Добавить в избранное

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծ

Հիմնավորում

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի վերաբերյալ

 

  1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը). Նախագծի նպա­տակը պետու­թյան կողմից ֆինանսավորվող` գյուղա­տնտե­սու­թյան ոլորտի պետական աջակ­ցու­թյան ծրագ­րերի շրջանակներում շահութահարկ վճա­րող­ների կողմից որպես ձեռք բերված, կառուց­ված, ստեղծ­ված կամ մշակված ակտիվների գծով արդեն իսկ կատարված ծախսերի փոխ­հատուցում ստաց­ված նպատակային դրամական միջոց­ների գծով եկամտի որոշման առանձնահատուկ կանոնի սահմանումն է:
  2. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա խնդիրները. Ներ­կա­յումս պետության կողմից ֆինանսավորվող ծրագրերի շրջանակներում որպես արդեն իսկ կատար­ված ծախսերի կամ ստացված վնասների փոխհատուցում ստացված նպատակային դրա­մա­կան միջոցները եկամուտ են համարվում դրանց ստացման հարկային տարում:

Խնդիրն այն է, որ պետության կողմից ֆինանսավորվող` գյուղա­տնտե­սու­թյան ոլորտի պետա­կան աջակ­ցու­թյան ծրագրերի շրջանակներում աջակցության գումարները տնտե­սա­վա­րող սուբյեկտներին տրամադրվում են համապատասխան ծախսերը կատարած լինելու պայման­նե­րում՝ որպես կատարված ծախսերի փոխհատուցում՝ նպատակ ունենալով կան­խել հնարավոր չարաշահումները: Նման սխեմայով գումարների հատկացումը, սակայն, հար­կային օրենսդրու­թյամբ սահմանված վերոնշյալ կարգավորման համաձայն գյուղա­տնտեսության ոլորտի պետա­կան աջակցություն ստացած հարկ վճարողների մոտ շահութահարկով հարկման հետևանքներ է առաջացնում, ինչը տվյալ դեպքում արդարացված չէ՝ հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ գյուղատնտեսական արտադրանքի իրացումից ստաց­­վող եկամուտներն ազատված են շահու­թա­հարկով հարկումից:

  1. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները. Նախագծով առաջարկվում է սահմանել, որ պետության կողմից ֆինանսավորվող` գյուղա­տնտե­սու­թյան ոլորտի պետական աջակ­ցու­թյան ծրագ­րերի շրջանակներում շահութահարկ վճա­րող­ների կողմից որպես ձեռք բերված, կառուց­ված, ստեղծված կամ մշակված ակտիվների գծով արդեն իսկ կատարված ծախսերի փոխ­հատու­ցում ստացված նպատակային դրամական միջոց­ները եկամուտ են համարվում այն հար­կային տարում, երբ ձեռք բերված, կառուցված, ստեղծված կամ մշակված ակտիվները ճանաչ­վում են որպես ծախս՝ անկախ այդ ծախսը համախառն եկա­մտից նվազեցնելու հանգամանքից:
  2. Կարգավորման առարկան. Նախագծի կարգավորման առարկան շահութահարկով հարկ­­ման բազայի որոշման նպատակով եկամտի առանձին տեսակների հաշվառման առանձ­նա­­­հատկություններն են:
  3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք. Նախա­­գի­ծը մշակվել է ՀՀ ֆինանսների նախարարության կող­­մից:
  4. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը. Նախագծի ընդուն­­­­­­­­­­­­­ման արդ­յուն­­­քում ակնկալվում է բարելավել պետության կողմից ֆինանսավորվող` գյուղա­տնտե­սու­թյան ոլորտի պետական աջակ­ցու­թյան ծրագրերի շահառու համարվող տնտեսավարող սուբ­յեկտ­ների հարկային միջավայրը և խթանել այս ուղղությամբ ձեռնարկատիրական գործունեու­թյունը:

Նախագծի ընդունումը լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրա­ժեշ­տու­թյուն չի պահան­ջում, իսկ դրա ընդուն­­մամբ պայմանավորված՝ պե­տա­­կան բյուջեի եկա­­մուտ­­ների էական նվա­­զե­­ցում կամ ծախ­­­­սերի ավելա­ցում տեղի չի ունենա:

  1. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազ­մա­վա­րություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազ­մա­վա­րություններ

Նախագիծը բխում է Կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագրի 6.8-րդ «Հարկա­բյու­ջետային քաղաքականություն» մասով սահմանված քաղաքականության ուղղություններից, ըստ որի հարկային օրենսդրության բարելավման միջոցով կարևորվելու է ներդրողների համար արդար, ընկալելի և կանխատեսելի միջավայրի ձևավորումը:

  • Обсуждалось

    20.09.2023 - 12.10.2023

  • Тип

    Кодекс

  • Область

    Сельское хозяйство, Государственные доходы, Экономика, Финансовая, Экономическая

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 2979

Принт