Հիշել նախագիծը
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 15-Ի N 1031-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
| h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Կարգավիճակ | Առաջարկության բովանդակությունը | Կցված փաստաթղթերը | Եզրակացություն | Դրույթ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 1 | Մարինե Հովհաննիսյան 27.01.2021 22:00:27 | Առաջարկում եմ օլիմպիադաներում լավագույն արդյունք ցուցաբերած աշակերտների ուսուցիչների կետը վերանայել,որովհետև վերջին 3տարում եթե ուսուցիչը չի ունեցել 9-12դասարան,չի կարող օգտվել այդ բաղադրիչից,ուստի նման ուսուցիչները թող ներկայացնեն ավելի վաղ հաջողություն գրանցած աշակերտի փաստաթուղթը: | ||||
| 2 | Մարինե Հովհաննիսյան 27.01.2021 22:06:15 | Առաջին աստիճանի տարակարգից ուսուցչին չզրկել 5տարի անց,քանզի այն վաստակ է համարվում,և վաստակը ժամանակավոր չի լինում: Շնորհակալություն | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 3 | Մարինե Հովհաննիսյան 28.01.2021 19:20:41 | Տեսչական ստուգումների արդյունքում ուսուցչին տրված «գերազանց» գնահատականից բացի բաղադիչ համարել նաև «լավ» գնահատված լինելը: | Ընդունվել է: | |||
| 4 | Մարինե Հովհաննիսյան 10.02.2021 15:02:40 | Ավելի մատչելի կլինի,եթե առաջին աստիճանից երկրորդին անցնելիս ուսուցիչը ունենա պահանջվող բաղադրիչներից երեքը: | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 5 | Նաիրա Ղազումյան 27.01.2021 22:34:21 | խնդրում եմ նաև վերանայել առարկայական օլիմպիադաներում հաջողություններ գրանցած լինելու կետը ,մասնավորապես տարրական դասարանների համար, քանի որ այդ օղակում օլիմպիադաների չեն մասնակցում աշակերտները, փոխարենը խրախուսող կետ լինի «Մեղո», «Կենգուրու» մրցույթներում հաղթող ճանաչված կամ լավագույն արդյունք ցուցաբերված աշակերտներ ունեցող ուսուցիչը։ | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 6 | Հովհաննես Հովհակյան 27.01.2021 22:36:58 | Կցանկանայի Ձեր ուշադրությունը հրավիրել նաև այն հանգամանքին որ տարակարգից չեն կարողանում օգտվել հատուկ մանկավարժի, լոգոպեդի, հոգեբանի որակավորում և կրթություն ունեցող մասնագետները։ Օրենքի նախագծում կարելի է նաև ներառել ներքոհիշյալ կրթություն ունեցող անձանց որպեսզի իրենք ևս կարողանան օգտվել տարակարգից։ Քանի որ իրենք ևս մանկավարժներ են և մեծածավալ աշխատանք են իրականացնում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների հետ տարվող թիմային աշխատանքներում։ | Չի ընդունվել: | |||
| 7 | Hasmik Ayvazyan 28.01.2021 19:03:31 | Առաջարկում եմ,օլիմպիադայում հաջողություն ցուցաբերած աշակերտի դիպլոմի կամ գովասանագրի երեք տարի ժամկետը (որպես բաղադրիչ)փոխել հինգի։Շնորհակալություն: | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 8 | Աշոտ Այվազյան 29.01.2021 13:45:59 | Բարև Ձեզ,առաջարկս՝20 և ավելի տարիների մանկավարժի աշխատանքային փորձը ևս համարել բնութագրիչ: | ||||
| 9 | Գարիկ Աբրահամյան 29.01.2021 20:40:11 | Բարև Ձեզ: 6.2 կետի <<վերջին երեք տարվա ընթացքում իր դասավանդած առարկայից Հայաստանի Հանրապետության դպրոցականների առարկայական օլիմպիադաների («Ֆիզկուլտուրա» առարկայի դեպքում՝ առարկայի շրջանակներում անցկացվող մրցումների կամ մարզական միջոցառումների) հանրապետական փուլում կամ միջազգային օլիմպիադաներում մրցանակակիր սովորող ունենալը>> հստակեցնել նաև թիմային մրցույթների ժամանակ` սպորտլանդիա, ԱԺ գավաթի, մրցումների ժամանակ թիմի բոլոր սովորողների ուսուցիչներին տարակարգի հնարավորություն ընձեռել:2. Դասվարների համար մեկ այլ բնութագրիչ ընդգրկել կարգում: | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 10 | Լ. Գրիգորյան 31.01.2021 15:44:48 | Առաջարկում եմ օլիմպիադայից բացի բաղադրիչ համարել նաև աշակերտի այլ հաջողություննեը՝ասմունքի փառատոն,շարադրության մրցույթ,«Կենգուրու», «Մեղու» և այլն։ | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 11 | Մանուշակ Մարտիրոսյան 02.02.2021 18:22:05 | Եթե վարպետության դեպքում լավ գնահատականը ավելացվել է բաղադիչների ցանկում,ավելացնել նաև տեսչական ստուգման արդյունքում լավ գնահատված լինելը։ | Ընդունվել է: | |||
| 12 | Անահիտ Խոսրովյան 02.02.2021 20:44:54 | Առաջարկում եմ ավագ դպրոցի 10,11-րդ դասարաններում օլիմպիադաներից հաջողության հասած սովորողների արդյունքները հաշվի առնելիս նկատի ունենալ հիմնական դպրոցի 7-9-րդ դասարաններում տվյալ երեխաների հետ աշխատած ուսուցիչներին,քանի որ դա շարունակական աշխատանքի արդյունք է։ | ||||
| 13 | Թամարա Սիմոնյան 03.02.2021 11:26:52 | Առաջարկում եմ ընդգրկել նաև նախկինում գործող հետևյալ բնութագրիչը. Դասագրքերի գնահատման հանձնաժողովում ընդգրկված լինելը։ | ||||
| 14 | Հովհաննես Ստեփանյան 03.02.2021 16:34:21 | Առաջարկում եմ առարկայական օլիմպիադաների շարքում ներառել նաև հասարակագիտություն առարկան,որպեսզի ստեղծվի հավասար պայմաններ բոլոր ուսուցիչների համար։ | Չի ընդունվել: | |||
| 15 | Աստղիկ Մխիթարյան 03.02.2021 18:39:50 | Բարև Ձեզ: Խնդրում եմ վերանայել օրենքի այն կետը, ըստ որի եթե տարակարգ ունեցող ուսուցիչը փոխում է աշխատավայրը, ապա զրկվում է հավելավճար ստանալու հնարավորությունից, մինչև այդ հաստատությունից չատեստավորվի: Կարծում եմ ՝ սա խելամիտ մոտեցում չէ և պետք է անպայման վերանայվի: | Չի ընդունվել: | |||
| 16 | Մառուսյա Բրուտյան 03.02.2021 20:07:34 | Ուսուցչին տարակարգ տրամադրել անժամկետ, ոչ թե 5 տարով։ | Չի ընդունվել: | |||
| 17 | Ռուզաննա Խաչատրյան 03.02.2021 21:16:42 | Առաջարկում եմ փոփոխել ուսուցչի որակավորման տարակարգի բնութագրիչների քանակը. երկրորդ աստիճանի տարակարգ ստանալու համար ներկայացնել երեք, երրորդ աստիճանի տարակարգ ստանալու համար՝ հինգ, չորորդ աստիճանի տարակարգ ստանալու համար՝ յոթ բնութագրիչներ: Այս փոփոխությունը կարող է ավելացնել տարակարգի տարբեր աստիճանների համար դիմող ուսուցիչների քանակը: | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 18 | Ռուզաննա Խաչատրյան 07.02.2021 20:27:28 | Առաջարկում եմ ավելացնել 6-րդ կետի 10-րդ ենթակետ հետևյալ բովանդակությամբ. Որակավորման տարակարգի բնութագրիչ համարել ԱԲ ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման և հավաստագրման ծրագրի կողմից ստացած ուսուցչի հավաստագիրը | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 19 | Քնարիկ Բդոյան 07.02.2021 20:30:43 | Որակավորման տարակարգի բնութագրիչների 5-րդ կետի բ ենթակետը ներկայացնել որպես առանձին կետ քանի որ մի ուսուցիչը նույն ժամանակահատվածում կարող է լինել գիտական հոդվածի, դասագրքի և ուսումնամեթոդական նյութի հեղինակ միաժամանակ,իսկ մեկ ուրիշը միայն գիտական մեկ հոդվածի, որոնք համարժեք չեն կարող համարվել։ | Չի ընդունվել: | |||
| 20 | Քնարիկ Բդոյան 07.02.2021 20:30:43 | Շնորհված տարակարգի ժամկետ սահմանել տարակարգի շնորհման պահից սկսած ուսուցիչ աշխատելու ամբողջ ժամանակահատվածի համար։ | Չի ընդունվել: | |||
| 21 | Gayane Simonyan 09.02.2021 16:41:04 | 6-րդ կետի 5-րդ ենթակետի «բ» պարբերության մասին Մեջբերում. «է. 6-րդ կետի 5-րդ ենթակետի «բ» պարբերությունում «ուսումնական, ուսումնամեթոդական ձեռնարկի կամ ուսումնաօժանդակ նյութի» բառերը փոխարինել «ուսումնական նյութի» բառերով, » Դիտարկում. Հստակեցված չէ, թե ի՞նչ ասել է «ուսումնական նյութ»: Առաջարկում եմ սույն կարգում նաև սահմանել «ուսումնական նյութ» հասկացությունը, ներկայացնել դրա կոնկրետ կառուցվածքային, որակական և ֆունկցիոնալ չափանիշները, պարզաբանել, թե ուսումնական նյութը որտեղ պետք է լինի հրապարակված և ինչ մարմնի /կամ ում/ կողմից պետք է լինի երաշխավորված: Հարգանքով` Գ.Սիմոնյան | Չի ընդունվել: | |||
| 22 | Gayane Simonyan 09.02.2021 16:41:25 | 6-րդ կետի 8-րդ ենթակետի մասին Մեջբերում. «ժ. 6-րդ կետի 8-րդ ենթակետը շարադրել հետևյալ բովանդակությամբ. «8) վերջին երկու տարվա ընթացքում Որակի եվրոպական հավաստագրի առկայությունը,» » Դիտարկում. Եթե, օրինակ, ուսուցիչը Որակի եվրոպական հավաստագիր է ստացել մի այնպիսի նախագծի մասնակցելու համար, որի բուն նպատակը եղել է Սուրբ Ծննդյան բացիկներ պատրաստելն ու իրար փոխանացելը: Նման դեպքում, օրինակ, քիմիա կամ մաթեմատիկա դասավանդող ուսուցչի համար իր դասավանդած առարկայի հետ կապ չունեցող նախագծի համար ստացած հավաստագիրը կարո՞ղ է արդյոք հանդիսանալ որակավորման տարակարգի բաղադրիչ: Կարծում եմ, որ սա այդքան էլ չի համապատասխանում տարակարգի որևէ աստիճան շնորհելու տրամաբանությանը: Առաջարկում եմ 6-րդ կետի 8-րդ ենթակետում «ընթացքում» բառից հետո ավելացնել «իր դասավանդման առարկային առնչվող բովանդակություն ունեցող նախագծի համար ստացած» բառերը և շարադրել հետևյալ բովանդակությամբ. «8) վերջին երկու տարվա ընթացքում իր դասավանդման առարկային առնչվող բովանդակություն ունեցող նախագծի համար ստացած Որակի եվրոպական հավաստագրի առկայությունը,»: Հարգանքով` Գ.Սիմոնյան | Ընդունվել է ի գիտություն: | |||
| 23 | Gayane Simonyan 09.02.2021 17:00:24 | Առաջարկում եմ 6-րդ կետում ավելացնել 10-րդ ենթակետ հետևյալ բովանդակությամբ. «Հանրակրթության պետական չափորոշչի վերանայման նպատակով իրականացվող «Հայաստանում ԵՄ-ն հանուն նորարարության. STEM առարկաների կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում առարկայական չափորոշչի բարելավման աշխատանքային խմբում որպես փորձագետ ընդգրկված լինելը:» Շնորհակալություն | Ընդունվել է ի գիտություն: |