Add to favourites

«ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ ««ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ԼՐԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐ

   Նախագծերով առաջարկվող փոփոխությունների և լրացումների պայմաններում հնարավորություն կստեղծվի անձի իրավունքների և ազատությունների արդյունավետ իրականացման համար՝ նկատի ունենալով, որ Նախագծերով առաջարկվող փոփոխությունների և լրացումների համատեքստում կսահմանվեն անհրաժեշտ կազմակերպական կառուցակարգեր և ընթացակարգեր՝ ապահովելու համար Սահմանադրությամբ ամրագրված՝ անձի մասնավոր և ընտանեկան կյանքի, պատվի ու բարի համբավի անձեռնմխելիության իրավունքի պաշտպանության լիարժեքությունը: Նախագծերի ընդունման արդյունքում օրենսդրորեն հստակ կամրագրվեն կազմակերպական այնպիսի կառուցակարգեր և ընթացակարգեր, որոնք կապահովեն անձի նկատմամբ վիրավորանքի, ինչպես նաև իրականությանը չհամապատասխանող, նրա պատիվն, արժանապատվությունը կամ գործարար համբավն արատավորող զրպարտություն հանդիսացող փաստացի տվյալների ներկայացման պայմաններում (անկախ դրանք ներկայացրած սուբյեկտի) դրանք հրապարակայնորեն հերքելու, դրանց վերաբերյալ պատասխան հրապարակելու, հեռացնելու իրավական հնարավորություն, քանի որ անձի՝ իր հերքման և պատասխանի իրավունքներից օգտվելը՝ կախված այն հանգամանքից, թե ինչպիսի սուբյեկտի կողմից է նախկինում հրապարակվել զրպարտություն համարվող տեղեկատվությունը, ինչպես նաև վիրավորանքի և զրպարտության դեպքում հեռացման հնարավորության բացակայությունը հակասում է Սահմանադրության 31 և 75-րդ հոդվածներին:

  • Discussed

    30.04.2025 - 16.05.2025

  • Type

    Law

  • Area

    Justice, Information technologies

  • Ministry

    Ministry of Justice

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 915

Print

Suggestions

Ա․Դ․Սախարովի անվան մարդու իրավունքների պաշտպանության հայկական կենտրոն ՀԿ

08.05.2025

Նույն Օրենսգրքի 1087.1-ին հոդվածի 7-րդ մասում առաջարկվում է լրացնել նոր 5-րդ կետ՝ հետևյալ բովանդակությամբ. «5) սահմանված նվազագույն աշխատավարձի մինչև 3000-ապատիկի չափով փոխհատուցում վճարել:»։ Փոխհատուցման չափն անհամեմատ բարձր է, հատկապես, եթե հաշվի առնենք, որ այն փոխհատուցելու է լրատվական գործունեություն չիրականացնող անձը (ֆիզիկական անձ) կամ հասկանալի չէ թե ինչու՞ են ֆիզիկական անձն ու լրատվամիջոցը հավասարեցվել միմյանց։ Սահմանված շեմը առանց հստակ չափորոշիչների սահմանման և որոշակիացման, կարող է դառնալ մարդու իրավուքների խախտման, անհավասարության պատճառ։ Առաջարկում ենք փոխհատուցման չափը սահմանելուն զուգահեռ նաև հստակ չափորոշիչներ սահմանել, հաշվի առնելով փոխհատուցում տրամադրողի կարգավիճակը՝ ֆիզիկական անձ է, թե՞ լրատվական միջոց, հանրային անձ է, թե՞ ոչ, նրա գրառման տարածվածության չափն ու ծավալը, հասցեատիրոջ վնասի աստիճանը և այլ կարևոր հանգամանքներ։

Ա․Դ․Սախարովի անվան մարդու իրավունքների պաշտպանության հայկական կենտրոն ՀԿ

08.05.2025

Նախագծի 1-ին հոդվածի 1-ին մասի «բ» ենթակետով առաջարկվում է ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 1087.1-ին հոդվածի 7-րդ մասը լրացնել նոր՝ 4-րդ կետով, ըստ որի՝ «եթե վիրավորանքը տեղ է գտել լրատվական գործունեություն չիրականացնող անձի՝ առցանց հարթակի (համացանցի) օգտատիրոջ էջում (օգտահաշվում) հրապարակված առանձին միավոր (ոչ մեկնաբանություն) հանդիսացող գրառման մեջ, ապա հեռացնել այդ գրառումը՝ ամբողջությամբ կամ մասնակի»։ Այս ձևակերպումը խնդրահարույց է այնքանով, որքանով նախատեսում է հեռացնել միայն վիրավորանք պարունակող այն գրառումը, որը որպես առանձին միավոր է (ոչ մեկնաբանություն) հրապարակվել լրատվական գործունեություն չիրականացնող անձի՝ առցանց հարթակի օգտատիրոջ էջում։ Մինչդեռ, ներկայումս առցանց հարթակի ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ համացանցի օգտատերերը (այդ թվում հատուկ այդ նպատակով ստեղծված կեղծ օգտատերերը) հաճախ վիրավորանք և զրպարտություն պարունակող տարբեր գրառումներ են կատարում իրենց կամ այլ օգտատերերի հրապարակած (առանձին միավոր հանդիսացող) հրապարակումների մեկնաբանությունների դաշտում։ Անառարկելի է, որ առցանց հրպարակումների մեկնաբանությունների դաշտում արված գրառումներն ունեն նույն տարածվածությունը (անորոշ թվով անձանց հասանելիությունը) ինչը բուն հրապարակումն է։ Հետևաբար երկուսն էլ ունենում են նույն արդյունքը, և կարող են առաջանալ, եթե այդ գրառումները հրապարակվեին օգտատիրոջ առանձին միավոր հանդիսացող հրապարակումների դաշտում։ Այսպիսով, համացանցի միջոցով վիրավորանքի և զրպարտության տարածումը կանխելու ինչպես նաև օրենքում «լուսանցքներ» չթողնելու համար առաջարկում ենք Նախագծով Օրենսգրքի 1087.1-ին հոդվածի՝ 7-րդ մասում առաջարկվող լրացումը վերաձևակերպել հետևյալ կերպ. «Եթե վիրավորանքը տեղ է գտել լրատվական գործունեություն չիրականացնող անձի՝ առցանց հարթակի (համացանցի) օգտատիրոջ էջում (օգտահաշվում) հրապարակված առանձին միավոր հանդիսացող գրառման կամ դրա մեկնաբանություն մեջ, ապա հեռացնել այդ գրառումը կամ մեկնաբանությունը՝ ամբողջությամբ կամ մասնակի»։

Ա․Դ․Սախարովի անվան մարդու իրավունքների պաշտպանության հայկական կենտրոն ՀԿ

08.05.2025

Սույն նախագծով սահմանվում է, որ լրատվական գործունեություն իրականացնողը հերքման պահանջն ստանալուց հետո` մեկշաբաթյա ժամկետում, իսկ հեռացման պահանջը ստանալուց հետո՝ անհապաղ, պարտավոր է հերքման կամ հեռացման պահանջը ներկայացնողին տեղեկացնել հերքումը տարածելու կամ հեռացում կատարելու ժամանակի մասին կամ գրավոր հայտնել հերքման տարածումը կամ հեռացումը մերժելու մասին: Հեռացումը կատարվում է դրա պահանջը ստանալու օրվանից հետո անհապաղ: Առաջարկում ենք «անհապաղ» եզրույթը, որն ըստ էության պարունակում է իրավական անորոշություն, հստակեցնել և փոխարենը սահմանել հստակ ժամկետներ (օրինակ 24 կամ 48 ժամ կամ 2 աշխատանքային օրում):

See more