17.11.2017
2-րդ բաժնի 15-րդ կետի «հատուկ մանկավարժների» բառերից հետո լրացնել «թիրախային խմբի, այդ թվում՝ հաշմանդամություն ունեցող սովորողների»։ Տեղակայումը՝ ըստ .pdf տարբերակի։
ՆԱԽԱԳԻԾ
ԱՐՁԱՆԱԳՐԱՅԻՆ
ՆՈՐ ՍԵՐՆԴԻ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԻՆ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
Հավանություն տալ «Նոր սերնդի դասագրքերի և ուսումնաօժանդակ գրականության ստեղծման չափանիշներին և գործիքակազմին»՝ համաձայն Հավելվածի:
Հավելված
ՀՀ կառավարության 2017 թվականի
---նիստի արձանագրային որոշման
ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔԱԿԱԶՄ
ՆՈՐ ՍԵՐՆԴԻ ԴԱՍԱԳՐՔԵՐԻ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՍՏԵՂԾՄԱՆ
I. Ամփոփ համառոտագիրը
II. Ներածություն
Обсуждалось
03.11.2017 - 18.11.2017
Тип
Протокольное решение
Область
Образование и наука
Министерство
Министерство образования, науки, культуры и спорта
Test
Просмотры 17183
Принт17.11.2017
2-րդ բաժնի 15-րդ կետի «հատուկ մանկավարժների» բառերից հետո լրացնել «թիրախային խմբի, այդ թվում՝ հաշմանդամություն ունեցող սովորողների»։ Տեղակայումը՝ ըստ .pdf տարբերակի։
17.11.2017
2-րդ բաժնի 30-րդ կետի «երեխայի իրավունքների համընդհանուր հռչակագրին» բառերը փոխարինել «Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիային»։
17.11.2017
2-րդ բաժնի 30-րդ կետի «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին հռչակագրին» բառերը փոխարինել «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին կոնվենցիային» բառերով։