Добавить в избранное

ՀԱՆՐԱԳՐԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՀԱՆՐԱԳՐԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ

ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ

 

  1. Առկա իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը.

   

Հաշվի առնելով Հանրագրերի էլեկտրոնային միասնական հարթակի (այսուհետ՝ Էլեկտրոնային հարթակ) ստեղծման աշխատանքների ժամանակ ի հայտ եկած իրավական խնդիրները, որոնք պայմանավորված են էլեկտրոնային հարթակի միջոցով հրապարակվող հանրագրերի առանձնահատկությունների հետ՝ անհրաժեշտություն է առաջացել փոփոխություններ և լրացումներ կատարել «Հանրագրերի մասին» ՀՀ օրենքում (այսուհետ՝ Օրենք): Համապատասխան փոփոխությունները և լրացումները անհրաժեշտ են հետևյալ հիմնավորումներով․

  1. Նախագծով առաջարկվում է հստակեցնել «կոլեկտիվ հանրագիր» հասկացությունը՝ հասկացության մեջ ներառելով նաև այն հանրագրերը, որոնք ներկայացվել են էլեկտրոնային հարթակում գլխավոր նախաձեռնողի կողմից և որին միացել են մեկ կամ ավել անձինք:
  2. Նախագծով հստակեցվել է «կրկնակի հանրագիր» հասկացությունը, մասնավորապես հանրագիրը, որը մեկ տարվա ընթացում կրկին ներկայացրել է միևնույն անձը միևնույն հարցով և հիմնավորմամբ միևնույն մարմնին կամ պաշտոնատար անձին, որի վերաբերյալ սույն օրենքով սահմանված կարգով տրվել է պատասխան կամ իրավասու մարմնի կողմից կայացվել է հանրագրի քննարկումը մերժելու մասին որոշում:
  3. Էլեկտրոնային հարթակի միջոցով և էլեկտրոնային եղանակով ներկայացվող հանրագրերի միջև տարընկալումից խուսափելու նպատակով, առկա է անհրաժեշտություն հստակ սահմանել «Հանրագրերի միասնական էլեկտրոնային հարթակ», «էլեկտրոնային հարթակի միջոցով ներկայացվող հանրագիր» հասկացությունները: Այսպիսով՝ Հանրագրերի միասնական էլեկտրոնային հարթակը պետք է ընձեռի հնարավորություն ներկայացնել անհատական կամ կոլեկտիվ հանրագիր, հրապարակել թղթային եղանակով ներկայացված հանրագիրը, հետևել հանրագրի ընթացքին և հաղորդակցվել համապատասխան պետական կամ տեղական ինքանակառավարման մարմինների կամ պաշտոնատար անձանց հետ: Նոր իրավակարգավորմամբ առաջարկվում է, օգտվելով էլեկտրոնային տիրույթի հնարավորություններից, Հանրագրերի էլեկտրոնային հարթակում ներկայացնել թե՛ անհատական, թե՛ կոլեկտիվ հանրագրերը, ինչպես նաև նշել հանրագրի չհրապարակման մասին: Տարընկալումներից խուսափելու նպատակով առաջարկվում է չսահմանել հրապարակային հանրագիր հասկացությունը:
  4. Հանրագրի ներկայացման դեպքում պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինը կամ պաշտոնատար անձը ստանում է լիազորություն Հանրագրերի էլեկտրոնային հարթակում հրապարակել անհատական կամ կոլեկտիվ հանրագիրը՝ ՀՀ կառավարության որոշմամբ սահմանված կարգով:

Նախագծով առաջարկվում է հստակեցնել թղթային եղանակով (առձեռն կամ փոստով) հանրագրի ներկայացման կարգը: Առաջարկվում է հստակեցնել հանրագրի բովանդակությանը ներկայացվող պահանջները, ինչպես նաև ապահովել Էլեկտրոնային հարթակի միջոցով կամ թղթային եղանակով ներկայացվող հանրագրերի նույնաբովանդակությունը, մասնավորապես՝ առաջարկվում է հանրագրի բովանդակության մեջ ներառել հանրագրի վերնագիրը, ոլորտը, որին վերաբերում է հանրագիրը, էլեկտրոնային փոստի հասցեն, Էլեկտրոնային հարթակում կոլեկտիվ հանրագիր ներկայացնելու դեպքում՝ գլխավոր նախաձեռնողի, իսկ Էլեկտրոնային հարթակում կոլեկտիվ հանրագրին միանալու դեպքում՝ հանրագրի աջակիցների տվյալները: Օրենքը հստակ սահմանում է, որ եթե հանրագիրը ներկայացնում է ներկայացուցիչը, ապա հանրագրին կցվում է ներկայացուցչի լիազորագիրը, սակայն որևէ նշում չկա օրինական ներկայացուցիչ լինելը հավաստող փաստաթուղթը կցելու մասին այն դեպքում, երբ հանրագիրը ներկայացվում է օրինական ներկայացուցչի միջոցով:

  1. Հաշվի առնելով էլեկտրոնային հարթակի զարգացման միտումները և այն, որ էլեկտրոնային հարթակի միջոցով ներկայացվող հանրագրերի առանձնահատկությունները՝ ՀՀ կառավարության որոշմամբ սահմանվելու են Էլեկտրոնային հարթակի միջոցով հանրագրերը ներկայացնելու, էլեկտրոնային հարթակում հրապարակելու, հանրագիրը քննարկելու, որոշումների վերաբերյալ ծանուցելու, պատասխանն ուղարկելու և հրապարակելու, հանրագիրը իրավասու մարմնի կողմից էլեկտրոնային գրանցամատյանում գրանցելու առանձնահատկությունները:
  2. Նախատեսվում է հանրագրի հրապարակման և գրանցման կարգում հստակեցնել գրանցամատյանում մուտքագրվող տվյալները:
  3. Նախատեսվում է հստակեցնել հանրագրի վերադարձման կարգը, մասնավորապես՝
  • Եթե հանրագրի մի մասը չի վերաբերում այն պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ու պաշտոնատար անձանց իրավասություններին, որոնց հասցեագրվել է, ապա հանրագիրը քննվում է միայն վերաբերելի մասով՝ հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում ծանուցելով հանրագիր ներկայացնող անձին՝ պարզաբանելով, թե որ մարմինն է իրավասու մյուս հարցով:
  1. Հաշվի առնելով, որ Օրենքի 1-ին հոդվածում սահմանված է հանրագրի հասկացությունը՝ ուղենշելով հանրագրով շոշափվող հարցերի շրջանակը, այնուամենայնիվ, ո՛չ հանրագրերի վերադարձման, ո՛չ դրանց քննարկումը մերժելու հիմքերի շրջանակում չի նախատեսվում ներկայացված առաջարկության՝ Օրենքի 1-ին հոդվածի 1-ին մասին չհամապատասխանելու հանգամանքը: Ուստի, հանրագրի քննարկման մերժելու հիմք պետք է լինի նաև առաջարկության՝ Օրենքի 1-ին հոդվածի 1-ին մասով սահմանված հանրագրի հասկացությանը չհամապատասխանելը:

 

  1. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

 

          Նախագծով առաջարկվում է փոփոխություններ և լրացումներ կատարել «Հանրագրերի մասին» ՀՀ օրենքում՝ նպատակ ունենալով հստակեցնել առկա կարգավորումները և լուծել Հանրագրերի էլեկտրոնային միասնական հարթակի ստեղծման աշխատանքների ժամանակ ի հայտ եկած իրավական խնդիրները, որոնք կարգավորվում են «Հանրագրերի մասին» ՀՀ օրենքով:

 

  1. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք

 

Նախագիծը մշակվել է ՀՀ արդարադատության նախարարության կողմից:

 

  1. Ակնկալվող արդյունքը

 

Նախագծի ընդունմամբ առավել կհստակեցվեն օրենքում օգտագործվող հասկացությունները, հանրագրերի ներկայացման, քննարկման, գրանցման, հրապարակման, վերադարձման, մերժման, հանրագրերի վերաբերյալ ընդունված որոշումների մասին ծանուցելու և հանրագրի պատասխանը ուղարկելու կարգը:

  • Обсуждалось

    17.07.2020 - 01.08.2020

  • Тип

    Закон

  • Область

    Юстиция, Здравоохранение, Безопасность, Образование и наука, Работа и занятость, Социальное обеспечение, Транспорт, Финансовая, Чрезвычайные ситуации, Управление государственным имуществом, Кадастр, Банкротство, Электронная юстиция

  • Министерство

    Министерство юстиции

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 7275

Принт

Предложения

Արթուր Գրիգորյան

25.07.2020

1. Անհրաժեշտ է հստակեցնել՝ Նախագծի 2-րդ հոդվածով սահմանվող հանրագիրը չհրապարակելու վերաբերյալ իրավունքը վերաբերում է միայն հանրագրին, թե՝ հանրագրի պատասխանին ևս: 2. Միաժամանակ, առաջարկում եմ «Հանրագրերի մասին» ՀՀ օրենքի 1-ին հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետից հանել «հանրային նշանակություն ունեցող հարցերով» բառերը, քանի որ այն չի բխում ՀՀ Սահմանադրության 53-րդ հոդվածից, և հաշվի առնելով Նախագծի 8-րդ հոդվածի 4-րդ մասը, ըստ էության, բաց է մնում մարդու՝ անձնական շահերի պաշտպանության նկատառումներով իրավասու պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններին ու պաշտոնատար անձանց դիմելու և պատշաճ պատասխան ստանալու հնարավորությունը: Բացի այդ՝ առաջարկությունը բխում է նաև Նախագծի 2-րդ հոդվածով սահմանվող իրավունքից, քանի որ հանրային նշանակություն ունեցող հարցերի վերաբերյալ հանրագիրը չհրապարակելն անհասկանալի է:

Узнать больше