Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 9-Ի N 808-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

                               

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

                                                                                                                                Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

                                                                                                                     2025 թվականի         N        -Ն 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ  9-Ի N 808-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

   Հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածները՝

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը ո ր ո շ ո ւ մ է.

  1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի հուլիսի 9-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում կրթական ծրագրերի և նախադպրոցական ծառայության իրականացման լիցենզավորման կարգերը, լիցենզիայի ձևերը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի հուլիսի 7-ի N 372 որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» N 808-Ն որոշման N 1 հավելվածում կատարել հետևյալ լրացումը և փոփոխությունները`

1) 6-րդ կետի 4-րդ ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝

«4) լիցենզավորվող գործունեության տեսակի իրականացման համար նախատեսվող հասարակական և (կամ) բնակելի շինությունների նպատակային նշանակությանը համապատասխան տարածքի նկատմամբ իրավունքի (uեփականության, վարձակալության, անհատույց oգտագործման) գրանցման վկայականի պատճենը, իսկ հիմնական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների համար շինությունների նպատակային նշանակությունը բնակելի կարող է համարվել մինչև 50 թվակազմ ունեցող սակավակազմ  նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների համար.»,

2) 8-րդ կետի 2-րդ ենթակետում «հիմնական աշխատավայր.» բառերից հետո լրացնել «, իսկ նախադպրոցական ծառայություն իրականացնող կազմակերպությունների համար մանկավարժական կազմի առնվազն 50%-ը.»,

3)  ուժը կորցրած ճանաչել 8.1 կետը:

  1. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

                                                                                                                                       

  • Discussed

    25.04.2025 - 13.05.2025

  • Type

    Decision

  • Area

    Education and science

  • Ministry

    Ministry of Education, Science, Culture and Sport

  • Status

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 1912

Print

Related documents / links

Suggestions

Լիա Մարտիրոսյան

10.05.2025

Նախագիծը լիովին հիմնավորված է և արդիական, քանի որ, մասնավորապես, փոքր կամ սակավաբնակ բնակավայրերում բարդ է կազմակերպել նախադպրոցական ուսումնական գործունեություն՝ հաշվի առնելով տարածքների հասարակական նպատակային նշանակության սահմանափակումները: Միաժամանակ, կարծում եմ, որ անհրաժեշտ է ներդնել հստակ գործիքակազմ, որն ապահովի բնակելի տարածքների հակահրդեհային և սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահպանման արդյունավետ վերահսկողություն: Առաջարկում եմ «մինչև 50 թվակազմ ունեցող սակավակազմ ․․․» արտահայտությունը ճշգրտել՝ մեկնաբանության միանշանակություն ապահովելու նպատակով, և շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝ «մինչև 50 երեխայի ընդգրկմամբ գործող սակավակազմ ․․․»:

ՄՆՀԱ ասոցիացիա

06.05.2025

Լիցենզավորման գործընթացում երկրորդ առանցքային խոչընդոտը վերաբերում է մասնագետների որակավորմանը ներկայացվող չափազանց խիստ և երբեմն հակասական պահանջներին։ Չնայած պետական քաղաքականության նպատակն է ապահովել որակյալ կադրեր նախադպրոցական կրթության ոլորտում, գործող մեխանիզմները շատ հաճախ գործնականում վերածվում են անհաղթահարելի արգելքների: Թեև որոշ կարգավորումներ ներդրվել են՝ կապված կրեդիտային համակարգով դաստիարակների վերապատրաստման հնարավորության հետ, այնուամենայնիվ այս պահին մեխանիզմը ամբողջությամբ չի գործում։ Իսկ ԶԼՄ-ներում պարբերաբար հնչող հայտարարությունները մանկավարժական կրթության պարտադիր լինելու վերաբերյալ վկայում են ոլորտում քաղաքականության և պրակտիկայի միջև առկա անորոշության մասին։ Միևնույն ժամանակ, ըստ պաշտոնական հաղորդումների, մանկավարժական կրթությունը շարունակում է դիտարկվել որպես պարտադիր նախապայման, ինչը խստորեն սահմանափակում է նոր մասնագետների ներգրավումը նախադպրոցական ոլորտում։ Առաջարկ: Կիրառել հանրակրթության համակարգում կիրառվող փորձը՝ թույլ տալով բարձրագույն կրթության այլ մասնագիտությամբ անձանց անցնել ՇՄԶ վերապատրաստման ծրագիր և շարունակել աշխատանքը ոլորտում։ Սա մեծապես կհեշտացնի որակյալ կադրերի ներգրավումը՝ առանց մասնագիտական նշաձողը իջեցնելու, ինչպես նաև մեծապես կլուծի բազմաթիվ հաստատությունների լիցենզավորման պահանջներին չհամապատասխանելու խնդիրը։ Կարծում ենք, որ անհրաժեշտ է կիրառել այն նույն մոտեցումը, որն այսօր գործում է հանրակրթության ոլորտում․ մասնագետը կարող է չունենալ մանկավարժական նախնական բարձրագույն կրթություն, սակայն հնարավորություն է ստանում աշխատել պայմանով, որ կհավաքի համապատասխան կրեդիտներ և կհաստատի իր կարողությունները գործնականում։ Նույն չափանիշների կիրառումը նախադպրոցական ոլորտում կբացի դաշտը որակյալ և պատրաստակամ մասնագետների համար՝ առանց իջեցնելու կրթության որակը։

ՄՆՀԱ ասոցիացիա

06.05.2025

Տարածքի բնակելի կամ հասարակական նշանակությունը չի կարող լիարժեք հիմք հանդիսանալ նախադպրոցական գործունեություն ծավալելու համար։ Հարկավոր է մշակել չափանիշներ, որոնց հիման վրա կգնահատվի տարածքը և գնահատման արդյունքների հիման վրա որոշում կկայացվի արդյոք այն հարմար է նախադպրոցական ծառայություններ իրականացնելու համար թե ոչ։ ԱՆհրաժեշտ է բացառել տարածքի օգտագործման արգելքը միայն դրա բնակելի կարգավիճակի հիմքով, եթե անվտանգության պահանջները բավարար են։ Սահմանել անվտանգային մինիմալ պահանջների ցանկ՝ շեշտը դնելով ոչ թե տարածքի ֆորմալ նշանակության և սաների թվաքանակի, այլ իրական օգտագործման պայմանների վրա՝ (օրինակ՝ հավելյալ վթարային ելքերի քանակը՝ կախված սաների թվից, հակահրդեհային միջոցառումներ և այլն): Այս մոտեցումը կհավասարեցնի պայմանները, կտա հնարավորություն արդեն իսկ լիցենզավորված հաստատություններին անհրաժեշտության դեպքում լիցենզիայի պայմանների փոփոխություն կատարել և կբերի հաստատությունները օրինական դաշտ։

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: