Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

«ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Նախագծի ընդունմամբ ակնկալվում է վերացնել իրավական բացը, իսկ անձի վարելու իրավունք ձեռք բերելուց հետո վերջինիս մոտ տրանսպորտային միջոց վարելու հակացուցում համարվող առողջական վիճակ առաջանալու դեպքում` այն դադարեցնելու միջոցով նպաստել երթևեկության անվտանգության մակարդակի բարձրացմանը։

  • Discussed

    23.04.2025 - 08.05.2025

  • Type

    Law

  • Area

    Road traffic safety

  • Ministry

    Ministry of Internal Affairs

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 1889

Print

Suggestions

Սոնա Սարգսյան

08.05.2025

Բացատրություն՝ ըստ հոդվածների Հոդված 1 – 2.1 մաս Ներկայացվում է «եզրակացության» նոր իրավական սահմանումը՝ ընդգրկելով ոչ միայն դասական բժշկական եզրակացությունները, այլև մատյաններում կամ այլ փաստաթղթերում եղած գրառումները: Սա ենթադրում է, որ վարորդի առողջական վիճակի գնահատումը կարող է հիմք հանդիսանալ վարորդական իրավունքի դադարեցման համար, նույնիսկ եթե պաշտոնական եզրակացություն չկա, բայց կան գրառումներ։ Խնդրահարույց կողմեր: Այս ձևակերպումը կարող է հանգեցնել չափից ավելի ընդլայնված մեկնաբանությունների՝ որևէ գրառում դիտելով որպես իրավական հիմք։ Կարող է առաջացնել անձնական տվյալների ոչ պատշաճ օգտագործման կամ իրավազոր մարմինների միջև իրավասությունների անցումային խնդիրներ։ Հոդված 1 – 2.2 մաս Բացատրվում է ավտոմատ փոխգործակցության մեխանիզմը՝ էլեկտրոնային առողջապահության և ՆԳՆ էլեկտրոնային ռեգիստրների միջև։ Հաստատվում է, որ վարորդական իրավունքը կարող է ինքնաշխատ դադարել, եթե առողջապահական համակարգից ստացվում է համապատասխան տեղեկություն։ Նկարային կողմեր: Բարելավում է արձագանքման արագությունը վտանգավոր վարորդների պարագայում։ Թեթևացնում է վարչական բեռը՝ ավտոմատացման միջոցով։ Բաց կետեր: Իրավական երաշխիքների բացակայություն՝ չկա հստակ մեխանիզմ, թե ինչպես կարող է անձը բողոքարկել այս որոշումը կամ վերականգնել իրավունքը։ Տեխնիկական վստահելիության հարց՝ համակարգերի սինքրոնիզացիայի կամ սխալ տվյալների մուտքագրման դեպքում կարող են առաջանալ հիմնավորված խախտումներ։ Անձնական տվյալների պաշտպանության ռիսկ՝ առողջության տվյալները կարող են դիտվել որպես «զգայուն տվյալներ», և դրանց փոխանցումը ավտոմատ կերպով կարող է հակասել Գլխավոր տվյալների պաշտպանության դրույթներին (օրինակ՝ ՀՀ Սահմանադրության 31-րդ հոդված)։ --- Հոդված 2 Նշում է, որ օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2025 թվականի դեկտեմբերի 1-ից։ Սա տրամադրում է ժամանակ՝ տեխնիկական և իրավական մեխանիզմների ներդրման համար։ --- Համադրություն գործող օրենքի հետ Գործող օրենքը չի նախատեսում այսպիսի փոխկապակցվածություն էլեկտրոնային առողջապահության համակարգի և ՆԳՆ ռեգիստրի միջև։ Այս նախագծով առաջին անգամ ներդրվում է նման ավտոմատ որոշման մեխանիզմ՝ առանց դատարանի կամ իրավասու վարչական մարմնի ուղիղ մասնակցության։ --- Հնարավոր սահմանադրական հակասություններ 1. Սահմանադրության 31-րդ հոդված (Անձնական կյանքի անձեռնմխելիությունը) – առողջական տվյալները անձնական կյանքի մաս են, և դրանց փոխանցումը պետք է ունենա հստակ իրավական հիմք ու պաշտպանություն։ 2. Սահմանադրության 61-րդ հոդված (Վարչական ակտերի բողոքարկում) – նախագծում չի նշվում բողոքարկման որևէ ընթացակարգ, ինչը կարող է խախտել արդար դատաքննության իրավունքը։ 3. Սահմանադրության 78-րդ հոդված (Մեղավորության կանխավարկած) – վարորդի իրավունքը դադարեցվում է առանց հաստատված բուժական եզրակացության, ինչը կարող է դիտվել որպես անուղղակի «մեղադրանք»՝ առանց պաշտպանի իրավունքների։

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: