18.12.2023
Նույն արարքի համար կրկնակի պատասխանատվություն նախատեսելը նշանակում է ոչ այլ ինչ, քան ՀՀ ռեզիդենդ ֆիզիկական անձին դիտարկել որպես «տուգանքի մատերիալ»: Ավելի ցնծուն օրինակ թերևս անհնարին էր գտնել:
Հիմնավորում
«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ
1.Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը). Նախագծի ընդունման նպատակն է ֆիզիկական անձանց եկամուտների համատարած հայտարարագրման համակարգի ներդրման շրջանակներում համապատասխան իրավակարգավորումներ սահմանելու միջոցով բարձրացնել հայտարարագրերի ներկայացման կարգապահությունը։
2. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա խնդիրները.
ՀՀ հարկային օրենսգրքի 156-րդ հոդվածի 4.1-ին մասով սահմանված դեպքերում ֆիզիկական անձինք պարտավոր են մինչև յուրաքանչյուր հաշվետու տարվան հաջորդող հարկային տարվա մայիսի 1-ը ներառյալ հարկային մարմին ներկայացնել եկամտային հարկի տարեկան հաշվարկներ (հայտարարագրեր)։ Օրենսգրքի 159-րդ հոդվածի 3-րդ, 3.1-ին և 4-րդ մասերով սահմանված են եկամտային հարկի գումարների փոխհատուցման դեպքերը։
3․ Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները.
Նախագծով առաջարկվում է սահմանել, որ եկամտային հարկի տարեկան հաշվարկ (հայտարարագիր) ներկայացնելու պարտավորություն ունեցող ֆիզիկական անձանց կողմից սահմանված ժամկետում հայտարարագիրը չներկայացնելու դեպքում՝ նշված ժամկետից սկսած դադարեցնել ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված դեպքերում եկամտային հարկի գումարների փոխհատուցումները մինչև հայտարարագրի ներկայացնելը։
ՀՀ հարկային օրենսգրքի 159-րդ հոդվածով սահմանված դեպքերում եկամտային հարկի գումարների փոխհատուցում չի կատարվում, եթե ֆիզիկական անձինք օրենսգրքի 156-րդ հոդվածի 4.1-ին մասով սահմանված ժամկետներում հարկային մարմին չեն ներկայացրել եկամտային հարկի տարեկան հաշվարկներ (հայտարարագրեր)։
4․ Կարգավորման առարկան. Նախագծի կարգավորման առարկան ֆիզիկական անձանց եկամուտների համատարած հայտարարագրման համակարգի շրջանակներում կարգապահության բարձրացումն է։
5․ Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ.
Նախագծի ընդունումը կապված չէ ռազմավարական փաստաթղթերի հետ։
6․ Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք.
Նախագիծը մշակվել է ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից:
7․ Իրավական ակտի ընդունման արդյունքում ակնկալվող արդյունքը. Նախագծի ընդունման արդյունքում ակնկալվում է բարձրացնել ֆիզիկական անձանց եկամուտների համատարած հայտարարագրման համակարգի շրջանակներում կարգապահությունը։
Discussed
06.12.2023 - 21.12.2023
Type
Law
Area
State revenue
Ministry
State Revenue Committee
Views 5431
Print18.12.2023
Նույն արարքի համար կրկնակի պատասխանատվություն նախատեսելը նշանակում է ոչ այլ ինչ, քան ՀՀ ռեզիդենդ ֆիզիկական անձին դիտարկել որպես «տուգանքի մատերիալ»: Ավելի ցնծուն օրինակ թերևս անհնարին էր գտնել:
18.12.2023
Նախագծով ըստ էության նախատեսվում է պատասխանատվություն սահմանել՝ ֆիզիկական անձանց հասանելիք գումարները չտրամադրելու տեսքով, եթե ֆիզիակական անձը հայտարարագիրը սահմանված ժամկետում չի ներկայացրել: Ստացվում է նույն արարքի համար կրկնակի պատասխանատվություն՝ մի դեպքում որպես վարչական իրավախախտում, մյուս դեպքում՝ հասանալիք գումարներից զրկելու տեսքով: Նախագծի հիմնավորումներ բաժնում պարզ և հստակ գրված է.« 4․ Կարգավորման առարկան. Նախագծի կարգավորման առարկան ֆիզիկական անձանց եկամուտների համատարած հայտարարագրման համակարգի շրջանակներում կարգապահության բարձրացումն է։» Բա այդ դեպքում հայտարարագիրը սահմանված ժամկետում չներկայացնելու համար արդեն իսկ սահմանված վարչական պատասխանատվությունը ինչի համար էր?
18.12.2023
Հերթական անգամ ՀՀ ֆինանսների նախարարության գործառույթը ստանձնել է ՊԵԿ, իսկ ինչ է անում այդ դեպքում ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը: Ստացվում է, որ ՊԵԿ-ը զբաղվում է ինչպես պետական եկամուտների քաղաքականությամբ, այնպես էլ պետական բյուջեից կատարվող ծախսային քաղաքականությամբ: