Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Հիշել նախագիծը

«ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԻՑ ԲԽՈՂ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐ

«ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԻՑ ԲԽՈՂ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ  ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐ

  • Քննարկվել է

    03.03.2025 - 19.03.2025

  • Տեսակ

    Օրենք

  • Ոլորտ

    Տրանսպորտ

  • Գերատեսչություն

    Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն

Ուղարկել առաջարկ էլեկտրոնային փոստով

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 2172

Տպել

Առաջարկներ`

Arman Manougian

10.03.2025

L3e, L4e, L5e, L7e նաեվ T քաթեգորիա Հայաստանեն օրենսդրութեան մեջ օգտագործելը կոպտագոյն սխալ է։ Ճանապարհային երթեվեկութեան անվտանգութեան ապահովման վերաբերյալ զրո տոկոս տեղեկացվածութեան արդյունքում ծնված կծքթուր փոփոխությունների նախիգծմն է։ Քաղաքացիների առաջարգը ջիշտ է՝ ԵՏՄ Միութեան կարգավորումներն առաջնային են եվ համապարփակ։ Իսկ այս փոփոխություններուն հեղինակին կառաջարկեմ ուժերը փորձել մեկ այլ ոլորտեն մեջ։

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

10.03.2025

«Ճանապարային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ ունեմ հետևյալ առաջարկությունները. 1. Օրենքի նախագծի 1-ին հոդվածում սահմանվում է «ճանապարհամերձ տեխնիկական ստուգում» հասկացությունը, որում օգտագործվում է «ճանապարհային գրպանիկ» տերմինը, «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված է «ճանապարհային ինժեներական շինություններ» հասկացությունը, համաձայն որի ճանապարհային մաս են հանդիսանում հակավթարային գրպանները: Եթե խոսքը գնում է տվյալ գրպանների մասին ապա անհրաժեշտ է համապատասխանեցնել «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» ՀՀ օրենքին, կամ տվյալ օերենքում նույնպես կատարել համապատասխան փոփոխություն, քանի որ գրպանները նախատեսված չեն այլ գործառույթների համար, դրանք միայն հակավթարային գրպաններ են։ Միաժամանակ անհրաժեշտ է սահմանել այն գրպանների տեխնիկական պարամետրերը որտեղ հնարավոր է իրականացնել ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների շահագործման պիտանիության տեխնիկական ստուգում։ Սահմանված չեն այն սանկցիաները և սահմանափակումները որոնք պետք է կիրառվեն ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների նկատմամբ շահագործման պիտանիության տեխնիկական ստուգում արդյունքում բացասական եզրակացության դեպքում։ Ենթադրում եմ, որ դրանց հետագա շահագործումը (շարժը) պետք է դադարեցվի (մինչև թերության վերացումը)։ Հետևաբար օրենքով պետք է սահմանվեն նաև բոլոր սահմանափակումները և հետագա գործողությունները։ Հստակ պետք է սահմանվեն նաև այն միջոցառումները, որոնք պետք է իրականացվեն շահագործման համար ոչ պիտանի տրանսպորտային միջոցի, դրանում առկա ուղևորների և բեռների հետագա փոխադրումը ապահովելու համար, քանի որ դրույթը վերաբերվում է ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտին։

«Ավտոտրանսպորտային գործունեություն իրականացնողների շահերի պաշտպանություն» ՀԿ

10.03.2025

2. Օրենքի նախագծի 3-րդ հոդվածով սահմավող տրանսպորտային միջոցների կատեգորիաների մի մասը չի համապատասխանում ԵԱՏՄ օրենսդրության պահանջներին: Առաջարկում եմ խմբագրել, միաժամանակ առաջարկում եմ օրենքի նախագծով սահմանել դրանց բացվածքը, քանի որ սույն օրենքով սահմանված չեն կամ սահմանել այն իրավական ակտը որով սահմանված են։

Տեսնել ավելին
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: