազմանյան 28.11.2025 22:14:02

Տեղին և ժամանակին որոշում: Վստահ եմ, որ այս փոփոխությունը կնպաստի ուսման նկատմամբ ավելի լուրջ վերաբերմունք ձևավորելուն և կբարձրացնի ընդհանուր կրթական մակարդակը։ Ամբողջությամբ աջակցում եմ նախագծի ընդունմանը։

Շնորհակալություն:

Շնորհակալություն դիտարկման համար:

6 Svetlana Papinyan 01.12.2025 12:46:02

Ողջունելի առաջարկ է , մասամբ նաև` սովորողներին ու նրանց ծնողներին զգոնացնող ...

Շնորհակալություն դիտարկման համար:

Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: