Добавить в избранное

В стадии разработки

«Զբոսաշրջության մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին», «Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին» և «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքների նախագծեր

«Զբոսաշրջության մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին», «Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին» և «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքների նախագծերով՝

  1. հստակեցվել են զբոսաշրջության բնագավառում օգտագործվող հասկացությունները և սահմանվել են նոր հասկացություններ,
  2. զբոսաշրջության բնագավառում ճշգրիտ վիճակագրության վարման, որակյալ հետազոտությունների և վերլուծությունների իրականացման և ոլորտի պետական քաղաքականության մշակման ու իրականացման գործընթացի արդյունավետության բարձրացման, ինչպես նաև նոր, մրցունակ զբոսաշրջային արդյունքի ձևավորման ու հայկական զբոսաշրջային արդյունքի և զբոսաշրջային շուկաների դիվերսիֆիկացման գործընթացին նպաստելու նպատակով նախատեսվել են դրույթներ ոլորտի վարչական ռեգիստրի ներդրման և զբոսաշրջային ռեսուրսների գրանցամատյանի վարման վերաբերյալ,
  3. զբոսաշրջային ծառայությունների որակի բարելավման, ծառայությունների նկատմամբ չափանիշերի սահմանման և պահպանման, սպառողի իրավունքների լիարժեք իրականացման ապահովման և այդպիսով Հայաստանի զբոսաշրջային արդյունքի մրցունակության բարձրացման  նպատակով նախատեսվել է զբոսաշրջային օպերատորների, զբոսաշրջային գործակալների, հյուրանոցային ծառայությունների, զբոսաշրջային ավտոտրանսպորտային ուղևորափոխադրողների,  զբոսավարների և ուղեկցորդների գործունեությունը դարձնել ծանուցման ենթակա, ինչպես նաև նախատեսվել են պահանջներ զբոսաշրջային տեղեկատվական կենտրոնների նկատմամբ,
  4. Զբոսաշրջության բնագավառը կարգավորող օրենսդրության պահանջների  խախտումների կանխարգելման և վերացման նպատակով նախատեսվել են օրենսդրության պահանջների պահպանման նկատմամբ պետական հսկողությանը և խախտումների համար վարչական պատասխանատվության միջոցների հստակեցմանը վերաբերող դրույթներ:
  • Обсуждалось

    21.05.2021 - 14.06.2021

  • Тип

    Закон

  • Область

    Экономика, Спортивный туризм

  • Министерство

    Министерство экономики

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 8251

Принт

Предложения

Արամ Կարապետյան

24.05.2021

Բարեւ Ձեզ, Խնդրում եմ պարտադիր կարգավորել դեմպինգի հարցը: Դեմպինգը այս ոլորտում ամենակարեւոր հարցերից է, եթե ոչ ամենակարեւորը: Ժամանակին ես այսպիսի մեխանիզմ էի մտածել, բայց եկավ կովիդը հետո պատերազմը: Ներքեւում գրվածը ոչ ամբողջական է սակայն կարծում եմ օգտակար կլինի: Լիազոր մարմին՝ ՀՀ զբոսաշրջության կոմիտե կամ ՀՀ զբոսաշրջության կոմիտեի կողմից հավատարմագրված §Արտագնա զբոսաշրջային գործակալների և օպերատորների ասոցացիա¦ ՀԿ: զբոսաշրջային գործունեության սուբյեկտ` զբոսաշրջային օպերատոր և զբոսաշրջային գործակալ. Արտագնա զբոսաշրջային օպերատոր` իրավաբանական անձ կամ անհատ ձեռնարկատեր, որն իրականացնում է զբոսաշրջային արդյունքի ձևավորման, խթանման և իրացման գործունեություն, ինչի արդյունքում տրամադրում է զբոսաշրջային փաթեթ. Արտագնա զբոսաշրջային գործակալ` իրավաբանական անձ կամ անհատ ձեռնարկատեր, որն իրականացնում է զբոսաշրջային արդյունքի խթանման և իրացման գործունեություն, ինչի արդյունքում տրամադրում է զբոսաշրջային փաթեթ. Լիազոր մարմին Լիազոր մարմնի հիմանական գործառույթն է արտագնա զբոսաշրջային ոլորտում ձևավորել առողջ մրցակցություն, իր լիազորությունների շրջանակներում վերահսկել արտագնա զբոսաշրջային օպերատորների և զբոսաշրջային գործակալների կողմից մատուցվող ծառայությունների որակը և գնային քաղաքականությունը: Լիազոր մարմինը հաստատում է օպերատորի և գործակալի միջև իրավահարաբերությունները կարգավորող գործակալական պայմանագիրը: Լիազոր մարմինը գործակալների և օպերատորների կողմից խախտումներ հայտնաբերելու դեպքում պարտավորվում է ՀՀ հարկային մարմնին և Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովին տրամադրել տեղեկատվություն անբարեխիղճ տնտեսվարողների մասին: Լիազոր մարմինը պարտավորվում է ստեղծել ինտերնետային կայք որտեղ՝ Կտեղադրվի տեղեկատվություն ՀՀ-ում գործող արտագնա զբոսաշրջային օպերատորների և գործակալների մասին: Կգործի ՀՀ-ում գործող արտագնա զբոսաշրջային օպերատորների և գործակալների ռեյտինգավորման համակարգ: Առաջին էջում կտեղադրվի տեղեկատվություն ոչ վստահելի օպերատորների և գործակալների մասին .…. ….. ….. Լիազոր մարմինը պարտավորվում է գործադրել ջանքեր կայքի զարգացման և առաջխաղացման համար ինչի արդյունքում Հայաստանից արտերկիր մեկնող զբոսաշրջիկներին կիրազեկի անբարեխիղճ զբոսաշրջային ընկերությունների մասին: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատոր Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը մինչև հաշվետու տարվա հունվարի 20-ը լիազոր մարմնի կողմից հաստատված ձևով պետք է լիազոր մարմնին ներկայացնի հայտարարություն արտագնա զբոսաշրջային օպերատոր համարվելու մասին և որպես անվտանգության երաշխիք պետք է վճարի դեպոզիտ իր կողմից արտագնա օպերատրական գործունեության մասով իրացվող զբոսաշրջային արդյունքի նախորդ տարվա շրջանառության 30%-ի չափով բայց ոչ պակաս 10 000 000 դրամից կամ բանկային երաշխիք իր կողմից արտագնա օպերատրական գործունեության մասով իրացվող զբոսաշրջային արդյունքի նախորդ տարվա շրջանառության 30%-ի չափով բայց ոչ պակաս 10 000 000 դրամից, կամ ապահովագություն որը կծածկի նախորդ տարվա շրջանառության 30%-ը, բայց ոչ պակաս 10 000 000 ՀՀ դրամից: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը զբոսաշրջային արդյունքի վաճառքն իրականացնում է համաձայն իր կողմից հրապարակված սակագների: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը իրավունք ունի համագործակցել օտարերկրյա զբոսաշրջային կազմակերպությունների հետ, Հայաստանի Հանրապետությունում հանդես գալ որպես օտարերկրյա զբոսաշրջային ընկերության ներկայացուցիչ և վաճառքների գլխավոր գործակալ: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը իրավունք ունի իր կողմից ներկայացվող զբոսաշրջային ծառայությունների վաճառքը կազմակերպել զբոսաշրջային գործակալների միջոցով: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը պարտավոր է մինչև իր կողմից վաճառվող զբոսաշրջային արդյունքի սակագների հրապարակումը լիազոր մարմնին ներկայացնել տեղեկատվություն հրապարակվող և կամ թարմացվող սակագների մասին: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը պարտավորվում է վերահսկել գործակալների կողմից կատարվող վաճառքի գները, իսկ հրապարակային գներից ցածր գներով վաճառք կատարող գործակալներ հայտնաբերելու դեպքում պարտավորվում է խզել պայմանագիրը և գործակալի նկատմամբ կիրառել տուգանք կատարած ամրագրման արժեքի 100%-ի չափով, ինպես նաև 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում լիազոր մարմնին տալ տեղեկատվություն անբարեխիղճ գործակալի մասին: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը պարտավոր է ունենալ սեփական ինտերնետային կայք, որտեղ մշտապես թարմացման եղանակով պետք է ցուցադրված լինեն զբոսաշրջային օպերատորի փաթեթները և սակագները: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը պետք է ունենա բավարար հնարավորություններ զբոսաշրջիկներին և գործակալներին պատշաճ որակի ծառայություններ մատուցելու համար: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը անկախ գործակալական ցանցի միջոցով վաճառք կատարելու հանգամանքից պատասխանատվություն է կրում արտերկրում զբոսաշրջիկին մատուցված ծառայությունների համար: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորը պարտավոր է զբոսաշրջային գործակալներին մշտապես տալ հավաստի և բավարար տեղեկատվություն իր կողմից իրականացվող չվերթների, ներկայացված հյուրանոցների, ուղևորափոխադրումների, ելքի վիզայի և ճամփորդությանը վերաբերող կարևոր մանրամասների մասին: Արտագնա զբոսաշրջային օպերատորի և զբոսաշրջային գործակալի միջև իրավահարաբերությունները կարգավորվում են համաձայն կողմերի միջև կնքված գործակալական պայմանագրի: Գործակալական պայմանագրի ձևը ենթակա է հաստատման լիազոր մարմնի կողմից: Գործակալական պայմանագրում պետք է ֆիքսված լինի գործակալին հասանելիք միջնորդդավճարի չափը, իսկ կախված գործակալի կողմից կատարած վաճառքի ցուցանիշներից գործակալական միջնորդավճարի տարբեր սանդղակներ լինելու դեպքում պետք է հստակ սահմանված լինեն գործակալական միջնորդավճարի չափերը ըստ վաճառքի ցուցանիշների: Գործակալական պայմանագիրը պետք է ունենա իր անբաժանելի մասը կազմող հավելվածով սահմանված վաճառքի հաշվետվության ձևը, որտեղ պետք է նշված լինի գործակալի կողմից վաճառված զբոսաշրջային ծառայության ամրագրման համարը, ամրագրման ամսաթիվը, անվանումը, ամրագրման գինը, գործակալին հասանելիք միջնորդավճարի չափը և օպերատորին հասանելիք գումարի չափը: Գործակալի կողմից կատարած վաճառքների մասին հաշվետվության հաշվետու ժամանակաշրջան է համարվում տասնօրյակը: Կատարած ամրագրումների համար գործակալը օպերատորին է փոխանցում ամրագրման ամբողջ գումարը, իսկ յուրաքանչյուր տասնօրյակից հետո, հաշվետու տասնօրյակին հաջորդող մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնում հաշվետվություն իր կողմից կատարած վաճառքների մասին, օպերատորը գործակալի կողմից հաշվետվությունը ստանալուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում հաստատում է հաշվետվությունը, գործակալը հաստատված հաշվետվությունը ստանալուց հետո օպերատորին դուրս է գրում հաշիվ իսկ օպերատորը հաշիվը ստանալուց հետո 2 բանկային օրվա ընթացքում փոխանցում է գործակալին հասանելիք միջնորդավճարը: Օպերատորի և գործակալի միջև կնքված պայմանագրով գործակալին արգելվում է կատարել վաճառք օպերատորի հրապարակային արժեքներից ցածր արժեքներով: Օպերատորի և գործակալի միջև կնքված պայմանագրով գործակալին թույլատրվում է օպերատորի հրապարակային գներից բացի հաճախորդից գանձել հավելյալ ծառայության վճարներ իր հայեցողությամբ: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալ Արտագնա զբոսաշրջային գործակալը յուրաքանչյուր տարվա մինչև հունվարի 20-ը լիազոր մարմնի կողմից հաստատված ձևով ներկայացնում է հայտարարություն որպես զբոսաշրջային գործակալ համարվելու մասին: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալը լիազոր մարմնի կողմից հաստատված գործակալական պայմանագրի հիիման վրա իրացնում է ՀՀ զբոսաշրջային օպերատորների կողմից տրամադրված փաթեթները և համաձայն պայմանագրի ստանում է գործակալական միջնորդավճար: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալը իրավունք չունի համագործակցել օտարերկրյա այն զբոսաշրջային ընկերությունների հետ որոնք որոնք ներկայացված չեն ՀՀ տարածքում կամ չունեն ՀՀ արտագնա զբոսաշրջային օպերատոր հանդիսացող ներկայացուցիչ: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալը իրավունք չունի ՀՀ զբոսաշրջիկի համար կատարել ամրագրումներ օտարերկրյա ինտերնետ ամրագրման այն համակարգերից որոնք ներկայացված չեն ՀՀ տարածքում կամ չունեն ՀՀ արտագնա զբոսաշրջային օպերատոր հանդիսացող ներկայացուցիչ: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալին արգելվում է ՀՀ զբոսաշրջային օպերատորների կողմից ներկայացվող փաթեթները վաճառել հրապարակային արժեքներից ցածր գներով: Արտագնա զբոսաշրջային գործակալին թույլատրվում է բացի ամրագրման արժեքից զբոսաշրջիկներից գանձել հավելյալ ծառայության վճարներ: Կատարած ամրագրումների համար զբոսաշրջային գործակալը պարտավորվում է օպերատորին փոխանցել ամրագրման ամբողջ գումարը, իսկ յուրաքանչյուր տասնօրյակից հետո, հաշվետու տասնօրյակին հաջորդող մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնել հաշվետվություն իր կողմից կատարած վաճառքների մասին, օպերատորը գործակալի կողմից հաշվետվությունը ստանալուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում հաստատում է հաշվետվությունը, գործակալը հաստատված հաշվետվությունը ստանալուց հետո օպերատորին դուրս է գրում հաշիվ իսկ օպերատորը հաշիվը ստանալուց հետո 2 բանկային օրվա ընթացքում փոխանցում է գործակալին հասանելիք միջնորդավճարը:

Узнать больше