Добавить в избранное

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ «ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ԱԿԱԴԵՄԻԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»

Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней

project.digest.no Автор предложения, дата получения Содержание предложения Заключение Сделанные изменения
1 2 3 4
1 Գրիգոր Բեջանյան 19.03.2021 00:45:07 Մի քանի առարկություն, նոր նախագծով հստակ չի նշվում, թե որքան է <<մեծամասնության>> թիվը, և եթե նույնիսկ լինի 5-6 ունկնդիր, տվյալ նախագծով խախտվում են իրենց կրթություն ստանալու իրավունքը և տվյալ ունկնդիրները արդեն չեն կարող մասնակցել միայն համապատասխան մասնագիտական պատրաստման ծրագրերին: ՀԳ նիստերի քարտուղարի աշխատավարձը 115000 դրամ է միջին ուսամն տևողությունը 6 ամիս 115000x32x6=22,080,000 դա ԱԺ 3-4 պատգամավորի աշխատավորձ է առանց պարգևավճար, և չեմ կարծում, որ 135 պատգամավորներն էլ աշխատում են մեծ ջանքերով և ներուժով, կրճատումները կատարեք համապատասխան ոլորտներում: Հարկ է նշել, որ կրթության իրավունքը, ներառյալ Արդարադատության ակադեմիայում` դատավորի, դատախազի կամ քննիչի թեկնածուների ուսումնառության իրավունքը չի ենթադրում նաև կրթաթոշակ ստանալու իրավունք: Հետևաբար՝ կրթաթշակի առկայությունը կամ բացակայությունը որևէ կերպ չի կարող խախտել Արդարադատության ակադեմիայի ունկնդիրների կրթություն ստանալու իրավունքը: Պետությունը ունի պոզիտիվ պարտականություն ապահովելու արդյունավետ ուսումնառությունը, պատրաստելու բանիմաց դատավորներ. դատախազներ, քննիչներ: Պետությունը չունի պարտականություն ապահովելու կրթաթոշակ: Կառավարությունն ինքն է որոշում արդյոք անհրաժեշտ է սահմանել որևէ ոլորտում կրթաթոշակ, թե ոչ:
2 Maria Asatryan 20.03.2021 21:29:47 Սակայն կան ոմանք, ովքեր իրենց ուսումը չեն համադրում աշխատանքի հետ։Իսկ մյուսները վարձատրվում են իրենց ախատանքի դիմաց։ Գործնականում մեզ հայտնի չէ, որևէ դեպք, երբ ունկնդիրը չի աշխատում կամ Արդարադատության ակադեմիայում ուսումնառության պատճառով հրաժարվել կամ ազատվել է աշխատանքից: Բացի այդ, հարկ է նշել, որ Պետությունը չունի պարտականություն Արդարադատության ակադեմիայի ունկնդիրներին պարտադիր կերպով ապահովելու կրթաթոշակով: Կառավարությունն ինքն է որոշում արդյոք անհրաժեշտ է սահմանել որևէ ոլորտում կրթաթոշակ, թե ոչ:
3 Vardan Vardanyan 23.03.2021 01:19:47 Ուզում եմ ուշադրություն հրավիրել այն հանգամանքի վրա, որ Արդարադատության ակադեմիայի ունկնդրի ստացած կրթաթոշակը և այլ վճարովի աշխտանքից ստացած աշխատավարձը նույն բովանդակությունը և նպատակը չունեն։ Առաջինի դեպքում նպատակը այլ է, երկրորդի դեպքում ամբողջովին այլ և այստեղ, իմ կարծիքով կա նաև հակասահմանադրականոթյան խնդիր, ուստի առաջարկում եմ հստակեցնել նախագծի բուն նպատակը, ենթադրվող օգուտները, նախկին իրավակարգավորումից բխող վնասները։ Արդարադատության ակադեմիայի ունկնդրի ստացած կրթաթոշակը և այլ վճարովի աշխտանքից ստացած աշխատավարձը նույն բովանդակությունը և նպատակը չունեն։ Ինչից ելնելով էլ «աշխատավարձ» և «կրթաթոշակ» հասկացությունները նախագծով չեն նույնացվել, այլ հիշատակվել են զուտ այն պատճառով, որ «Ադարադատության ակադեմիայի մասին» օրենքի ընդունման ժամանակ կրթաթոշակ սահմանելու հիմանվորումը հիմնականում եղել է այն փաստը, որ ունկնդիրները չեն աշխատելու և անհրաժեշտ է կրթաթոշակ սահմանել, որպեսզի անձինք ունենան նվազագույն միջոցներ իրենց ուսումնառությունն արդյունավետ անցկացնելու համար: Սակայն հետագայում, փորձը ցույց է տալիս, որ բոլոր ունկնդիրները աշխատում են և այլևս` կրթաթոշակը իր նպատակին չի ծառայում: