Add to favourites

Under development

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 28-Ի N 596-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

  • Discussed

    05.01.2023 - 20.01.2023

  • Type

    Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

Public discussion

20.01.2023 17:54

.

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 3741

Print

Related documents / links

Suggestions

Հրեղեն Սարուխանյան

20.01.2023

Պետք է ամեն կերպ աջակցել տղամարդ ուսուցիչներին,չէ որ նրանք են դպրոցներում մեր երեխաներին ռազմական գիտելիքներ տալիս

Հերմինե Աբրահամյան

19.01.2023

Նախագծի 12-րդ կետի առաջարկված փոփոխության ընդունումը հանգեցնելու է անհավասար հնարավորությունների, մինչդեռ նախագիծը ուղղված է ոլորտի կարգավորմանը։ Այսպես՝ հավելավճարը անկախ ըստ դասաժամերի տրամադրելու դրույթը անհավասար պայմաններ է ստեղծում փոքր և մեծ դպրոցների համար։ Ստացվում է, որ փոքր դպրոցների առավել բանիմաց, կոմպետենտ և բարձր արդյունավետություն գրանցող ուսուցիչը, որը ենթադրաբար կարող է օգտվել նախարարության կողմից տրամադրվող բոլոր հնարավորություններից, ստանալու է ավելի ցածր աշխատավարձ, քան մեծ դպրոցի ավելի ցածր մասնագիտական կարողություններ ունեցող և ցածր արդյունավետություն ունեցող ուսուցիչը, միայն այն պատճառով, որ փոքր դպրոցում նա չունի ավելի շատ դասաժամ ունենալու հնարավորություն։ Ասվածը առավել նկատելի է բնագիտական ուղղության մասնագետների համար։ Սակայն, հաշվի առնելով ԲՏՃՄ ուսուցիչների աշխատավարձերի բարձրացման այլ նախագծերը, առավել խոցելի հանրույթը այս նախագծում մնում են «ՆԶՊ և անվտանգ գործունեություն» առարկայի ուսուցիչները, որոնք փոքր դպրոցներում առավելագույնը ունեն 3֊5 դասաժամի հնարավորություն, հետևաբար՝ ամենացածր աշխատավարձ ստանալու դատավճիռ։ Այսպիսով՝ նախագծի 12-րդ կետի ընդունման պայմաններում ամենաբարձր մասնագիտական կարողություններ ունեցող զինղեկը երբևիցե հնարավորություն չի ունենալու ստանալու իրենից առավել թույլ կարողություններ ու մասնագիտական հմտություններ ունեցող ուսուցչից, իրենից բոլորովին անկախ պատճառներով։ Մինչդեռ Կամավոր ատեստացիայի ներդրումը հենց այդ նպատակն էր հետապնդում, մինչդեռ սոցիալական արդարության վերականգնմամբ միայն կարող ենք ունենալ քաղաքացիական հասարակություն ու զարգացող պետություն։

Հերմինե Աբրահամյան

19.01.2023

Նախագծի 12-րդ կետի նշված փոփոխությունը հանգեցնելու է անհավասար հնարավորությունների, մինչդեռ նախագիծը ուղղված է ոլորտի կարգավորմանը։ Այսպես՝ հավելավճարը ըստ դասաժամերի տրամադրելու դրույթը անհավասար պայմաններ է ստեղծում փոքր և մեծ դպրոցների համար։ Ստացվում է, որ փոքր դպրոցների առավել բանիմաց, կոմպետենտ և բարձր արդյունավետություն գրանցող ուսուցիչը, որը ենթադրաբար կարող է օգտվել նախարարության կողմից տրամադրվող բոլոր հնարավորություններից, ստանալու է ավելի ցածր աշխատավարձ, քան մեծ դպրոցի ավելի ցածր մասնագիտական կարողություններ ունեցող և ցածր արդյունավետություն ունեցող ուսուցիչը, միայն այն պատճառով, որ փոքր դպրոցում նա չունի ավելի շատ դասաժամ ունենալու հնարավորություն։ Ասվածը առավել նկատելի է բնագիտական ուղղության մասնագետների համար։ Սակայն, հաշվի առնելով ԲՏՃՄ ուսուցիչների աշխատավարձերի բարձրացման այլ նախագծերը, առավել խոցելի հանրույթը այս նախագծում մնում են «ՆԶՊ և անվտանգ գործունեություն» առարկայի ուսուցիչները, որոնք փոքր դպրոցներում առավելագույնը ունեն 3֊5 դասաժամի հնարավորություն, հետևաբար՝ ամենացածր աշխատավարձ ստանալու դատավճիռ։ Այսպիսով՝ նախագծի 12-րդ կետի ընդունման պայմաններում ամենաբարձր մասնագիտական կարողություններ ունեցող զինղեկը երբևիցե հնարավորություն չի ունենալու ստանալու իրենից առավել թույլ կարողություններ ու մասնագիտական հմտություններ ունեցող ուսուցչից, իրենից բոլորովին անկախ պատճառներով։ Մինչդեռ Կամավոր ատեստացիայի ներդրումը հենց այդ նպատակն էր հետապնդում, մինչդեռ սոցիալական արդարության վերականգնմամբ միայն կարող ենք ունենալ քաղաքացիական հասարակություն ու զարգացող պետություն։

See more