Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Добавить в избранное

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 29-Ի N 867 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 29-Ի N 867 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ՄԱՍԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

 

1. Ընթացիկ իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

2022 թվականի հուլիսի 6-ի ՀՕ-305-Ն օրենքի համաձայն «Լիցենզավորման մասին» 2001 թվականի մայիսի 30-ի ՀՕ-193 օրենքի 43-րդ հոդվածի 2-րդ մասի «3. Առողջապահության բնագավառ» բաժինը լրացվել է նոր 7-րդ և 8-րդ կետերով` բժշկական արտադրատեսակների արտադրություն, բժշկական արտադրատեսակների սպասարկում, նշված փոփոխությունն ուժի մեջ կմտնի 2023 թվականի հունվարի 22-ից: Ուստի անհրաժեշտություն է առաջացել սահմանել բժշկական արտադրատեսակների արտադրություն, բժշկական արտադրատեսակների սպասարկում լիցենզավորման ենթակա տեսակների համար անհրաժեշտ լիցենզավորման կարգերը:

2. Առաջարկվող կագավորումների բնույթը

Նախագծով առաջարկվում է սահմանել բժշկական արտադրատեսակների արտադրություն, բժշկական արտադրատեսակների սպասարկում լիցենզավորման ենթակա տեսակների համար անհրաժեշտ լիցենզավորման կարգերը: Նշված կարգերը լրացվում են NN 17 և 18 հավելվածներով, քանի որ ներկայումս շրջանառվում է «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի հունիսի 29-ի N 867 որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի հոկտեմբերի 29-ի N 1275-Ն և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի դեկտեմբերի 5-ի N 1936-Ն որոշումներն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» Կառավարության որոշման նախագիծը, որի համաձայն լրացվում են NN 12-16 հավելվածներ:

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք

Նախագիծը մշակվել է Առողջապահության նախարարության լիցենզավորման գործակալության կողմից

4. Ակնկալվող արդյունքը

Նախագծի ընդունման արդյունքում կսահմանվենյ բժշկական արտադրատեսակների արտադրություն, բժշկական արտադրատեսակների սպասարկում լիցենզավորման ենթակա տեսակների համար անհրաժեշտ լիցենզավորման կարգերը և լիցենզավորման պարտադիր պայմանները և պահանջները:

5. Նախագծի ընդունման կապակցությամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեում ծախսերի և եկամուտների էական ավելացման կամ նվազեցման բացակայության մասին

«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի հունիսի 29-ի N 867 որոշման մեջ լրացումներ կատարելու մասին» Կառավարության որոշման նախագծի ընդունումը Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեում ծախսերի և եկամուտների էական ավելացում կամ նվազեցում չի առաջացնում:

6.Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ

Նախագիծը համապատասխան ռազմավարական փաստաթղթերից չի բխում:

  • Обсуждалось

    16.01.2023 - 31.01.2023

  • Тип

    Pешение

  • Область

    Здравоохранение

  • Министерство

    Министерство здравоохранения

Отправить рекомендацию по электронной почте

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 4961

Принт

Предложения

«Ռոմա» ՍՊԸ

23.01.2023

Կառավարության որոշման նախագծի Հավելված N19-ի II մասի 6-րդ կետը սահմանվում է. «Հայտատուն բժշկական արտադրատեսակների սպասարկման լիցենզավորման համար օրենքի համաձայն ներկայացնում է` 1) լիցենզիա ստանալու մասին հայտ՝ համաձայն N 2 ձևի. 2) լիցենզավորման ենթակա գործունեության իրականացման համար նախատեսված տարածքի նկատմամբ հայտատուի սեփականության (օգտագործման) իրավունքի պետական գրանցման վկայականը և իրավասու մարմնի կողմից հայտատուի անվամբ տրված գործունեության համար նախատեսված տարածքի հատակագիծը. 3) փորձաքննություն իրականացնող կազմակերպության կողմից տրված դրական փորձագիտական եզրակացություն:»։ Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության բնագավառում իրավաբանական անձանց կամ անհատ ձեռնարկատերերի կողմից բժշկական արտադրատեսակների սպասարկումը հիմնականում իրականացվում է այն բժշկական կազմակերպություններում, որտեղ տեղադրված են և շահագործվում են տվյալ բժշկական արտադրատեսակները։ Դա պայմանավորված է մի շարք հանգամանքներով՝ 1. Բժշկական սարքերը մեծամասամբ ունեն մեծ ծավալներ և կշիռներ, ուստի այդ սարքերի սպասարկումն իրականացվում է շահագործման վայրում, քանի որ դրանց տեղափոխությունը բավականին ծախսատար և ժամանակատար պրոցես է։ 2. Բժշկական սարքերի ցանկացած տեղաշարժի, այդ թվում սպասարկումն իրականացնող ընկերության տարածք տեղափոխման և վերադաձման դեպքում, անհրաժեշտ է դրանք կարգաբերել և նախապատրաստել շահագործման, որը լրացուցիչ աշխատանք է և պետք է իրականացվի սպասարկումն իրականացնող մասնագետի կողմից դարձյալ շահագործման վայրում։ 3. Ինչպես գիտեք, կան բժշկական ախտորոշիչ սարքեր (ռենտգեն, համակարգչային տոմոգրաֆ, մագնիսա-ռեզոնանսային տոմոգրաֆ և այլն), որոնց տեղադրման համար հատուկ պայմաններ, մարդկային ռեսուրսներ և գործիքակազմ է պահանջվում, ուստի դրանք բժշկական կազմակերպություններում տեղադրվում են մեկ անգամ և տեղաշարժման ենթակա չեն, անգամ դրանց սպասարկման ժամանակ։ Հետևաբար բժշկական արտադրատեսակների սպասարկման լիցենզավորման համար հայտատուն չի կարող ներկայացնել գործունեության իրականացման համար նախատեսված տարածքի նկատմամբ սեփականության (օգտագործման) իրավունքի պետական գրանցման վկայական և իրավասու մարմնի կողմից իր անվամբ տրված գործունեության համար նախատեսված տարածքի հատակագիծ, պայմանավորված գործունեության իրականացման տարածքների բազմազանությամբ։ Հաշվի առնելով վերոգրյալը, խնդրում եմ վերանայել նախագծի վերոնշյալ կետով սահմանվող պահանջը։

Узнать больше
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: