Հիշել նախագիծը

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՆԵՐՈՒՄ ՆՇԱՆԱԿԱԼԻ ՆՎԱՃՈՒՄՆԵՐ ՈՒՆԵՑՈՂ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻՆ ՇԱՐՔԱՅԻՆ ԿԱԶՄԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԶԻՆՎՈՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ 2019 ԹՎԱԿԱՆԻ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ԶՈՐԱԿՈՉԻՑ ՏԱՐԿԵՏՈՒՄ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Շարքային կազմի պարտադիր զինվորական ծառայության 2019 թվականի ձմեռային զորակոչից տարկետում տալու մասին:

  • Տևողություն

    03.12.2019 19.12.2019
  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 260

Տպել

Առաջարկներ`

Հովսեփ Հովսեփյան

04.12.2019

Ափսոս են այն բոլոր միջոցները, թուղթը, թանաքը, ժամանակը, որոնք ծախսվում են նման որոշումներ գրելու, քննարկելու, ընդունելու համար։ Բոլորը պետք է հավասար լինեն Հայաստանի Հանրապետությունում, ԲՈԼՈՐԸ, իսկ այդ հավասարությունը պետք է արտահայտվի, որ ՀՀ ԶՈՒ ՊԵՏՔ է ծառայեն բոլորը, անխտիր, 18 տարին լրանալուց, անկախ սոցիալական դիրքից, ուսման նկատմամբ սիրուց, մտավոր կարողություններից, քաղաքացի կամ գյուղացի լինելուց, գեր կամ նիհար, հասակով կամ կարճ ․․․․ լինելուց, ԲՈԼՈՐԸ անխտիր, թե չէ ստացվում է Հայրենիքը սիրում են բոլորը, բայց նրա համար ԶՈՒ ծառայում են մի մասը, մյուս մասը իբր "ծառայում է" Բերկլիում կամ Հարվարդում սովորելով, դա արդար չէ։ Եթե սերը հանդեպ Հայաստանը այդքան մեծ է, կարելի է սկզբում ծառայել ՀՀ ԶՈՒ, հետո Հարվարդում կամ Բերկլիում սովորելով ծառայել։

Արմեն Ավետիսյան

04.12.2019

Տարկետման հետ կապված լուրջ խնդրի սռաջ են կանգնում նրանք, ովքեր տարկետում են ստացել մինչև 26 տարին լրանալը, բայց փաստացի չեն հասցնում ավարտել ասպիրանտուրան: Զինապարտության մասին օրենքում ասպիրանտուրայում սովորողների համար պետք է փոխվի զորակոչի տարիքային շեմը և ժամանակ տրամադրվի ավարտելու համար, քանի որ տարկետում են ստացել մինչ ուսումնառության ավարտը, բայց փաստացի չեն հասցնում ավարտել, որովհետև 26 տարին լրացել է: Այստեղ կա հակասություն:

Անդրանիկ Մուրադյան

03.12.2019

Հերթական անգամ առաջարկում եմ վերանայել մինչև 26 տարեկանը տարկետման տրամադրման հոդվածը՝ որոշ մասնավոր դեպքերի համար։ Այս ժամկետը հաշվի չի առնում այն փաստը, որ օրինակ միջպետական կառավարական ծրագրերի սահմաններում արտերկրում սովորող կամ աշխարհի առաջատար բուհերի ասպիրանտուրայում սովորող որոշ ուսանողներին չի տրվում բավարար ժամանակ գիտական աստիճան ստանալու համար։ Այն հաշվի չի առնում օտարերկրյա կրթական համակարգերի առանձնահատկությունները, նրանց բարդությունը, ուսման տևողությունը և ինչքան ժամանակ է անհրաժեշտ ֆորմալ պահանջներին համապատասխանելու համար։ Փաստորեն պետությունը միջպետական համաձայնագրի շրջանակներում կամ արտասահմանյան առաջատար բուհերում սովորելու համար քաղաքացուն տրամադրելով տարկետում, որպես գիտության և կրթության բնագավառներում նշանակալի նվաճումներ ունեցող անձ, հնավորություն տալիս է սկսել ուսուցումը, բայց հնարավորություն չի տալիս այն ավարտել։ Այդ իսկ պատճառով առաջարկում եմ․ Միջպետական համաձայնագրերի շրջանակներում օտարերկրյա բուհերի ասպիրանտուրայում և աշխարհի առաջատար այլ բուհերի ասպիրանտուրայում սովորող ուսանողների համար նախատեսել տարկետման տրամադրման կամ բանակից ազատման այլ կարգ կամ կառավարության որոշմամբ նմանատիպ դրության մեջ հայտնված քաղաքացիներին թույլ տալ բացառության կարգով ավարտել ուսումը և ստանալ գիտական աստիճան։ Տարկետում այդ պարագայում կարող է տրամադրվել մինչ ուսման ավարտը պայմանով, որ եթե այդ ժամկետում ուսանողը չի ստանում գիտական աստիճան ապա նա ենթակա է զորակոչի նույնիսկ եթե անցել է զորակոչային տարիքը (27 տարեկանը)։ Եթե 26 տարեկանի շեմը մնում է անփոփոխ կամ չի նախատեսվում բացառություններ այդ ուսանողների համար ապա միջպետական կառավարական ծրագրերի սահմաններում արտերկրում և արտասահմանյան առաջատար մի շարք բուհերի ԱՍՊԻՐԱՆՏՈՒՐԱՅՈՒՄ սովորելը դառնում է անիմաստ է։ Անիմաստ են դառնում նաև միջպետական կառավարական ծրագրերը, քանի որ ուսանողները որոնց ուսումը ֆինանսավորվում է օտար երկրների կողմից չեն կարող այդ երկրներում ստանալ գիտական աստիճան։ Արդյունքում արտասահմանում սովորել ցանկացողների թիվը կարող է նվազել, որը դժվար թե դրական ազդեցություն ունենա գիտության ընդհանուր մակարդակի վրա ՀՀ-ում։ Կարծում եմ պետությունը շահերից է նաև բխում որպեսզի արտասահմանում ուսանող քաղաքացիները կարողանան վերջացնել ուսումը և ստացած փորձը ներդնել ՀՀ-ում գիտության և տնտեսության զարգացման մեջ։ Եթե մենք կարևորում ենք ուսման դերը ՀՀ-ում, ապա պետք է գիտակցենք, որ հավելյալ խոչընդոտներ ստեղծելը գիտությամբ զբաղվել ցանկացող մարդկանց համար, ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ արտասահմանում, ուղակի չի կարող դրական ազդեցություն ունենալ կրթական ոլորտի վրա։ Կարծում եմ նաև, որ ասպիրանտուրայում սովորող ուսանողն պետք է բավարար ժամանակ ունենա արժանահավատ աշխատանք ներկայացնելու համար։ Ժամկետներով կաշկանդված ուսանողի աշխատանքը չի կարող ավելի լավը լինել քան ուսանողինը որը բավարար ժամանակ ունի իր հետազոտությունների համար։ Իսկ մյուս կողմից հատուկենտ ասպիրանտներին տարկետման տրամադրումը մինչև ուսման ավարտը դժվար, թե զգալի ազդեցություն ունենան ՀՀ բանակի մարտունակության վրա։ Ես անկեղծ ասած զարմանում եմ, իրո՞ք մենք չենք գիտակցում տվյալ օրենսդրական կարգավորման աբսուրդային լինելը։

Տեսնել ավելին

Թողնել առաջարկ

Դուք կարող եք թողնել մեկնաբանություն միայն կայքում գրանցվելուց և հետո:

Ձեր մեկնաբանությունը կհրապարակվի կայքի ադմինիստրատորի հաստատումից հետո 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

Ներկայացված առաջարկները կարող եք տեսնել Ամփոփաթերթ բաժնում: