Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հ Ի Մ Ն Ա Վ Ո Ր ՈՒ Մ 

«Համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովի օրինակելի աշխատակարգը հաստատելու մասին» հրամանի նախագծի ընդունման

 

  1. Կապըռազմավարական փաստաթղթերի հետ

Նախագծի ընդունումը բխում է ՀՀ կառավարության 2021 թվականի նոյեմբերի 18-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2021-2026 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 1902-Լ որոշման hավելված N 1-ի «Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն» բաժնի 1.2 կետի կատարման անհրաժեշտությունից, այն է՝ «Համայնքային ծառայության համակարգի ինստիտուցիոնալ և օրենսդրական բարեփոխումների իրականացում»։

2Կարգավորման ենթակա ոլորտի կամ խնդրի սահմանումը.

«Համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովի օրինակելի աշխատակարգը հաստատելու մասին» հրամանի նախագծի (այսուհետ՝ նախագիծ) ընդունման հիմքը համայնքային ծառայության մրցույթների կազմակերպման և անցկացման գործընթացի համար միատեսակ, հստակ և թափանցիկ կանոնների ապահովման անհրաժեշտությունն է։ Նախագիծը նպատակ ունի սահմանել համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովների գործունեության օրինակելի նոր աշխատակարգ։

Խնդիրն այն է, որ ներկայում գործող իրավակարգավորումը չի ապահովում հանձնաժողովների ձևավորման և գործունեության կանոնների միատեսակ և հստակ սահմանում՝ հատկապես տարբեր չափի համայնքների համար։ Սա կարող է հանգեցնել անհամաչափ մոտեցումների, թափանցիկության պակասի և հավասար հնարավորությունների խախտման համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համալրման մրցութային գործընթացում։

 

 

3Առկա իրավիճակը

Ներկայում համայնքապետարաններում համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համար անցկացվող մրցույթների կազմակերպումը և մրցութային հանձնաժողովների ձևավորումը կատարվում են տարբեր համայնքներում տարբեր ձևերով՝ առանց միասնական և հստակ սահմանված կանոնների:

           Բնակչության տարբեր քանակ ունեցող համայնքներում հանձնաժողովների կազմի ձևավորման, թեկնածուների ընտրության, նիստերի անցկացման և մրցույթի տեխնիկական կազմակերպման մասով կիրառվող ընթացակարգերը տարբեր են, ինչի հետևանքով հնարավոր են անհամաչափ մոտեցումներ, մրցույթի մասնակիցների հավասար հնարավորությունների խախտումներ և գործընթացի թափանցիկության նվազում:

          Այս իրավիճակն առաջացնում է անհրաժեշտություն օրինակելի աշխատակարգ, որը կապահովի համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովների ձևավորման և գործունեության միասնական, կանխատեսելի և թափանցիկ ընթացակարգեր ամբողջ հանրապետությունում:

 

4․  Կարգավորման նպատակը

 

Կարգավորման նպատակն է ապահովել համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համալրման մրցույթների կազմակերպման օրինականությունը, թափանցիկությունն ու միասնականությունը՝ համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովների ձևավորման, կազմի, գործառույթների և աշխատանքի կազմակերպման համար հստակ և միասնական կանոնների սահմանման միջոցով:

         Օրինակելի աշխատակարգի հաստատմամբ կկանխվեն մրցութային գործընթացում տեղային ինքնակամ և անհամաչափ մոտեցումները, կապահովվի մրցույթների անցկացման պայմանների կանխատեսելիությունը, հավասարությունը և մասնակցության հնարավորությունների արդարությունը բոլոր համայնքներում:

             Կարգավորման հիմնական նպատակներն են.

  • համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնների համալրման գործընթացի թափանցիկության և հրապարակայնության բարձրացում,
  • մասնակիցների հավասար հնարավորությունների ապահովում,
  • համայնքների աշխատակազմերում մրցույթի կազմակերպման միասնական և հստակ կանոնների սահմանում:

 

5 Ակնկալվող արդյունքը

 

Կարգավորման արդյունքում ակնկալվում է՝

  • ապահովել թափուր պաշտոնների համալրման մրցութային գործընթացի օրինականությունն ու թափանցիկությունը,
  • կանխել կամայականությունը և խտրական վերաբերմունքը,
  • երաշխավորել հավասար հնարավորություններ բոլոր թեկնածուների համար,
  • բարձրացնել տեղական կառավարման մարմինների աշխատանքի արդյունավետությունը՝ որակյալ և արհեստավարժ աշխատակիցների  ներգրավմամբ,

 

           

  1. Իրավականակտի՝ նորմատիվ բնույթի հիմնավորվածությունը.

 

Իրավական ակտի նորմատիվ բնույթը հիմնավորվում է «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 34-րդ հոդվածի 2-րդ մասի դրույթով, որի համաձայն՝ նորմատիվ իրավական ակտում փոփոխություն կամ լրացում կարող է կատարվել միայն նույն տեսակի և բնույթի նորմատիվ իրավական ակտով: 

 

 

7 Իրավական ակտի նախագիծը մշակող պատասխանատու մարմինը

 

Նախագիծը մշակվել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կողմից:

 

  1. Նախագծի ընդունման կապակցությամբ լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների պահանջի անհրաժեշտությունը, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունների մասին.

 

Նախագծի ընդունման դեպքում պետական բյուջեում կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների բյուջեներում ծախսերի և եկամուտների ավելացումներ չեն առաջանում: 

 

9 Նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ օրենքների անհրաժեշտության բացակայության մասին

 

«Համայնքային ծառայության մրցութային հանձնաժողովի օրինակելի աշխատակարգը հաստատելու մասին» հրամանի նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտությունը բացակայում է:

  • Discussed

    07.07.2025 - 22.07.2025

  • Type

    Order

  • Area

    Territorial administration and development

  • Ministry

    Ministry of Territorial Administration and Infrastructure

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 1242

Print

Suggestions

Վաղինակ Հովհաննիսյան

08.07.2025

Նախագծի ամբողջ տեքստում առաջարկում ենք միասնական եզրույթ կիրառել աշխատակազմ բառի հետ (որոշ դեպքերում կիրառվում է համայնքի աշխատակազմ, իսկ որոշ դեպքերում՝ համայնքապետարանի աշխատակազմ: Ամեն դեպքում ճիշտը համայնքի աշխատակազմն է:)

Վաղինակ Հովհաննիսյան

08.07.2025

Հրամանի նախագծի նախաբանում հղում է կատարվել «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածին, որը վերաբերում է նորմատիվ իրավական ակտն ուժը կորցրած ճանաչելուն, սակայն ոչ նախագծի վերնագրում, ոչ էլ բովանդակության մեջ չկա հիշատակում որևէ իրավական ակտ ուժը կորցրած ճանաչելու մասին:

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: