Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Добавить в избранное

ՍՊՈՐՏԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՆՇԱՆԱԿԱԼԻ ՆՎԱՃՈՒՄՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ՄԻ ՇԱՐՔ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ՇԱՐՔԱՅԻՆ ԿԱԶՄԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ 2025 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԶՈՐԱԿՈՉԻՑ ՏԱՐԿԵՏՈՒՄ ՏԱԼՈՒ ՄԱUԻՆ

 Մարզիկների մարզական վարպետությունը բարձրացնելու, մարզական բարձր նվաճումներ ունենալու և ֆիզիկական կուլտուրայի ու սպորտի շարունակական զարգացման համար անհրաժեշտ է ապահովել Հայաստանի Հանրապետության հավաքական թիմերի լավագույն մարզիկների մարզումային գործընթացի անընդհատությունը:

  • Обсуждалось

    30.05.2025 - 15.06.2025

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Спорт и молодежь

  • Министерство

    Министерство образования, науки, культуры и спорта

Отправить рекомендацию по электронной почте

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 1516

Принт

Предложения

Հասմիկ Գրիգորյան

13.06.2025

Տարկետումը ընտրություն չէ ծառայությունից խուսափելու,այլ մի նոր ձև է ենթադրում ՝ուժի,պատվախնդրության և կարգապահության օրինակով:Չէ որ մրցահարթակում աշխատանքով և քրտինքով են փողփողում եռագույնը:Օրենքը կիրառվում է միջազգային և ազգային նվաճումների հասած մարզիկների նկատմամբ,վերջիններիս անհրաժեշտ է իրենց մարզական վարպետության շարունակականություն:Կարծում եմ՝ այս քննարկումը կզարգացնի դպրոցների արժեքային համակարգի և քննադատական մտածողության ձևավորման ճիշտ ընկալմանը :ՈՒժեղ պետությունն սկսվում է ուժեղ մարզիկներից:Կարելի է դպրոցներում հստակ դասղեկի ժամ ունենալ՝,,Հերոսները մեր կողքին,, այցերով:Անհրա––ժեշտ է կազմակերպել հանդիպումներ,որպեսզի կիսվեն իրենց մոտիվացիոն սկզբունքներով,հաջողությունների և փորձությունների մասին: Ողջ օրը դպրոցում մարզական փառատոն կանցկացվի ՝յուրաքանրյուր դասարան տարբեր սպորտսմենների հետ: Դպրոցին այսօր անհրաժեշտ է սպորտի միջոցով փոխանցվող արժեքներ :

Узнать больше
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: