Հիշել նախագիծը

«Մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետների և մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման և կամավոր ատեստավորման արդյունքով մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետներին և մանկավարժական աշխատողներին հավելավճարի տրամադրման կարգը հաստատելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծ

Հանրակրթության մասին օրենքի 4-րդ հոդվածի 2-րդ կետի 2.1 ենթակետի համաձայն՝ Հայաստանի Հանրապետությունը համընդհանուր ներառական կրթությունը հռչակում է որպես յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի ապահովման երաշխիք։ Ներառական կրթության քաղաքականությունը նպատակաուղղված է յուրաքանչյուր երեխայի կրթության մատչելիության, հավասար մասնակցության հնարավորության և որակի ապահովմանը։ Երեխաների նեղ մասնագիտական աջակցությունը ցուցաբերվելու է ՏՄԱԿ-ում, որը սովորողներին մասնագիտացված աջակություն տրամադրող կենտրոն է: Քանի որ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժների համար սահմանված է կամավոր ատեստավորման գործընթաց, տրամաբանական է, որ համանման գործընթաց պետք է սահմանել նաև նեղ մասնագիտական աջակցություն ցուցաբերող մասնագետների համար՝ բարձրացնելով մասնագիտության գրավչությունը, ստեղծելով մասնագիտական զարգացման և աշխատանքի նախընտրելիության համար նպաստավոր պայմաններ: Այս ամենը հնարավորություն կտա տրամադրելու որակյալ նեղ մասնագիտական ծառայություններ ԿԱՊԿՈՒ երեխաներին:

   ՀՀ կառավարության 2021 օգոստոսի 18-ի թիվ 1363-Ա որոշմամբ հաստատված ռազմավարական նպատակի համաձայն՝ անհրաժեշտություն է առաջացել ՏՄԱԿ-ների մասնագետների աշխատավարձի բարձրացման արդյունավետ հիմք ստեղծել՝ հասնելու   սահմանած թիրախին, համաձայն որի՝ «Կրթությունը մարդու հիմնարար իրավունք է, և պետության պարտավորությունն է՝ ապահովել համընդհանուր հավասարապես հասանելի, ներառական և որակյալ կրթություն, ընդ որում՝ հանրակրթության ոլորտում պետության պարտավորությունն է՝ ապահովել նաև դրա անվճար լինելը: Հանրակրթության ոլորտը կարևոր դերակատարում ունի ինչպես անհատի կայացման և ինքնադրսևորման, այնպես էլ հասարակության վերարտադրության և զարգացման հարցում: Դրանով է պայմանավորված, որ կրթության զարգացումն ընդհանրապես և հանրակրթությունը՝ մասնավորապես, կառավարության ծրագրի գերակայությունների շարքում է:

    Կրթության բոլոր մակարդակների համար առանցքային են լինելու ներառական կրթական միջավայրի ստեղծումը, կրթության  բովանդակության և կրթական ծրագրերի արդիականացումը, անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների արդիականացումն ու վերազինումը, ժամանակակից տեղեկատվականտեխնոլոգիաների լայն կիրառումը ուսուցման և կառավարման համակարգերում, «կրթություն-գիտություն-աշխատաշուկա» կապի ամրապնդումը: Խրախուսվելու է նաև կրթությունն ամբողջ կյանքի ընթացքում:»:

Հաշվի առնելով, որ կամավոր ատեստավորումը մասնագետի առարկայական իմացության աստիճանն  է արձանագրում, հետևաբար, կենտրոնի փոփոխության դեպքում  հավելավճարի տրամադրումը  պահպանվում է։

Կարևոր նախաձեռնություն է կամավոր ատեստավորման գործընթացում մասնագետի ցուցաբերած համապատասխան արդյունքի հիմքով վերջինիս հինգ տարի ժամկետով հավելավճարի սահմանումը:

  • Տևողություն

    04.02.2025 19.02.2025
  • Տեսակ

    Հրաման Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 658

Տպել

Առաջարկներ`

Աննա Պողոսյան

08.02.2025

Կամավոր ատեստավորման գործընթացն իրականացնելուց առաջ առաջարկում եմ վերանայել համընդհանուր ներառման պայմաններում դասավանդող ուսուցչի պարտականությունները, մասնավորապես այն, որ ներառված աշակերտի հետ տարվող աշխատանքի արդյունավետությունը նվազում է, երբ պատասխանատվության մեծ բաժինն ընկնում է դասավանդող ուսուցչի վրա: Այս մոտեցման պարագայում ԿԱՊԿՈՒ աշակերտին տրամադրվող սահմանափակ ժամանակում տարված աշխատանքը չի կարող ապահովել սահմանված վերջնարդյունքները:

Ռուզաննա Ասլանյան

08.02.2025

Ողջույն, ողջունելի նախագիծ է, որը կնպաստի նեղ մասնագետների մասնագիտական աճի զարգացմանը և ինքնակրթմանը։ Մյուս կողմից առաջարկում եմ վերանայել համընդհանուր ներառման որոշ դրույթներ՝ կապված ԿԱՊԿ ունեցող երեխաների հետ դասասենյակում՝ դասի ընթացքում դասավանդող ուսուցչի կողմից կատարվող աշխատանքի արդյունավետության հետ։ Շատ ակնհայտ է, որ այդ աշխատանքն ավելի արդյունավետ չէ, քան մինչ համընդհանուր ներառումը տարվող աշխատանքը, որն իրականացվում էր համապատասխան կենտրոնում, համապատասխան մասնագետի կողմից և շոշափելի արդյունք էր արձանագրվում։ Դասավանդող ուսուցիչը անցնում է անհրաժեշտ վերապատրաստումը, ստանում է անհրաժեշտ աջակցությունը ՏՄԱԿ -ի կողմից, բայց միևնույն է, ֆիզիկապես ի զորու չէ աշխատել երկու ճակատով՝ բարձր արդյունավոտետությամբ։ Արդյունքում տուժում են բոլորը՝ թե՛ առողջ երեխաները, թե՛ ԿԱՊԿ ունեցող սովորողը և թե՛ ուսուցիչը՝ իր չստացված վերջնարդյունքներով։ Խնդրում եմ ՝ կամավոր ատեստացիայի գործընթացն իրականացնելուն զուգահետ վերանայել նաև համընդհանուր ներառման՝ վերը նշված կետերը։ Շնորհակալություն

Տեսնել ավելին

Թողնել առաջարկ

Դուք կարող եք թողնել մեկնաբանություն միայն կայքում գրանցվելուց և հետո:

Ձեր մեկնաբանությունը կհրապարակվի կայքի ադմինիստրատորի հաստատումից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Ներկայացված առաջարկները կարող եք տեսնել Ամփոփաթերթ բաժնում: