Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Հիշել նախագիծը

«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի ապրիլի 12-ի N 405-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծ

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի ապրիլի 12-ի

N 405-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին»

ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման

 

 

 

  1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

Որոշման նախագծի ընդունումը պայմանավորված է քաղաքացիների առողջական վիճակի հետազոտման և բժշկական փորձաքննության իրականացման գործընթացում առկա տվյալները էլեկտրոնային համակարգ մուտքագրելու, ուղեգրումների գործընթացն էլեկտրոնային համակարգով իրականացնելու, Պաշտպանության նախարարության կենտրոնական ռազմափորձաքննական կենտրոնի իրավասությունները, տարբեր տարիքային խմբերի քաղաքացիների բժշկական հետազոտությունների ծավալները հստակեցնելու, քաղաքացիների առողջական վիճակի հետազոտման և բժշկական փորձաքննության կարգում տեխնիկական բնույթի մի շարք այլ փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությամբ:

  1. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները

ՀՀ կառավարության 2018թ. ապրիլի 12-ի N 405-Ն որոշմամբ (այսուհետ՝ Որոշում) սահմանվել են զինվորական հաշվառման, զորակոչի, պայմանագրային զինվորական ծառայության անցման, պահեստազորում հաշվառման շրջանակներում քաղաքացիների առողջական վիճակի հետազոտման և բժշկական փորձաքննության, հետազոտման և փորձաքննության ուղեգրման կարգերը, հետազոտում և բժշկական փորձաքննություն իրականացնող մարմինները և դրանց գործունեության կարգը, փորձաքննության եզրակացությունների ձևերը, բժշկական հետազոտությունների և բժշկական հաստատությունների ցանկերը, իրականացված ծառայությունների դիմաց փոխհատուցման կարգը: Որոշմամբ սահմանված գործընթացները հիմնականում իրականացվել են փաստաթղթային ձևաչափով, 2023 թվականին Որոշման մեջ կատարված փոփոխություններով նախատեսվել է, որ համապատասխան գործընթացները կարող են իրականացվել նաև ԱՐՄԵԴ համակարգով, սակայն այդ ընթացքում աշխատանքներ են տարվել էլեկտրոնային առողջապահության համակարգին գործընթացի ինտեգրման ուղղությամբ, որի արդյունքներով առաջարկվում է համապատասխան գործընթացների իրականացումը սահմանել բացառապես էլեկտրոնային առողջապահության համակարգի միջոցով, ինչպես նաև սահմանել, որ եթե բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող հաստատությունների կողմից ԷԱՀ-ում առկա ձևաչափով չի իրականացվում քաղաքացու վերաբերյալ տեղեկատվության մուտքագրումը, ապա մատուցված բժշկական օգնության և սպասարկման դիմաց համապատասխան հաստատությանը փոխհատուցում չի հատկացվում: Անհրաժեշտություն է նաև առաջացնել հստակեցնել Պաշտպանության նախարարության կենտրոնական ռազմափորձաքննական կենտրոնի իրավասությունները՝ փոր­ձաքննու­թյուն իրականացնող մարմինների գործունեության արդ­յունք­ների ուսումնա­սիրման, քննարկման և գնահատման, ռազմաբժշկական և քաղաքացիական բժշկական հաստատություններում գտն­վող ռազմաբժշկական փորձաքննության ենթակա անձանց հետազոտման, ախտո­րոշ­ման և բուժման ընթացքի, փորձաքննության որակի ուսումնասիրման ուղղությամբ, հստակեցնել, որ Որոշման մեջ օգտագործվող «ձեռք բերած հիվանդություն» կամ «ստացած վնասվածք» հասկացությունները ներառում են նաև «հոգեկան խանգարումը (հոգետրավման)», հստակեցնել տարբեր տարիքային խմբերի քաղաքացիների բժշկական հետազոտությունների ծավալները, քաղաքացիների բժշկական հետազոտում իրականացնող բժշկական հաստատությունների ցանկում լրացնել «Նորմեդ բժշկական կենտրոնը», Որոշման մեջ կատարել մի շարք տեխնիկական, օգտագործվող հասկացությունների միատեսակ սահմանման բնույթի փոփոխություններ:

  1. Կարգավորման նպատակը և բնույթը

Որոշման նախագծով կարգավորվում են քաղաքացիների առողջական վիճակի հետազոտման և բժշկական փորձաքննության իրականացման գործընթացում առկա տվյալները էլեկտրոնային համակարգ մուտքագրելու, ուղեգրումների գործընթացն էլեկտրոնային համակարգով իրականացնելու հետ կապված հարաբերությունները, հստակեցվում են Պաշտպանության նախարարության կենտրոնական ռազմափորձաքննական կենտրոնի իրավասությունները, տարբեր տարիքային խմբերի քաղաքացիների բժշկական հետազոտությունների ծավալները, կատարվում են մի շարք տեխնիկական բնույթի փոփոխություններ:  

  1. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտությունը և պետական բյուջեի եկամուտներում ու ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունները

Որոշման նախագծի ընդունումը պետական բյուջեում փոփոխությունների և լրացուցիչ ծախսերի չի հանգեցնում:

  1. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ

  Որոշման նախագիծը կապված չէ ռազմավարական փաստաթղթերի հետ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Քննարկվել է

    14.10.2024 - 30.10.2024

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Անվտանգություն

  • Գերատեսչություն

    Պաշտպանության նախարարություն

Ուղարկել առաջարկ էլեկտրոնային փոստով

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 6313

Տպել

Առաջարկներ`

Սամվել Սահակյան

27.10.2024

ա․ կետ․ Առաջարկում եմ փոփոխություն չկատարել։ Նախազորակոչային տարիքը Հայաստանի Հանրապետությունում սահմանված է 14-ից մինչև 18 տարեկանը, որում ստորին սահմանը՝ 14 տարեկանը հիմնավորված և իրատեսական է։ Նախազորակոչային տարիքի ստորին սահմանը իջեցնելը մինչև 0 տարեկան խիստ մտահոգիչ է, անիրական, ոչ կիրառելի։ Ծննդյան վկայականի հետ երեխային զինվորական հաշվառման թերթիկ տալը գործնականում անհնար է, անիմաստ է․ նաև անհասկանալի է զինկամիսարիատի գործառույթները այս դեպքում։

Սամվել Սահակյան

27.10.2024

դ․ կետ․ Առաջարկում եմ փոփոխություն չկատարել։ 13-րդ կետում «Ամբուլատոր պոլիկլինիկական հաստատություններում, բժշկական կազմակերպություններում» բառերի փոխարինումը «Առողջության առաջնային պահպանման կազմակերպություններում, բժշկական հաստատություններում» բառերով. անորոշ է դարձնում «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածի 6-րդ կետի, ինչպես նաև ՀՀ առողջապահության նախարարի 09 սեպտեմբերի 2021թ․ թիվ 93-Ն հրամանի 6-րդ կետի 1) –ին ենթակետի պահանջները։ «Բժշկական կազմակերպություններ» բառակապակցությունը փոխարինումը «բժշկական հաստատություններ» բառակապակցությամբ՝ հակասում է «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» ՀՀ օրենքի մի շարք նորմերին, մասնավորապես` 2-րդ հոդվածի 1-ին մասի 30)-րդ, 39)-րդ, 45)-րդ, 63)-րդ կետերին, 3-րդ հոդվածի 4-րդ մասի 1)-ին կետին, 3․1-րդ հոդվածի 1-ին և 5-րդ մասերին, 7․1-րդ հոդվածի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 5-րդ մասերին, 32-րդ հոդվածի 1-ին, 2-րդ, 4-րդ, 6-րդ մասերին, 32․1-րդ հոդվածի 1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ մասերին, 33-րդ հոդվածի 6-րդ մասի 3)-րդ կետին․․․․

Սամվել Սահակյան

27.10.2024

Ը․ կետ․ Առաջարկում եմ փոփոխություն չկատարել։ Հիվանդանոցային բուժհետազոտում իրականացնող բժշկական հաստատությունների հանձնաժողովների կազմում՝ հաշվի առնելով նեղ մասնագիտական բնույթի բուժհետազոտություն իրականացնելու փաստը, իրատեսական չէ, նաև հիմնավորված չէ թե նախագահի, թե հանձնաժողովի կազմում տարբեր՝ տվյալ հետազոտության համար ոչ անհրաժեշտ մասնագետների ներառումը։

Տեսնել ավելին
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: