Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Հիշել նախագիծը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 30-Ի N 2106-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում

h/h Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը Կարգավիճակ Առաջարկության բովանդակությունը Կցված փաստաթղթերը Եզրակացություն Դրույթ
1 2 3 4 5 6
1 Աշխեն Մանուկյան 26.04.2025 13:13:51 Առաջարկ մարզային դպրոցներում հիմնավերանորոգման և կոմունալ պայմանների բարելավման ներդրումների մասին Նպատակ Ապահովել մարզային դպրոցներում անվտանգ, առողջ և էներգախնայող ուսումնական միջավայր։ Հիմնական ուղղություններ Շենքերի կառուցվածքային ամրապնդում, տանիքների և ջերմամեկուսացման բարելավում։ Ջեռուցման նորագույն համակարգերի տեղադրում (գազային, էլեկտրական, արևային էներգիայով)։ Ջրամատակարարման և կոյուղու համակարգերի արդիականացում, ջրի մաքրման ֆիլտրերի տեղադրում։ Էներգիայի և ջրի խնայող լուծումների ներդրում։ Ներդրումային աղբյուրներ Պետական-համայնքային համաֆինանսավորում։ Միջազգային զարգացման ծրագրեր։ Մասնավոր-հանրային գործընկերություն (PPP)։ Ակնկալվող արդյունքներ Աշակերտների համար ապահով և հարմարավետ պայմաններ։ Էներգետիկ և կոմունալ ծախսերի զգալի կրճատում։ Կրթության որակի և մատչելիության բարձրացում մարզերում։ Ընդունվել է ի գիտություն: Նախագծի հիմնավորմամբ նախատեսված է կարգավորման ենթակա խնդրի սահմանումը:
2 Մարիամ Գասպարյան 27.04.2025 00:12:33 Ողջունելի է այն նախաձեռնությունը, որը միտված է պետական և հանրային նշանակության կառույցների շինարարության որակի բարձրացմանը՝ պատվիրատու կազմակերպությունների ներգրավմամբ։ Հաշվի առնելով գործընթացի կարևորությունը՝ առաջարկում եմ. • Ստեղծել ճկուն լիցենզավորման ընթացակարգ, որը կնպաստի պետական հիմնադրամների և կազմակերպությունների արագացված լիցենզավորմանը։ • Դիտարկել տեխնիկական հսկողության վերաբերյալ պարբերական արտաքին աուդիտի ներդրման հնարավորությունը՝ գործընթացի թափանցիկությունն ու հաշվետվողականությունը առավելագույնի հասցնելու նպատակով։ Ընդունվել է ի գիտություն:
3 Նարինե Սերոբյան 27.04.2025 18:33:55 Որակի վերահսկման ռիսկերի բարձրացում Եթե պետության կողմից հիմնադրված ընկերությունները կարող են առաջին դասի լիցենզիա ստանալ ավելի պարզեցված կարգով, կարող է իջնել վերահսկողության մակարդակը՝ առանց անհրաժեշտ փորձագիտական գնահատականի և տեխնիկական վերլուծության։ Որակի վերահսկման անկախ մեխանիզմների ներդրում Առաջարկ՝ Արտոնյալ կարգով լիցենզիայի տրամադրման դեպքում ապահովել անկախ փորձագիտական կամ պետական վերահսկողության գործընթաց՝ նախքան լիցենզիայի տրամադրումը։ Սա կբարձրացնի շինարարության որակը։ Չի ընդունվել:Նախագծի 6.2-րդ կետի պահանջների համաձայն:
4 Նաիրա Էլբակյան 28.04.2025 19:24:59 1.Առաջարկում եմ շինարարական որակի տեխնիկական հսկողության լիցենզիա տրամադրել միայն պետական կամ պետության կողմից որոշակի մասնաբաժին ունեցող իրավաբանական անձանց կողմից ներկայացվող հայտատուներին։ 2. Լիցենզիայից զրկվելու դեպքում սահմանել հատուկ մեխանիզմներ այլ անհատ ձեռներեցի կամ իրավաբանական անձի կողմից փաստացի նույն շինկազմակերպության կամ անձանց հետագա գործունեությանը։ Ընդունվել է: Չի ընդունվել: Առաջարկությունը Նախագծի կարգավորման առարկայից դուրս է:
5 Մակիչ Բզնունի 05.05.2025 14:49:16 Ողջունելի նախագիծ է, սակայն կարծում եմ՝ պետք է լինեն լիցենզիաներ տրամադրելու սահմանափակումներ, հայտատուների գործունեությունը պետք է մանրակրկիտ ուսումնասիրության ենթարկվի, որպեսզի հնարավոր լինի նաև զերծ մնալ կոռուպցիոն ռսիկերից: Ընդունվել է:
6 Arsen Matosyan 08.05.2025 19:22:10 ԿԱՐԾԻՔ Նախագիծը կարևոր քայլ է գործող պետական քաղաքականության ճշգրտման և առկա կարգավորման համակարգի կատարելագործման ուղղությամբ։ Եթե նշված լրացումներն ուղղված են որևէ ոլորտում իրավակարգավորումների ընդլայնմանը, նոր գործառույթների սահմանմանը կամ ընթացակարգերի պարզեցմանը, ապա դրանք կարող են նպաստել արդյունավետ կառավարմանը և ավելի ճկուն պետական մեխանիզմների ձևավորմանը։ Հատկապես ողջունելի է, երբ կառավարությունը վերանայում է նախկինում ընդունված որոշումները՝ փորձելով դրանք համահունչ դարձնել տնտեսության, հասարակության կամ տեխնոլոգիական զարգացման նոր իրողություններին։ Այս փոփոխությունները կարող են աջակցել նաև մասնագիտական ոլորտների արդիականացմանը, օրենսդրական դաշտի թափանցիկությանն ու իրավական կանխատեսելիությանը։ Առաջարկվում է՝ Լրացման յուրաքանչյուր կետ ներկայացնել հստակ հիմնավորմամբ, նշելով դրա անհրաժեշտությունը և ակնկալվող դրական ազդեցությունները։ Նախքան վերջնական ընդունումը՝ իրականացնել հանրային և մասնագիտական քննարկումներ՝ համապատասխան շահագրգիռ կողմերի մասնակցությամբ։ Սա կաջակցի դրույթների ավելի հասցեական և գործնական կիրառելիությանը։ Եթե լրացումներն առնչվում են ֆինանսական կամ վարչական ռեսուրսների օգտագործմանը, ապահովել դրանց հաշվարկվածությունն ու կենսունակությունը՝ խուսափելու համար իրականացման ընթացքում հնարավոր խնդիրներից։ Ընդունվել ի գիտություն:
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: