07.04.2025
Իմ կարծիքով ծրագիրը կգործի լիարժեք այն դեպքում,երբ ավելի շատ ուշադրություն դարձվի գործնականին,տեսականի մասով,իհարկե, ուսման տևողության կրճատումը տեղին է,եթե բովանդակային նյութը հնարավոր է անցնել նախատեսված ժամանակում։
Նախագծով առաջարկվում է ներքին գործերի բնագավառում պետական կառավարման լիազոր մարմնի ուսումնական հաստատության միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերի համար սահմանել ուսումնառության ընդհանուր նվազագույն ժամկետից (մեկ տարի տասն ամիս) ավելի կարճ նվազագույն ժամկետ՝ մեկ տարի վեց ամիսը:
Քննարկվել է
25.03.2025 - 09.04.2025
Տեսակ
Որոշում
Ոլորտ
Կրթություն և գիտություն
Գերատեսչություն
Ներքին գործերի նախարարություն
Դիտումներ` 1783
Տպել07.04.2025
Իմ կարծիքով ծրագիրը կգործի լիարժեք այն դեպքում,երբ ավելի շատ ուշադրություն դարձվի գործնականին,տեսականի մասով,իհարկե, ուսման տևողության կրճատումը տեղին է,եթե բովանդակային նյութը հնարավոր է անցնել նախատեսված ժամանակում։
06.04.2025
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սույն որոշումը, որը սահմանում է ՆԳ բնագավառի միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերի տևողությունը (1.5-ից 5 տարի), պետք է գնահատել մի քանի կարևոր տեսանկյուններից. Տևողության շրջանակի (1.5-5 տարի) սահմանումը հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ուսուցման ծրագրերը՝ կախված մասնագիտացումից, պահանջարկից կամ պրակտիկ կարիքներից։ Որոշումը հիմնավորված է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքով, ինչը ապահովում է իրավական հիմնավորում։ Պետք է հստակեցվեն ծրագրերի տարբերակների չափորոշիչները (օրինակ՝ որ 1.5 տարվա ծրագիրը ինչպիսին պետք է լինի 5 տարվա կտրվածքով)։ Կրճատված ծրագրերի դեպքում անհրաժեշտ է ապահովել, որ ուսուցման որակը չտուժի։ Եթե 1.5 տարին բավարար չէ որոշ մասնագիտությունների համար, կարող է առաջանալ կրթության և գործնական պահանջների միջև բաց։ Առանց հստակ ուղեցույցների, ուսումնական հաստատությունները կարող են դժվարություններ ունենալ ծրագրերը ձևավորելիս։ Եթե որոշումը կիրառվի հաշվի առնելով մասնագիտական և սոցիալական պահանջները, այն կարող է բարելավել ՆԳ համակարգի կադրերի պատրաստվածությունը։
06.04.2025
Կարծումեմ` տեսական մասին զուգահեռ նշված ժամանակահատվածում գործնական պարապմունքներին պետք է ուշադրություն սևեռել։ Գիտելիքից, դրա կիրառությունից զատ ուսանողը պետք է հոգեպես պատրաստվի իր` բոլոր մյուս աշխատանքներից տարբերվող առաքելությանը։ Կարծում եմ` պետք է ներդնել որևէ գործիք` ստուգելու, թե ծրագրի ավարտին ուսանողը որքանով է հավասակշիռ, կարողանում է արդյոք արագ արձագանքել , լարված իրավիճակում ինչպես է դրսևորվում։ Շնորհակալություն։