Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 9-Ի N 808-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

No Suggesion author, date of receipt Status Suggestion content Attached files Conclusion Article
1 2 3 4 5 6
1 Դունյա Սարգսյան 10.04.2025 21:33:29 Ընդհանուր առմամբ, փոփոխությունը կարող է էականորեն բարձրացնել մասնագիտական կրթության որակն ու հեղինակությունը՝ հստակ չափորոշիչների և պատասխանատվության դաշտում գործելու միջոցով։
2 Սիրանուշ Գրիգորյան 12.04.2025 23:42:39 Քանի որ նախագծով նախատեսված են կրթական ծրագրերի լիցենզավորման կարևոր չափանիշներ և պահանջներ՝ առաջարկում եմ լիցենզավորման գործընթացի շրջանակում նախատեսել նաև կրթական հաստատությունների շարունակական զարգացման ուղենիշերի կամ մեթոդական աջակցման համակարգ։ Դա կարող է նպաստել՝ լիցենզավորված հաստատությունների կարողությունների զարգացմանը, փորձի փոխանակմանը և կրթության որակի մշտական բարելավմանը։ Լիցենզավորման կարգերում նման կարգավորումներ չեն կարող լինել, դա կկարգավորվի այլ օրենսդրական նախաձեռնություններով: Միաժամանակ, Մասնագիտական կրթության ապահովման ազգային կենտրոնը և ՀՀ կրթության տեսչական մարմինը իրենց գործառույթների շրջանակներում իրականացնում են նման աշխատանքներ:
3 Վալյա Գալոյան 21.04.2025 20:01:54 Հրաշալի նախագիծ է։ Ողջունում եմ նմանատիպ բարեփոխումները։ Նախագիծը կնպաստի մասնագիտական կրթության ոլորտում որակյալ կրթությանը՝ աշխատաշուկայի պահանջներին համահունչ։ Աշխատաշուկան կհամալրվի որակյալ մասնագետներով արտադրության և այլ ոլորտներում՝ զարգացնելով ՀՀ տնտեսությունը։ ժամանակակից նյութատեխնիկական բազաները թույլ կտան սովորողներին ստանալ որակյալ գործնական գիտելիքներ և միանգամից համալրել թափուր աշխատատեղերը արդեն իսկ որպես որոշակի փորձ ունեցող մասնագետներ։
4 Հայկուհի Խաչատրյան 22.04.2025 16:08:45 Լիցենզավորումից հետո առաջարկում եմ իրականացնել տարեկան մոնիթորինգ՝ հիմնված լիցենզավորված որակավորման արդյունքների վրա (արդյունավետություն, շրջանավարտների զբաղվածության մակարդակ, ուսանողների բավարարվածություն և այլն)։ Այդ աշխատանքները իրենց գործառույթների շրջանակներում կիրականացնենՄասնագիտական կրթության ապահովման ազգային կենտրոնը և ՀՀ կրթության տեսչական մարմինը:
5 Հայկուհի Խաչատրյան 22.04.2025 16:08:45 Լիցենզավորման գործընթացում անհրաժեշտ է ներառել մեթոդաբանական չափորոշիչներով ուղեկցվող ինդիկատորների համակարգ, օրինակ՝ Ուսանող/դասախոս հարաբերակցություն Միջին ինվեստիցիան մեկ ուսանողի հաշվով Դասավանդման մեթոդների բազմազանություն Կրթական արդյունքների գնահատման մեթոդներ Սա թույլ կտա ապահովել թափանցիկություն և որոշումների օբյեկտիվություն։ Նշված հարցերը կարող են ապահովվել համապատասխան տվյալ մակարդակի որակավորման շրջանակային նկարագրով՝ որոնք պետք է հաստատվեն ՀՀ կրթույան, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամաններով և այլ ենթաօրենսդրական ակտերով:
6 Հայկուհի Խաչատրյան 22.04.2025 16:08:49 Լիցենզավորումից հետո առաջարկում եմ իրականացնել տարեկան մոնիթորինգ՝ հիմնված լիցենզավորված որակավորման արդյունքների վրա (արդյունավետություն, շրջանավարտների զբաղվածության մակարդակ, ուսանողների բավարարվածություն և այլն)։ Այդ աշխատանքները իրենց գործառույթների շրջանակներում կիրականացնենՄասնագիտական կրթության ապահովման ազգային կենտրոնը և ՀՀ կրթության տեսչական մարմինը:
7 Հայկուհի Խաչատրյան 22.04.2025 16:08:55 Լիցենզավորումից հետո առաջարկում եմ իրականացնել տարեկան մոնիթորինգ՝ հիմնված լիցենզավորված որակավորման արդյունքների վրա (արդյունավետություն, շրջանավարտների զբաղվածության մակարդակ, ուսանողների բավարարվածություն և այլն)։ Այդ աշխատանքները իրենց գործառույթների շրջանակներում կիրականացնենՄասնագիտական կրթության ապահովման ազգային կենտրոնը և ՀՀ կրթության տեսչական մարմինը:
8 Ռուբեն Այվազյան 22.04.2025 17:02:52 Լիցենզավորման չափանիշների արդիականացում՝ ենթակառուցվածքների (լսարաններ, լաբորատորիաներ, ուսումնաարտադրական տարածքներ և այլն) սանիտարահիգիենիկ և տեխնիկական համապատասխանության հստակ պահանջների սահմանմամբ։ Միաժամանակ առաջարկվում է ներդնել պետական ռեսուրսային աջակցություն՝ կրթական հաստատություններին լաբորատոր և ուսումնաարտադրական տարածքների տրամադրման միջոցով՝ որպես ընդհանուր օգտագործման ենթակառուցվածք, ինչը կապահովի կրթական ծրագրերի իրականացման համահավասար պայմաններ։ Ուսումնական հաստատությունների ենթակառուցվածքների (լսարաններ, լաբորատորիաներ, ուսումնաարտադրական տարածքներ և այլն) սանիտարահիգիենիկ և տեխնիկական համապատասխանության հստակ պահանջները սահմանված են համապատասխան լիազոր մարմինների կողմից: Ուսումնական հաստատությունները կարող են պետական ենթակառուցվածք օգտագործելու համար դիմել և համագործակցության պայմանագիր կնքել:
9 Ռուբեն Այվազյան 22.04.2025 17:29:19 Մանկավարժական աշխատողների առկայություն պարտադիր լինելու հանգամանքը անկասկած հիանալի, բայց գտնում եմ, որ պետությունը նաեւ պետք է հոգ տանի մասնագիտական եւ նոր մեթոդների ուսումնասիրման հետ կապված վերապատրաստումների կատարողականի ապահովումը։ Մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների համար դեռևս 2008 թվականից կազմակերվում ու իրականացվում են վերապատրաստումներ, որոնք նպաստում են մանկավարժների մանկավաժական գործունեության արդյունավետությանը:
10 Մանյակ Ստեփանյան 22.04.2025 21:12:08 Այս նախագիծը կձևավորի ավելի պատասխանատու մոտեցում` կրթությունն իրականացնելու համար։Մասնագետներն էլ ավելի կմոտիվացվեն,կզարգացնեն իրենց կարողունակություններն ու հմտություները։ Եվ առհասարակ,յուրաքանչյուր դրական փոփոխություն և կարգավորում,մանավանդ կրթության ոլորտում, պետք է ստանա հանրության լայն աջակցությունը։ Առաջարկում եմ ` կրթական ծրագրի իրականացման իրավունքի լիցենզավորումից հետո մանկավարժների և ուսումնաօժանդակ աշխատողների համար ստեղծվեն այն բոլոր իրավունքներն ու հնարավորությունները,որոնք գործում են այլ կրթական հաստատություններում։ Ուսումնական հաստատությունների մանկավարժների և ուսումնաօժանդակ կազմի իրավունքները սահմանվում են Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին օրենքով, ՄՈՒՀ-ի կանոնադրությամբ և ներքին իրավական ակտերով:
11 Նարինե Մարտիրոսյան 24.04.2025 02:30:44 Նախաձեռնությունը լավն է։Ու ,բնականաբար, համապատասխան ռեսուրսների ,լաբորատոր փոձարկումների արդյունքում կմեծանա հետաքրքրությունը առարկայի նկատմամբ։ Առաջարկում եմ նաև հաշվի առնել անվտանգային կանոնները և պարբերաբար վերահսկել ,որպեսզի չխախտելով դրանք։ Նախագծում սահմանվել է ուսումնական տարածքների սանիտարահիգիենիկ և տեխնիկական անվտանգության նորմերին համապատասխանության համար տեղեկանք ներկայացնելու անհրաժեշտությունը, որոնց նկատմամբ հսկողությունը կարող է իրականացնել առողջապահության և քաղաքաշինության բնագավառի լիազոր մարմինները:
12 Վերժինե Սամսոնյան 25.04.2025 23:51:13 Նախագծով առաջարկվող երկաստիճան լիցենզավորման համակարգը կարևոր նախաձեռնություն է՝ մասնագիտական կրթության որակի վերահսկման ու բարելավման համատեքստում։ Լիցենզավորման գործընթացի տարանջատումը կրթական ծրագրի իրականացման իրավունքի և առանձին որակավորման լիցենզավորման միջև թույլ է տալիս առավել հստակ և նպատակային գնահատել ուսումնական հաստատությունների կարողությունները։ Այս մոտեցումը նպաստում է կրթական ծառայությունների մատուցման որակի բարձրացմանը, մասնագիտական կողմնորոշման և զբաղվածության բարելավմանը։ Նախագծում ընդգծվում է լիցենզավորման գործող չափանիշների թերությունների վերացումը՝ նոր չափանիշներով կարգավորելով ենթակառուցվածքների, սարքավորումների և մասնագիտական ռեսուրսների համապատասխանությունը։ Սա էապես կարող է նվազեցնել կրթական դաշտում առկա որակական տարբերությունները։
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: