Добавить в избранное
ՊԵՏԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ՝ ՅՈՒՐԱՔԱՆՉՅՈՒՐ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԿՐԹԱԹՈՇԱԿՈՎ (ԼՐԻՎ ԿԱՄ ՄԱՍՆԱԿԻ) ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՏԵՂԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՏԿԱՑՆԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Все рекомендации по содержанию проекта включаются в кратком содержании,онлайн письма - в течении 2 рабочих дней, эл. письма - в течении 10 рабочих дней
| Номер | Автор предложения, дата получения | Статус | Содержание предложения | Прикрепленные файлы | Заключение | Article |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 1 | Լաուրա Թումասյան 19.06.2025 23:26:47 | Տվյալ կարգի հիմնական նպատակներից է երկրի տնտեսական և սոցիալական զարգացման կարիքներին համահունչ մասնագետների պատրաստումը՝ պետական կրթաթոշակների միջոցով։ Կարգի արդյունավետությունը առավելագույնի հասցնելու և ընդունելության գործընթացում թափանցիկությունը բարձրացնելու նպատակով առաջարկվում է լրացնել կարգը հետևյալ դրույթով. Առաջարկվող լրացում՝ Ամրագրել կրթաթոշակների շահառուների (շրջանավարտների) հետագա աշխատանքային գործունեության մոնիթորինգի մեխանիզմի սահմանումը և գերակա ոլորտների հանրային հասանելիության ապահովումը։ Մասնավորապես, կարգը կարող է լրացվել հետևյալ դրույթներով. Գերակա ոլորտների հանրային հասանելիության ապահովում: Այն կետից հետո, որը նշում է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության կողմից գերակա ոլորտների ներկայացումը ԿԳՄՍՆ, ավելացնել դրույթ, որով այդ գերակա ոլորտները, դրանց հիմնավորումներով հանդերձ, կհրապարակվեն հանրության համար մինչև տվյալ ուսումնական տարվա ընդունելության գործընթացի մեկնարկը։ Նպատակը: Սա հնարավորություն կտա ապագա դիմորդներին և նրանց ծնողներին կատարելու առավել տեղեկացված ընտրություն՝ հաշվի առնելով աշխատաշուկայի պահանջարկը, ինչը կբարձրացնի կրթաթոշակների տեղերի համալրման որակը և նպատակային ուղղվածությունը։ Այն նաև կնպաստի գործընթացի թափանցիկության բարձրացմանը։ Կրթաթոշակով ուսանողների հետագա զբաղվածության մոնիթորինգի համակարգի ներդրում: Կարգը պետք է նախատեսի մեխանիզմ՝ պետական կրթաթոշակ ստացած շրջանավարտների հետագա աշխատանքային գործունեության մոնիթորինգի համար (օրինակ՝ շրջանավարտների զբաղվածությունը գերակա ոլորտներում ավարտելուց հետո 1-3 տարվա ընթացքում)։ Նպատակը: Այս մեխանիզմը թույլ կտա գնահատել կրթաթոշակային ծրագրի արդյունավետությունը երկրի տնտեսական և սոցիալական զարգացման կարիքները բավարարելու տեսանկյունից։ Ստացված տվյալները կարող են օգտագործվել ապագա դասաբաշխումները պլանավորելու, կրթական ծրագրերը բարելավելու և պետական միջոցների ավելի արդյունավետ բաշխումն ապահովելու համար։ Սա կդարձնի ամբողջ գործընթացը ոչ միայն բաշխման, այլև արդյունքի կողմնորոշված։ Այս լրացումները կօգնեն կարգին դառնալու ավելի համապարփակ և նպատակային, ապահովելով, որ պետական ներդրումները կրթության ոլորտում առավելագույն օգուտ բերեն երկրի զարգացմանը։ | Ընդունվել է մասնակի Շնորհակալություն ենք հայտնում դիտողությունների և առաջարկությունների համար: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ նախարարության կողմից իրականացվում է վերլուծություն՝ մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների շրջանավարտների հետագա աշխատանքով ապահովման վերաբերյալ, որը հիմք է նաև հանդիսանում յուրաքանչյուր ուսումնական տարվա կրթաթոշակով (լրիվ կամ մասնակի) ընդունելության տեղերը հատկացնելու համար: Հարկ եմ համարում նշել, որ ելնելով աշխատաշուկայի պահանջներից անհրաժեշտություն է առաջանում ուսումնական հաստատություններում ներդնել նոր մասնագիտություններ, որի դեպքում հիմք չի կարող հանդիսանալ կրթաթոշակ ստացած շրջանավարտների զբաղվածությունը և որպես պահանջ ներառել որոշման նախագծում, սակայն նախարարության կողմից տեղերը հատկացնելուց առաջնային դիտարկվում է նաև շրջանավարտների աշխատանքով ապահովվածությունը: | |||
| 2 | Կարեն Հովնիկյան 21.06.2025 22:41:53 | Նախագծով նախատեսել, որ յուրաքանչյուր ուսումնական տարվա ավարտից հետո իրականացվի աշխատաշուկայի վերլուծություն, որը ներառում է՝ Կրթաթոշակ ստացած շրջանավարտների զբաղվածության վիճակագրություն (6–12 ամիս անց)։ Գործատուների գնահատականները՝ շրջանավարտների որակավորման վերաբերյալ։ Գերակա ոլորտների թարմացումը ըստ իրական պահանջարկի, ոչ միայն կանխատեսման։ Նպատակ․ Կրթաթոշակների տրամադրումը դարձնել տվյալահեն և արդյունքահեն։ Կանխել «պետական պատվերի» ձևական դառնալը։ Մեխանիզմ մտցնել ոչ միայն նախանշման, այլև արդյունքի գնահատման փուլում։ | Ընդունվել է մասնակի Շնորհակալություն ենք հայտնում դիտողությունների և առաջարկությունների համար: Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ նախարարության կողմից իրականացվում է վերլուծություն՝ մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների շրջանավարտների հետագա աշխատանքով ապահովման վերաբերյալ, որը հիմք է նաև հանդիսանում յուրաքանչյուր ուսումնական տարվա կրթաթոշակով (լրիվ կամ մասնակի) ընդունելության տեղերը հատկացնելու համար: Հարկ եմ համարում նշել, որ ելնելով աշխատաշուկայի պահանջներից անհրաժեշտություն է առաջանում ուսումնական հաստատություններում ներդնել նոր մասնագիտություններ, որի դեպքում հիմք չի կարող հանդիսանալ կրթաթոշակ ստացած շրջանավարտների զբաղվածությունը և որպես պահանջ ներառել որոշման նախագծում, սակայն նախարարության կողմից տեղերը հատկացնելուց առաջնային դիտարկվում է նաև շրջանավարտների աշխատանքով ապահովվածությունը: |