Հիշել նախագիծը
ՍԵՓԱԿԱՆ ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՄԲ (ԿԱՄԱՎՈՐ) ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
| h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Կարգավիճակ | Առաջարկության բովանդակությունը | Կցված փաստաթղթերը | Եզրակացություն | Դրույթ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 1 | Silva Khachatryan 30.09.2020 13:55:10 | Բարև, Ձեզ կողմ եմ քվեարկել միայն այն պայմանով, որ անց կացվի հեռավար տարբերակով։ | Վերցվում է ի գիտություն | |||
| 2 | Լուսինե Գևորգյան 30.09.2020 17:21:14 | Անհրաժեշտ և կարևոր ծրագիր է,պարզապես լավ կլինի որ,որակյալ և փորձառու (անպայման մասնագիտական բարձ պատրաստվածություն ունեցող) վերապատրաստողները նախապես վերապատրաստեն ուսուցիչներին | Ընդունվում է ի գիտություն | |||
| 3 | Համեստ Մելիքյան 30.09.2020 18:03:44 | Խնդրում եմ մի փոքր պարզաբանեիք թեստերի հարցերի բարդության աստիճանը, ներառվելու՞ են արդյոք կոնկրետ ֆիզիկայի խորացված թեմաներից հարցեր, որը արդարացի չի լինի տարբեր դպրոցի ուսուցիչների համար, թե ինչպես որ ընդունելության քննութերի ժամանակ դրանք չեն պահանջվում, այստեղ նույնպես չեն լինի: Շնորհակալություն: | Վերցվել է ի գիտություն | |||
| 4 | Նախշուն Մանուկյան 30.09.2020 22:06:34 | Բարև ձեզ։Նախ ցանկանում եմ առաջատար մասնագետները լավ վերապատրաստեն սկսնակներիս։ | Վերցվել է ի գիտություն | |||
| 5 | Քրիստինե Ներսիսյան 30.09.2020 22:53:59 | Բարև Ձեզ .առաջարկում եմ նախագծում զետեղել թեստի կառուցվածքի մասին ընդհանուր տեղեկություն ,ինչպես նաև հարցազրույցի մասին:Եվ ո՞վքեր կարող են ընդգրկվել ատաստավորման հանձնաժողովում: | Վերցվել է ի գիտություն | |||
| 6 | Ժաննա Բարսեղյան 15.10.2020 23:46:21 | Խնդրում եմ պարզաբանել, թե ինչով է բացատրվում բնագիտական առարկաներից միայն աշխարհագրության դուրս մնալը առարկայացանկից: Առաջարկում եմ առաջին տարում ատեստավորումը անցկացնել նաև 10-12-րդ դասարաններում աշխարհագրություն առարկան դասավանդող ուսուցիչների համար: | Չի ընդունվում |