Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

«Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2023 թվականի փետրվարի 24-ի N 09-Ն հրամանում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծ

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2023 թվականի փետրվարի 3-ի «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության դպրոցական և անհատական բաղադրիչով սահմանված առարկաների ծրագրերի և խմբակների երաշխավորման կարգը սահմանելու մասին» N 09-Ն հրամանի 6.1. կետը նոր խմբագրությամբ ներկայացնելու անհրաժեշտությունը պայմանավորված է հանրակրթության պետական չափորոշչով հանրակրթական ծրագրի ուսումնական պլանների, առարկայական ծրագրերի և ուսումնական գործունեության կազմակերպման տեսակների (խմբակ, ուսումնական նախագիծ) իրականացման համար սահմանվող նորմատիվային ծավալներով, անհատական բաղադրիչին հատկացվող ժամաքանակով, ինչպես նաև «Մասնագիտական կողմնորոշում» խմբակի առարկայական ծրագրի բովանդակությամբ:  

  • Discussed

    08.09.2025 - 23.09.2025

  • Type

    Order Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 6188

Print

Suggestions

Աննա Հովհաննիսյան

23.09.2025

Ուսումնասիրելով «Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2023 թվականի փետրվարի 24-ի N 09-Ն հրամանում փոփոխություն կատարելու մասին» հրամանի նախագիծը և դրա հիմնավորումը՝ հայտնում եմ իմ դրական կարծիքը դրա ընդունման վերաբերյալ։ Կցանկանայի ընդգծել հետևյալ դրական կողմերը․ - Նախագիծը լուծում է կարևոր խնդիր՝ համապատասխանեցնելով «Մասնագիտական կողմնորոշում» խմբակի համար հատկացվող ժամաքանակը առարկայական ծրագրի բովանդակությանը։ Այս փոփոխությունը կապահովի ուսումնական պլանների և առարկայական ծրագրերի միջև ներդաշնակություն՝ նպաստելով իրավակիրառ պրակտիկայում հստակ և միասնական մոտեցման ձևավորմանը։ - Փոփոխությունը հստակ սահմանում է ոչ միայն «Մասնագիտական կողմնորոշում» խմբակի (8–10-րդ դասարաններում՝ 34-ական ժամ, 11-րդ դասարանում՝ 15 ժամ), այլև «Առողջ ապրելակերպ» խմբակի (5–11-րդ դասարաններում՝ 17-ական ժամ) տարեկան ժամաքանակը։ Սա դպրոցներին հնարավորություն կտա ավելի ճշգրիտ պլանավորել ուսումնական գործընթացը։ - Նախագծով ամրագրվում է, որ նշված խմբակների տրամադրումը պարտադիր է։ Սա ընդգծում է դրանց կարևորությունը պետական մակարդակով և երաշխավորում, որ յուրաքանչյուր աշակերտ կստանա անհրաժեշտ գիտելիքներ և՛ մասնագիտական կողմնորոշման, և՛ առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ։ - Հատկանշական է, որ այս կարգավորումը չի պահանջում լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ պետական բյուջեից, ինչը մեծացնում է նախաձեռնության իրատեսականությունն ու իրագործելիությունը։ Այս նախագծի ընդունումը կնպաստի ուսումնական գործընթացների ավելի արդյունավետ կազմակերպմանը, կապահովի նորմատիվային դաշտի հստակություն և կաջակցի դպրոցներին՝ լիարժեքորեն իրականացնելու հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի պահանջները։ Կողմ եմ ներկայացված նախագծի հաստատմանը։

Armine Petrosyan

22.09.2025

Ողջունելի նախագիծ է հիմնական և ավագ դպրոցի բարձր դասարանների աշակերտների համար,հատկապես <<Մասնագիտական կողմնորոշում>> առարկայական խմբակը հիմնական դպրոցների բարձր դասարաններում ,երբ ըարդեն որոշակի կողմնորոշում պետք է ունենան դեպի ավագ դպրոցի հոսքային դասարաններ կամ այլ մասնագիտացված ուսումնական հաստատություն,առարկան կօգնի ուղղորդվածության ձեռք բերել մասնագիտության ընտրության հարցերում:

Varsenik Kalashyan

22.09.2025

Շատ կարևորում եմ ՙՙՄասնագիտական կողմնորոշումՙՙ խմբակի ներդրումը հանրակրթական դպրոցներում, բայց առաջարկում եմ այդ դասընթացի շրջանակներում անպայման լինեն այցեր համապատասխան ոլորտներ կամ հիմնարկություններ, ինչպես նաև դասընթացի ծրագրի մեջ անպայման շեշտադրել համայնքում անհրաժեշտ մասնագիտությունների պակասը:Օրինակ՝ հիմա ոչ ոք չի գնում սովորելու գյուղատնտեսական ոլորտեր, ագրոնոմիա, անասնաբույժ:Մի քիչ կարելի է այդ ոլորտներին էլ ուշադրություն դարձնել , քանի որ այդ ոլորտը շատ աղետալի վիճակում է:

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: