Երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին

  • Discussed

    21.02.2018 - 09.03.2018

  • Type

    Decision

  • Area

    Transport, communication and information technologies

  • Ministry

    Ministry of Transport, Communication and Information Technologies

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 835

Print

Suggestions

«Իրազեկ քաղաքացիների միավորում» ՀԿ

09.03.2018

«Անվտանգ տրանսպորտային միջոցներ» բաժնում ավելցնել ևս մեկ գործողություն՝ «ուղևորների անվտանգության բարձրացում»: Գործողության ակնկալվող արդյունքը կլինի՝ 1. կխստացվի չամրակապված ուղևորներով ՏՄ վարելու և գործարանային կահավորված ամագոտները ապամոնտաժելու համար նախատեսված պատիժը: 2. ՃԵԿ կսահմանվի մանկական նստատեղի պարտադիր կիրառումը: Գործողությունը կկատարի ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը, համակատարող կլինի ՀՀ Ոստիկանությունը: Գործողության ժամկետը՝ 2020 թ.: Գործողությունը լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջում: Առաջարկի հիմնավորում. Վթարների արդյունքում մարմնական վնասվածքների և մահացության վիճակագրությունը միանշանակ կնվազի, եթե վարորդներն ու ուղևորները ամրակապվեն: Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է, որ խստացվի պատիժը չամրակապված ուղևորներով ՏՄ վարելու համար, ինչպես նաև, որ ՏՄ սեփականատերը չապամոնտաժի գործարանային կահավորված ամրագոտիները: Սակայն ամրագոտիները նախատեսված են որոշակի նվազագույն հասակ ունեցող ուղևորների համար, իսկ ավելի փոքր երեխաները պետք է օգտվեն հատուկ մանկական նստատեղերից, որոնք արդեն պարտադիր կիրառվում են աշխարհի բազմաթիվ երկրներում:

«Իրազեկ քաղաքացիների միավորում» ՀԿ

09.03.2018

«Անվտանգ ենթակառուցվածքներ» բաժնում ավելցնել ևս մեկ գործողություն՝ «ավտոմոբիլային ճանապարհների դասակարգման միջզգային չափանիշների կիրառում»: Գործողության ակնկալվող արդյունքը կլինի այն, որ «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» ՀՀ օրենքով ավտոմոբիլային ճանապարհների դասակարգման մեջ կավելացվի ավտոմայրուղին: Գործողությունը կկատարի ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը: Գործողության ժամկետը՝ 2018 թ.: Գործողությունը լրացուցիչ ֆինանսավորում չի պահանջում: Գործողության իրավական հղումն է «Ճանապարհային երթևեկության մասին» 1968 թվականի կոնվեցիան է և ՀՀ Կառավարության 2007 թվականի թիվ 955 որոշումը: Առաջարկի հիմնավորում. թե կոնվենցիայով և թե կառավարության որոշմամաբ ավտոմայրուղուն սահմանվում են երթևեկության կանոնների առանձնահատկություններ: Հայաստանում կան ճանապարհներ, որոնք կարող են բավարարել ավտոմայրուղու չափանիշների և դրանց վրա համապատասխան կանոնների գործածումը կօգնի ավելացնել այդ ճանապարհաների անվտանգությունը:

«Իրազեկ քաղաքացիների միավորում» ՀԿ

09.03.2018

4-րդ գործողությունում («Տվյալների միասնական հավաքագրում և գնահատում» համակատարող գերատեսչությունների ցանկում ավելացնել ՀՀ Քննչական կոմիտեն: Առաջարկի հիմնավորում. ՃՏՊ-ների գործերով նախաքննությունը վարում է ՀՀ քննչական կոմիտեն, որը տնօրինում է վթարների պատճառների մասին փոձաքննությունների արդյունքները և այլ նյութերը: Վթարների պատճառների մասին բազմաթիվ հարցերի կարող է պատասխանել միմիայն քննչական կոմիտեն, քանի որ վթարի մասին ամփոփաթերթ լրացնող ճանապարհային ոստիկանները չեն կարող պարզել տրանսպորտային միջոցների արագությունը, ուղևորների և վարորդների ամրակապված լինել/չլինելը, ՏՄ անսարքությունները, վարորդի հեռախոսից օգտվելը, ինչպես նաև վթարի ու դրա հետևանքների ծանրացման վրա ազդող ՃԵԿ այլ խախտումները:

See more