15.05.2025
Բացթողումներ և առաջարկություններ Ա. Օրինականության հարցեր 1. Կառավարման ձևի փոփոխություն. Նախագիծը փոխում է քոլեջների կառավարման մոդելը՝ դրանք հանձնելով ԿԳՄՍ նախարարությանը։ Սակայն՝ Առաջարկություն. Հստակեցնել, թե արդյոք սա ներառում է ֆինանսական, կադրային և ուսումնական ինքնավարության աստիճանը, թե՞ լիովին կենտրոնացված կառավարման անցնելը։ 2. Հիմնադրամի կարգավիճակով քոլեջներ. Փաստաթղթում նշվում է, որ որոշ քոլեջներ գործում են հիմնադրամի ձևով, սակայն չեն հստակեցվում դրա տարբերությունները ՊՈԱԿ-ից։ Առաջարկություն. Ավելացնել հոդված՝ բացատրելով հիմնադրամի կարգավիճակի առանձնահատկությունները (օր.՝ սեփականության իրավունք, ֆինանսավորման աղբյուրներ)։ Բ. Տեխնիկական բարելավումներ 3. Անվանումների հիմնավորում. 1 հավելվածում նշված վերանվանումները պետք է ունենան պատճառաբանություն (օր.՝ մասնագիտացման փոփոխություն, միավորում կամ բարելավված իմիջ)։ Առաջարկություն. Առանձին հավելվածում ներկայացնել վերանվանման հիմնավորումները։ 4. Կանոնադրությունների համապատասխանեցում. N 2 և N 3 հավելվածներում (ՊՈԱԿ և հիմնադրամի կանոնադրություններ) պետք է ապահովել համատեղելիություն «Ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքի հետ։ Առաջարկություն. Ստուգել, որ կանոնադրություններում չկան հակասություններ օրենքի 14-րդ հոդվածի (կառավարման լիազորություններ) հետ։ Գ. Լրացուցիչ կետեր 5. Ուսանողների և անձնակազմի իրավունքներ. Փաստաթղթում բացակայում են երաշխիքներ ուսանողների (օր.՝ ուսման շարունակականություն) և աշխատակազմի (աշխատանքի պահպանում) համար վերակազմավորման ժամանակ։ Առաջարկություն. Ավելացնել հոդված՝ «Ուսումնական գործընթացի և աշխատանքային հարաբերությունների պահպանում» վերնագրով։ 6. Ֆինանսական հստակություն. Վերանվանման և կանոնադրությունների գրանցման ծախսերը բարդվում են հաստատությունների վրա (կետ 12): Առաջարկություն. Նախատեսել պետական բյուջեից միջոցների հատկացում՝ հատկապես սոցիալական կարիքներ ունեցող քոլեջների համար։ Եզրափակիչ առաջարկ Նախագիծը կարող է ընդունվել՝ հաշվի առնելով հետևյալ փոփոխությունները. 1. Հավելել պատճառաբանություն վերանվանումների և կառավարման մոդելի համար։ 2. Ստուգել կանոնադրությունների համատեղելիությունը գործող օրենքների հետ։ 3. Ապահովել անցումային շրջանում ուսանողների և աշխատակազմի իրավունքների պաշտպանությունը։ 4. Նախատեսել ֆինանսական աջակցություն՝ հատկապես տնտեսապես թույլ հաստատությունների համար։ Եթե այս առաջարկությունները ներառվեն, նախագիծը կդառնա ավելի հավասարակշռված և կիրագործելի։