Հիմնավորում

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացում և փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի վերաբերյալ

 

  1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը). Նախագծի նպա­տակը Հայաս­տանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի 160-րդ հոդվածով նախատեսված` պետության կողմից բնակա­րան­ների ձեռքբերման հիպոտեկային վարկերի սպասարկման տոկոսների մարման մեխանիզմները նաև անմիջապես կառուցապատողներից ձեռք բերվող անհա­տական բնակելի տների նկատմամբ կիրառելն է:
  2. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա խնդիրները. 2016 թվա­­­­­­կանի հոկտեմբերի 6-ին ընդունված` Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենս­գրքի 160-րդ հոդվածի համաձայն, Հայաստանի Հանրապետության տարած­քում կառուցված կամ կառուցվող բազմա­բնա­կա­րան բնակելի շենքում անմիջապես կառու­ցապատողից, ինչ­պես նաև պետության և (կամ) համայնքի կողմից իրականացվող բնակա­րանային ապա­հո­վու­թյան ծրագրի շրջանակներում պե­տու­թյունից կամ համայնքից բնա­կարան ձեռք բերելու կամ Հայաստանի Հանրա­պետու­թյան տարածքում կառուցված կամ կառուցվող անմիջապես կառուցապատողից անհատա­կան բնակելի տուն ձեռք բերելու նպա­տակով ֆիզիկական անձի (բացառությամբ վարձու աշխատող չհամարվող անհատ ձեռ­նար­կա­տի­րոջ ու նոտարի) կողմից Հայաստանի Հանրա­պետության ռեզիդենտ ֆինան­սա­կան կազմա­կերպությունից ստացված և փաստացի բնակարան ձեռք բերելուն կամ անհա­­­տական բնակելի տուն կառու­ցելուն ուղղված հիպոտե­կա­­յին վարկի սպասարկման համար վճարված տոկոսների գումար­ները, բայց ոչ ավելի, քան համապատասխան եռամսյակի համար տվյալ ֆիզիկական անձի աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճա­­րումների մասով հաշվարկված եկամտային հարկի գումարը, փոխ­հատուցվում են ֆիզի­կական անձին:

Խնդիրը կայանում է նրանում, որ վերոնշյալ մեխանիզմը կիրառելի չէ անմիջապես կառու­­­­ցապատողներից անհատական բնակելի տների ձեռք բերման նպատակով ստացված հիպո­­­տե­կային վարկերի նկատմամբ: Բացի այդ, եկամտային հարկի փոխհատուց­ման հնա­րա­վորությունից օգտվում են բավականին թանկարժեք բնակարաններ ձեռքբերող անձինք, ինչն էլ հանգեցնում է նշյալ դրույթների հասցեականության կորստի և պետական բյուջեի անհարկի ծանրաբեռնվածության:

  1. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները. Նախագծով առաջարկվում է Հա­յաս­տանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի 160-րդ հոդվածի 1-ին մասով նախա­տեսված պետության կողմից բնակարանների ձեռքբերման հիպոտեկային վարկերի սպա­սարկ­ման տոկոսների մարման մեխանիզմները կիրառել անմիջապես կառուցապատող­ներից ձեռք բերվող անհատական բնակելի տների նկատմամբ:

Նախագծով առաջարկվում է նաև յուրա­քանչյուր ամսվա համար փոխհատուցման ենթակա եկամտային հարկի առավելագույն գումարի սահմանում, քանի որ նախագծով նպա­տակ է դրվում փոխհատուցել ոչ շքեղ բնակարաների և անհատական բնակելի տների ձեռք­բեր­ման կամ կառուցման համար ստացված հիպոտեկային վարկի տոկոսները:

  1. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք. Նախա­­գի­ծը մշակվել է ՀՀ ֆինանսների նախարարության կող­­մից:
  2. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը. Նախագծի ընդուն­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ման արդ­յուն­­քում ակնկալվում է կարգավորել 2018 թվականի հունվարի 1-ից հետո հիպո­տեկային վարկի սպասարկման համար վճարված տոկոսների գումարները եկամտա­յին հարկի գումար­ներից փոխհատուցելու գործընթացը իրականացնելու հետ կապված հա­րա­­բերությունները:


  • Обсуждалось

    05.06.2017 - 20.06.2017

  • Тип

    Закон

  • Область

    Финансовая, Экономическая

  • Министерство

    Министерство финансов

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 21338

Принт

Предложения

Կարեն Մարտիրոսյան

20.06.2017

Առաջարկում եմ չկիրառել տոկոսագումարի վերադարձման սահմանաչափ կամ վերանայել նախատեսվող սահմանաչափը՝ ավելացնել մինչև 250.000 դրամ, հաշվի առնելով նորակառույց բնակարանների շուկայական գները և տրամադրվող վարկերի տոկոսադրույքները: ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ. Սույն փոփոխությունից հետևում է, որ ամբողջությամբ կփոխհատուցվի միայն մինչև 13.000.000 դրամ վարկի տոկոսագումարները: Նույնիսկ հիմնվելով պետական ծրագրով իրականացվող Երազ բնակելի թաղամասի բնակարանների սակագների վրա, որն այսօր ամենամատչելի առաջարկն է, ամբողջությամբ կփոխհատուցվի մինչև 18000000 դրամ վարկի տոկոսագումարները: Նշված գումարի սահմաններում հնարավոր է գնել մինչև 56քմ մակերես ունեցող բնակարան, որը կազմում է ընդհանուր բնակարանների մոտ 15%-ը, սակայն չեմ կարծում, որ երիտասարդ ընտանիքի կողմից, օրինակ, 65քմ մակերեսով բնակարանի ձեռքբերումը հատում է <<շքեղության>> սահմանները, որը ինքնին անչափելի հասկացություն է: Նշեմ նաև, որ վերոնշյալ շեմի շրջանակներում միանշանակ ձեռնտու է դառնում <<Բնակարան երիտասարդ ընտանիքներին>> ծրագիրը: Ըստ էության այս երկու ծրագրերը դառնում են համանման, որոշ դեպքերում էլ փոխլրացնող և փաստացի ծառայելու են միևնույն շահառուների շրջանակին, որը չեմ կարծում, որ բխում է թե պետության, թե կառուցապատողների, թե վարկային կազմակերպությունների և վարկառուների շահերից:

Շուշանիկ Հովսեփյան

15.06.2017

Պետք է հիմնավորել, թե ինչու եք գտնում, որ 150000 դրամի չափով սահմանափակման կարիք կա։ Ես չեմ տեսնում որևէ թվային հիմնավորում, որևէ վիճակագրություն կամ բյուջեի վրա ազդեցության գնահատական, մինչդեռ վերջինս պարտադիր պահանջ է իրավական ակտի նախագիծ ներկայացնելիս։ Եվ իհարկե պետք չէ մոռանալ, որ ի սկզբանե այս նախաձեռնությունը կառավարությունն սկսել է շինարարության ոլորտը և բնակարանների վաճառքը խթանելու համար, այսինքն ձեր այս մոտեցումը ոչ մի կերպ չի համապատասխանում որդեգրած քաղաքականությանը։

Շուշանիկ Հովսեփյան

15.06.2017

Բացի այդ, ձեր կողմից առաջարկվող նոր խմբագրության Հոդված 2-ը հակասում է Հոդված 3-ին։ Առաջարկում եմ Հոդված 2-ը խմբագրել։

Узнать больше