Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Հիշել նախագիծը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 24-Ի N 1430-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 24-Ի N 1430-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ

 

1. Ընթացիկ իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը.

Նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը բխում է կրթության ոլորտում ընթացող բարեփոխումներից, ««Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագիրը» հաստատելու մասին» օրենքի պահանջներից։ Անհրաժեշտություն է առաջացել կրթաթոշակային քաղաքականության վերանայման՝ մեծացնելով յուրաքանչյուր ուսանողին տրվող կրթաթոշակի չափը և հստակեցնելով կրթաթոշակի տրամադրման պայմաններն ու պահանջները:

Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեն իրականացրել է ուսանողների առաջադիմության վերլուծություններ՝ Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական, Հայաստանի ազգային ագրարային, Շիրակի, Գորիսի և Վանաձորի պետական համալսարաններից ստացված տեղեկատվության համաձայն:

2024/2025 ուսումնական տարում ՀՀ կառավարության 2023 թվականի օգոստոսի 24-ի N 1430-Ն որոշման հավելվածում ներառված մասնագիտություններով բակալավրի ու մագիստրոսի կրթական ծրագրերով սովորողների թիվն ըստ առաջադիմության հետևյալն է.

Բակալավրի կրթական ծրագիր

Մագիստրոսի կրթական ծրագիր

Ուսանողների թիվը

1-ին կուրսի ավարտից հետո 80,01-90,00% ՄՈԳ ունեցող սովորողների թիվը՝ ըստ կուրսերի*

1-ին կուրսի ավարտից հետո 90,01% և բարձր ՄՈԳ ունեցող սովորողների թիվը՝ ըստ կուրսերի

Ուսանողների թիվը

1-ին կուրսի ավարտից հետո 80,01-90,00% ՄՈԳ ունեցող սովորողների թիվը՝ ըստ կուրսերի*

1-ին կուրսի ավարտից հետո 90,01% և բարձր ՄՈԳ ունեցող սովորողների թիվը՝ ըստ կուրսերի

1-ին կուրս

2-րդ կուրս

1-ին կուրս

2-րդ կուրս

128

116

15

17

367

179

35

59

* 90,01% և բարձր ՄՈԳ ունեցող սովորողների թիվը ներառված չէ:

Այսպիոսվ, բակալավրի կրթական ծրագրով սովորողների միայն 14.7%-ն է հաղթահարել 80,01-90,00% ՄՈԳ-ի շեմը, իսկ 13%-ը՝ 90,01% ՄՈԳ-ի շեմը:

Մագիստրոսի կրթական ծրագրով սովորողներից 80,01-90,00% ՄՈԳ-ի շեմը հաղթահարել են 33%-ը, իսկ 90,01% ՄՈԳ-ի շեմը՝ 19.6%-ը:

Ուսումնասիրության արդյունքում պարզ է դարձել, որ բակալավրի կրթական ծրագրով սովորողները մագիստրատուրայի ուսանողների համեմատ ունեն ավելի ցածր առաջադիմություն:

Ընդհանուր առմամբ մեկ ուսումնական տարվա արդյունքում, միջոցառման շահառու հանդիսացող, բակալավրի կրթական ծրագրով սովորող ուսանողների 72.4%-ը և մագիստրոսի կրթական ծրագրով սովորողների 47.5%-ը 2-րդ կուրսում կրթաթոշակ չեն ստացել՝ ՀՀ կառավարության 2023 թվականի օգոստոսի 24-ի N 1430-Ն որոշմամ սահմանված առաջադիմության շեմը չհաղթահարելու պատճառով:

Շահառուների տվյալների վերլուծության արդյունքում անհրաժեշտություն է առաջացել վերանայելու Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2023 թվականի օգոստոսի 24-ի N 1430-Ն որոշման շահառուների կրթաթոշակի տրամադրման պայմանները՝ ուսանողի առաջադիմությունը հաշվի առնելով առաջին կիսամյակից հետո:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը.

Նախագծի կարգավորումներն ուղղված են ուսանողների առաջադիմության խրախուսմանը:

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք.

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտե:

4. Ակնկալվող արդյունքը.

Նախագծի ընդունման արդյունքում ակնկալվում է պետության համար առաջնային և կարևորություն ներկայացնող մասնագիտություններով կրթաթոշակ տրամադրել ըստ կիսամյակների՝ խրախուսելով ուսանողների առաջադիմությունը:

Մասնավորապես, մեկ կիսամյակի արդյունքում կրթաթոշակի տրամադրումը, հատկապես մագիստրոսի կրթական ծրագրով սովորողների դեպքում (մագիստրատուրայում ուսումնառությունը 2 տարի է) կնպաստի կրթության որակի բարձրացմանը` խրախուսելով ուսանողներին կենտրոնանալ առաջադիմության վրա:

Որոշումը կտարածվի 2025/2026 ուսումնական տարվանից պետության համար առաջնային և կարևորություն ներկայացնող մասնագիտություններով 1-ին կուրս ընդունված ուսանողների վրա:

5. ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման կապակցությամբ լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտության և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվող փոփոխությունների մասին

Նախագծի ընդունման կապակցությամբ լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտություն և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվող փոփոխություններ չկան:

6. ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ իրավական ակտերի նախագծերի կամ դրանց ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին

Նախագծի ընդունմամբ այլ իրավական ակտերում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությունը բացակայում է:

7. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ.

Նախագիծը բխում է «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագիրը» հաստատելու մասին» օրենքի 81-րդ կետի 3-րդ ենթակետի ժա./՝բարձրագույն և մասնագիտական կրթություն ստանալու համար ֆինանսական աջակցության նոր մեխանիզմների մշակում և բազմազանեցում, այդ թվում՝ կրթաթոշակների տրամադրման մեխանիզմների էական լավարկման միջոցով/ և 82-րդ կետի 4-րդ ենթակետի ը. /մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին պետության համար ռազմավարական նշանակություն ունեցող մասնագիտություններով պետական աջակցության տրամադրման նոր սկզբունքների և մեխանիզմների ներդրում/ պարբերություններից:

  • Քննարկվել է

    18.04.2025 - 03.05.2025

  • Տեսակ

    Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Գերատեսչություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Կարգավիճակ

Ուղարկել առաջարկ էլեկտրոնային փոստով

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 2212

Տպել

Առաջարկներ`

Նարինե Մարտիրոսյան

25.04.2025

Շատ կարևոր որոշում է .խրախուսել ուսանողներին։Յուրաքանչյուր խրախուսանք ավելի է ոգևորում։ Առաջարկում եմ նաև վերանայել մանկավարժների աշխատավարձի չափը,որպեսզի երիտասարդները ևս ձգտել այդ մասնագիտությամբ հետաքրքրվել։

Տեսնել ավելին
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: