Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

«ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՉ ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի

ընդունման

1. Ընթացիկ իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունմանան անհրաժեշտությունը
ՀՀ համայնքների մի մասում ներկայումս պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների
տնօրեններ զբաղեցնում են նաև ավագանու անդամի պաշտոններ, ինչը ոչ միանշանակ է մեկնաբանվում
«Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,
«Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքների կարգավորումների շրջանակում:
Այսպես, «Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքի (այսուհետ՝ նաև
Օրենք) 15-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ «Պետական կազմակերպության գործադիր մարմնի
պաշտոնում նշանակված կամ ընտրության արդյունքում գործադիր մարմնի պաշտոնում նշանակված անձը չի
կարող զբաղեցնել այլ պաշտոն կամ կատարել վճարովի այլ աշխատանք, բացի գիտական, մանկավարժական
և ստեղծագործական աշխատանքից»:
Բացի այդ, խնդիրը վերաբերում է Կազմակերպության գործադիր մարմնի տնօրենի և համայնքի
ավագանու պաշտոնների համատեղելիությանը, և այդ համատեքստում հարկ է նկատի ունենալ համայնքի
ավագանու անդամի՝ այլ պաշտոններ զբաղեցնելու սահմանափակմանը վերաբերող առկա
կարգավորումները: Հաշվի առնելով, որ համայնքի ավագանին Սահմանադրությամբ նախատեսված տեղական
ինքնակառավարման մարմին է և հանդիսանում է համայնքային քաղաքական պաշտոն զբաղեցնող անձ՝
համայնքի ավագանու անդամին վերաբերող հարաբերություններում անհրաժեշտ է առաջնորդվել «Հանրային
ծառայության մասին», «Տեղական ինքնակառավարման մասին» և «Երևան քաղաքում տեղական
ինքնակառավարման մասին» օրենքներով համայնքի ավագանուն վերաբերող կարգավորումներով: Այսպես՝
«Հանրային ծառայության մասին» օրենքի 31-րդ հոդվածով հանրային պաշտոն զբաղեցնող անձի համար
սահմանված անհամատեղելիության պահանջներից են՝
«Հանրային պաշտոն զբաղեցնող անձինք (բացառությամբ համայնքի ավագանու անդամների) և
հանրային ծառայողները չեն կարող զբաղեցնել իրենց կարգավիճակով չպայմանավորված պաշտոն
պետական կամ տեղական ինքնակառավարման այլ մարմիններում, որևէ պաշտոն` առևտրային
կազմակերպություններում, զբաղվել ձեռնարկատիրական գործունեությամբ, կատարել վճարովի այլ
աշխատանք, բացի գիտական, կրթական և ստեղծագործական աշխատանքից: Համայնքի ավագանու
անդամների այլ պաշտոններ զբաղեցնելու սահմանափակումները նկարագրված են «Տեղական

ինքնակառավարման մասին» և «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքներում:»:
«Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքի 19-րդ հոդվածի համաձայն՝
«1. Համայնքի ավագանու անդամը չի կարող միաժամանակ`
1) զբաղեցնել որևէ պաշտոն աշխատակազմում և ղեկավար պաշտոն՝ համայնքային ենթակայության
կազմակերպություններում.
2) լինել համայնքի ղեկավար (բացառությամբ համամասնական ընտրակարգով ձևավորված
ավագանու), համայնքի ղեկավարի պաշտոնակատար (բացառությամբ համամասնական ընտրակարգով
ձևավորված ավագանու) կամ վարչական ղեկավար.
3) աշխատել իրավապահ, ազգային անվտանգության և դատական մարմիններում:
2. Հիշյալ հոդվածով սահմանված, ինչպես նաև զինված ուժերում կամ այլ զորքերում ծառայելու
կամ ծառայության անցնելու դեպքերում` համայնքի ավագանու անդամը պարտավոր է մինչև ավագանու
հերթական նիստը գրավոր հրաժարվել ավագանու անդամությունից, հակառակ դեպքում նրա
լիազորությունները դադարեցվում են:»:
Միևնույն ժամանակ, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքի 20-րդ հոդվածի 1-ին մասի
7-րդ կետի համաձայն՝ համայնքի ավագանու անդամը իրավունք ունի ստանալու դրամական փոխհատուցում՝
«Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքով սահմանված կարգով իր պարտականություններն
իրականացնելու հետևանքով կատարած ծախսերի դիմաց:
Ստացվում է, որ համայնքի ավագանին չի վարձատրվում, այլ ստանում է փոխհատուցում իր
պաշտոնի պարտականությունների իրականացման հետևանքով կատարած ծախսերի դիմաց, ինչը նշանակում
է, որ նա չի կատարում նաև այլ վճարովի աշխատանք:
Վերոնշյալ կարգավորումների համատեքստում՝ հարկ է քննարկման առարկա դարձնել Օրենքի 15-
րդ հոդվածի 3-րդ մասով և «Հանրային ծառայության մասին» օրենքի 31-րդ հոդվածի 1-ին մասով
նախատեսված կարգավորումների միջև առկա հակասությունները:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը
Նախագծով առաջարկվում է Օրենքի 15-րդ և 16-րդ հոդվածների 3-րդ մասերում կատարել
լրացումներ, որոնք կնախատեսեն բացառություն ՊՈԱԿ-ների տնօրենների կողմից համայնքի ավագանու
անդամի պաշտոն զբաղեցնելու համար:

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները, անձինք և նրանց դիրքորոշումը
ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն

4. Ակնկալվող արդյունքը
Նախագծի ընդունման պարագայում ՊՈԱԿ-ների տնօրենները օրենսդրորեն հնարավորություն
կունենան համատեղել իրենց և համայնքի ավագանու անդամի պաշտոնները:

5. Տեղեկանք ծախսերի և եկամուտների մասին
«Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին»
օրենքի ընդունման կապակցությամբ լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների պահանջ չի առաջանում, իսկ
Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում փոփոխություններ չեն
սպասվում:

6. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ.
«Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր,
ոլորտային եվ/կամ այլ ռազմավարություններ»

Նախագիծը չի հակասում ՀՀ ռազմավարական փաստաթղթերին:

  • Discussed

    11.08.2023 - 26.08.2023

  • Type

    Law

  • Area

    Territorial administration and development

  • Ministry

    Ministry of Territorial Administration and Infrastructure

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 3668

Print

Suggestions

Վաղինակ Հովհաննիսյան

11.08.2023

<<Տեղական ինքնակառավարման մասին>> ՀՀ օրենքի 19-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն, համայնքի ավագանու անդամը չի կարող միաժամանակ զբաղեցնել որևէ պաշտոն աշխատակազմում և ղեկավար պաշտոն՝ համայնքային ենթակայության կազմակերպություններում:<<Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին>> ՀՀ օրենքի 9-րդ հոդվածի 5-րդ մասի 2-րդ պարբերության համաձայն, համայնքային կազմակերպությունների վրա տարածվում են սույն օրենքի պահանջները, բացառությամբ 14-րդ հոդվածի: Նախագծով առաջարկվող փոխոխությունները, որոնք նախատեսվում են օրենքի 15-րդ և 16-րդ հոդվածներում, որոնց համաձայն ՊՈԱԿ-ի տնօրենն իրավունք է ունենալու լինել ավագանու անդամ, վերը նշվածի տրամաբանությամբ տարածվելու է նաև ՀՈԱԿ-ների տնօրենների վրա: Եթե ցանկանում ենք առաջարկվող կարգավորումը տարածել միայն ՊՈԱԿ-ների տնօրենների վրա, իսկ ՀՈԱԿ-ների տնօրենների դեպքում առաջնորդվել ՏԻՄ օրենքի դրույթներով, ապա նոր իրավական հակասություն կամ բախում չստեղծելու նպատակով, առաջարկում ենք <<Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների մասին>> ՀՀ օրենքի 9-րդ հոդվածի 5-րդ մասի 2-րդ պարբերության <<բացառությամբ>> բառից հետո լրացնել <<15-րդ հոդվածի 3-րդ մասի և 16-րդ հոդվածի 3-րդ մասի <<գ>> պարբերության, ինչպես նաև>> բառերը:

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: