Հիշել նախագիծը
Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ուսումնառության ընթացքում զինվորական պատրաստություն անցնելու կարգը սահմանելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1994 թվականի մայիսի 19-ի N 232 որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
| h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Կարգավիճակ | Առաջարկության բովանդակությունը | Կցված փաստաթղթերը | Եզրակացություն | Դրույթ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 1 | Arman Manasaryan 28.03.2018 16:20:14 | Իմաստ չկա մասնագիտական առարկաներ հանձնելու,քանի որ ոչ բոլոր ուսանողները կարող են հանձնել նույն քննությունները: Օրինակ՝Ամերիկյան և Ֆրանսիական համալսարաննների ուսանողները չեն կարող հանձնել ֆիզիկայի քննություն,կամ այլ քննություններ,քանի որ նրանց քննության ծրագրերը տարբերվում են պետական համալսարանների ծրագրերից: Նաև իմաստ չկա հաղթղների մեջ վիճակահանություն անցկացնել,քանի որ այն ուսանողը,որը արժանի է տարկետման ուղղակի բախտի պատճառով կզրկվի դրանից: | Առաջարկությունը հավանաբար վերաբերում է <<Նպատակային ուսումնառության համար քաղաքացուն պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչից տարկետում տալու և տրված տարկետումը դադարելու պայմանները սահմանելու մասին>> ՀՀ կառավարության որոշման նախագծին: Միաժամանակ, մասնագիտական առարկաներից թեստավորում ընդունելու պահանջը վերաբերում է միայն բժշկական մասնագիտական կրթության շրջանակներում: Ինչ վերաբերում է վիճակահանությանը, ապա այն իրականացվելու է այն դեպքում, երբ թեստավորումն (մրցույթը) անցած անձանց քանակը կգերազանցի ՀՀ ՊՆ կողմից ներկայացված տեղերի թվաքանակը: |