Հիշել նախագիծը

Լրամշակման փուլում է

«Կիբեռանվտանգության մասին», «Հանրային տեղեկությունների մասին», «Տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման մարմնի մասին» օրենքների և հարակից օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին օրենքների նախագծեր

«Կիբեռանվտանգության մասին» օրենքի լրամշակված նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը բխում է ֆիզիկական և վիրտուալ տարածքներում տեղեկատվական համակարգերի և կրիտիկական տեղեկատվական ենթակառուցվածքների ապահով և հուսալի գործունեության անհրաժեշտությունից: Այն կօգնի կիբեռանվտանգության ոլորտում պետական համալիր քաղաքականություն և գործողությունների ծրագրի մշակման, կիբեռանվտանգության մարտահրավերների և ռիսկերի գույքագրման, դրանց դասակարգման, կիբեռմիջադեպերին արձագանքման համակարգված միջոցառումների և սկզբունքների սահմանման, արտակարգ իրավիճակներում և ռազմական դրության ժամանակ կիբեռանվտանգության ապահովման ուժեղացման, լրացուցիչ գործողությունների պլանի և համապատասխան սցենարների մշակման, դերերի և պատասխանատվության շրջանակի հստակեցման, կիբեռվարժանքների պլանավորման և իրականացման, հասարակության լայն շրջանակների իրազեկման և կիբեռգրագիտության մակարդակի բարձրացմանը միտված ծրագրերի իրականացման համար։

«Հանրային տեղեկությունների մասին» օրենքի լրամշակված նախագծի ընդունումը կնպաստի հանրային տեղեկությունների արդյունավետ կառավարմանը, բաց տվյալների քաղաքականության, տվյալների հավաքագրման «մեկանգամյա» սկզբունքի ներդրմանը, պետական տեղեկատվական համակարգի, դրանում թվային տեխնոլոգիաների ներդրման ինստիտուցիոնալ մեխանիզմների՝ թվայնացման ստանդարտների, անվտանգության չափանիշների մշակմանը և ներդրմանը, տվյալների միասնական օգտագործման գործուն համակարգի (փոխգործելիություն),  ներդրման և այլ հարցերում, միաժամանակ հնարավորություն ստեղծելով առավել արդյունավետ կերպով իրականացնել Հայաստանի թվայնացման, ՀՀ կառավարության, տնտեսության և հասարակության թվային փոխակերպման նպատակները:

«Տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման մարմնի մասին» օրենքի նախագծի ընդունումը հնարավորություն կտա ստեղծել տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման ոլորտում մասնագիտացված մարմին՝ ինքնավար մարմնի կարգավիճակով, որի իրավասության տիրույթում է լինելու Հայաստանի Հանրապետության միասնական թվայնացված միջավայրի և թվային տնտեսության ձևավորման խթանման և պաշտպանվածության ապահովումը, մասնակցությունը ​​տեղեկատվական համակարգերի, կիբերանվտանգության բնագավառում պետական քաղաքականության մշակմանը, ինչպես նաև վերը նշված  օրենքների և դրանց հիման վրա ընդունված ենթաօրենսդրական իրավական ակտերի կիրառման ապահովումը, օրենքների պահանջների խախտումների կանխարգելումը:

  • Քննարկվել է

    06.05.2025 - 21.05.2025

  • Տեսակ

    Օրենք

  • Ոլորտ

    Անվտանգություն, Հեռահաղորդակցություն(էլեկտրոնային հաղորդակցութուն), Հանրային կառավարում, Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերություն, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ

  • Նախարարություն

    Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 1313

Տպել

Առաջարկներ`

Գեւորգ Հայրապետյան

21.05.2025

«Տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման մարմնի մասին» օրենքի նախագծի (այսուհետ նաեւ՝ Նախագիծ) վերաբերյալ CyberHUB, dpHUB 7. Նախագծում, ինչպես նաեւ փաթեթի մյուս իրավական ակտերի նախագծերում շատ են վրիպակները: Օրինակ, ամբողջ Նախագծում «կիբեռանվտանգություն» եզրույթը գրված է «ր»-ով: Կամ, Նախագծում կրառվում է «տեղեկատվություն» եզրույթը, այնինչ առերեւույթ խոսք է գնում ոչ թե «տեղեկատվության» (տեղեկությունը փնտրելու և ստանալու, տեղեկությունը տրամադրելու գործընթացի), այլ «տեղեկությունների» (անձի, առարկայի, փաստի, հանգամանքի, իրադարձության, եղելության, երևույթի վերաբերյալ ստացված կամ ձևավորված տվյալների) մասին (տե՛ս «Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածը): Առաջարկում ենք - Նախագծում «կիբերանվտանգություն»-ը փոխարինել «կիբեռանվտանգություն»-ով՝ համապատասխան թվով եւ հոլովաձեւերով, - Նախագծում «տեղեկատվություն» բառերը վերաբերելի դեպքերում փոխարինել «տեղեկություն» բառերով՝ համապատասխան թվով եւ հոլովաձեւերով, - Նախագիծը, ինչպես նաեւ փաթեթի մյուս իրավական ակտերի նախագծերը սրբագրել:

Գեւորգ Հայրապետյան

21.05.2025

«Տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման մարմնի մասին» օրենքի նախագծի (այսուհետ նաեւ՝ Նախագիծ) վերաբերյալ CyberHUB, dpHUB 6. Նախագծի 24-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ Հանձնաժաղովի վարչական ակտը կարող է բողոքարկվել դատական կարգով միայն վարչական կարգով բողոքարկվելուց հետո: Վարչական դատավարության օրենսգիրքը դատարան դիմելու իրավունքի նախապայման սահմանում է միայն վերադասության կարգով բողոքարկման ենթակա չլինելու հանգամանքը: Ընդ որում, նման վերապահումը վերաբերում է որպես կանոն վարչական մարմիններին (տես՝ Վարչական դատավարության օրենսգրքի 3-րդ, 10-րդ, 73-րդ, 192-րդ հոդվածներ), իսկ վարչական կարգով բողոքարկելու (գանգատարկելու) պահանջ նախատեսվում է միայն ՀՀ ներքին գործերի նախարարության ոստիկանության վարչական ակտերի համար (տես՝ Վարչական դատավարության օրենսգրքի 3-րդ հոդվածի 1.2 մաս): Հաշվի առնելով, որ Հանձնաժողովը չունի վերադաս վարչական մարմին՝ Նախագծի Նախագծի 24-րդ հոդվածի 3-րդ մասի հակասում է Վարչական դատավարության օրենսգրքով սահմանված՝ դատարան դիմելու իրավունքին: Առաջարկում ենք Նախագծի 24-րդ հոդվածի 3-րդ մասը հանել:

Գեւորգ Հայրապետյան

21.05.2025

«Տեղեկատվական համակարգերի կարգավորման մարմնի մասին» օրենքի նախագծի (այսուհետ նաեւ՝ Նախագիծ) վերաբերյալ CyberHUB, dpHUB 5. Նախագծի 22-րդ հոդվածով սահմանվում են Հանձնաժողովի կողմից գաղտնիք համարվող տեղեկությունների պահպանման կանոնները: Նախագծի 22-րդ հոդվածը 21-րդ հոդվածի հետ համակցությամբ վկայում է Հանձնաժողովի կողմից օրենքով գաղտնիք համարվող տեղեկություն նման տեղեկություն տնօրինողներից ստանալու իրավունք: Այդուհանդերձ, նախագծերի փաթեթում բացակայում են ոլորտային օրենքների նախագծերը, որոնցում արտացոլված կլինի Հանձնաժողովին գաղտնիք համարվող տեղեկություն տալու պարտականությունը: Օրինակ, Նախագծի 22-րդ հոդվածը սահմանում է ի թիվս այլնի բանկային գաղտնիքը պահպանելու պարտականություն, ինչից ենթադրվում է, որ Հանձնաժողովը բանկային գաղտնիք ստանալու իրավունք ունի: Թեեւ բանկային գաղտնիքն այլ մարմիններին տրամադրելու մասին դրույթները սահմանվում են «Բանկային գաղտնիքի մասին» օրենքով, սակայն նախագծերի փաթեթում բացակայում է «Բանկային գաղտնիքի մասին» օրենքում Հանձնաժողովին բանկային գաղտնիք տրամադրելու պարտականություն սահմանող դրույթ լրացնելու վերաբերյալ օրենքի նախագիծը: Սա իրավակիրառ պրակտիկայում կարող է հանգեցնել իրավական ակտերի հակասության եւ խաթարել Հանձնաժողովի աշխատանքը: Առաջարկում ենք նախաձեռնել լրացումներ այն իրավական ակտերում, որոնք, իրավական տեխնիկայի առումով, ենթադրում են Հանձնաժողովին գաղտնի տեղեկություն տրամադրելու պարտականություն սահմանող դրույթներ:

Տեսնել ավելին