Add to favourites

The project has not been accepted

«Հայաստանի Հանրապետության տարածքից ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 7112 99 000 0 ծածկագրին դասվող ավտոմեքենաների խլացուցիչների օգտագործված կատալիզատորների կերամիկական թափոնների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը։

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

project.digest.no Suggesion author, date of receipt Suggestion content Conclusion Changes made
1 2 3 4
1 Արթուր Սարգսյան 12.06.2023 02:42:54 ԽՆԴՐՈՒՄ ԵՄ ԿԱՐԴԱԼ։ Ես՝ Արթուր Սարգսյանս սովորել եմ ԵՊՀ-ի քիմիական ֆակուլտետի Քիմիա բաժնում, որից հետո 15 տարի աշխատել եմ կատալիզատորների վերանորգման բնագավարում՝ Մոսկվա քաղաքում և լավ եմ տիրապետում իմ մասնագիտությանը։ 2021թ-ից տեղափոխվել եմ Հայաստան, հիմնել ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊ ընկերությունը և սկսել եմ մասնագիտացված գործունեություն կատալիզատորների հեռացման, փոխարինման և արտահանման ոլորտում։ Գործարանային կատալիզատորները բենզինով աշխատելու դեպքում 100 000 կմ շահագործելուց հետո դուրս են շահագործումից և ավելի վնաս են պատճառում և մեքենայի շարժիչին և շրջակա միջավայրին, քան փոխարինված լինելու դեպքում (պետք է տեղադրել пламегаситель և обманка, որպեսզի ավտոմեքենան աշխատի ճիշտ և արտանետված CO-ի քանակությունը լինի քիչ)։ Գործարանային կատալիզատորները ԳԱԶՈՎ (մեթան, պրոպան-բութան) աշխատելու դեպքում ուղակի այրվում են, քանի որ գազի այրման ջերմատվությունը շատ ավելի բարզր է քան բենզինինը, իսկ ավտոարտադրողը չի մտածել, որ ավտոմեքենան որը նախատեսած է բենզինով աշխատելու համար Հայաստանում կշահագործվի գազով։ Շահագործումից դուրս եկած՝ փչացած, կատալիզատորները պարունակում են թանկարժեք մետաղներ՝ PL, Pd և Rh, վորոնք արժեք ունեն և ամբողջ աշխարհում՝ ԱՄՆ, Եվրոպա,Չինաստան Ռուսաստան, կան մասնագիտացված գործարաններ որոնք գմում են այդ «փչացած» կատալիզատորների թափոնները։ 2022թ -ի դեկտեմբերի 15 N 1932-Ն որոշմամբ 6 ամիս ժամկետով արգել է դրվել ավտոմեքենաների օգտագործված կատալիզատորների ԹԱՓՈՆՆԵՐԻ արտահանման վրա, որի արդյունքում բացմաթիվ անհատ ձեռնարկատերեր և իրավաբանական անձինք զրկվել են գումար աշխատելուց, որի արդյունքում պակասել է պետությանը վճարվող հարկերը։ Օրինակ մեր ընկերության կողմից՝ ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊԸ, միայն արտահանման համար 5 ամսվա ընթացքում՝ 01.07.2022-25.11.2022թ ընկած ժամանակահատվածում վճարվել է մոտ 4 300 000 դրամ հարկ, իսկ վերջին 6 ամիսների ընթացքում 0 դրամ և կրել ենք մեծ վնասներ՝ փաստացի չաշխատելով վճարել ենք ինչպես աշխատավարձեր, այնպես էլ հարկեր և տուրքեր։ Բացմաթիվ քաղաքացիներ նունպես մեծ վնասներ են կրել վաճառելով իրենց սեփական մեքենայի ՓՉԱՑԱԾ կատալիզատորը մի քանի անգամ ավելի էժան, քանի որ Հայաստանու չկա այնպիսի գործարան, որը կարողանում է կատալիզատորը վերամշակել, և դա Հայաստանու դարնում է ուղղակի արժեք չունեցող ՎՆԱՍԱԿԱՐ թափոն ( պարունակում է ծանր մետաղներ)։ Խնդրում եմ բոլոր գիտակից ոլորտի պատասխանատուներին օգնել չերկարացնելու այս որոշումը, քանի որ բացի վնաս հասցնելուց( մինչ այս արգելքը քաղաքացին նորմալ գնով վաճառելով փչացած կատալիզատորը, այդ գումարով հնարավորություն էր ունենում մեքենայի վրա տեղադրել пламегаситель և обманка, իսկ հիմա պետք է կամ իր գրպանից վճարի այդ գումարը կամ ողղակի ոչ մի փոխարինող չտեղադրի, իսկ կատալիցատորը ուղղակի թափի ավելի մեծ վնաս պատճառելով շրջակա միջավայրին)։ Ուրախ կլինեմ նաև գալ քննարկման ոլորտի պատասխանատուների հետ և ավելի մանրամասն ներկայացնել արաջացած հետևանքները և խնդիրները։
2 Արթուր Սարգսյան 12.06.2023 05:55:05 Բոլոր «հիմնաորումները» մտածածին են և չեն համապասախանում իրականությանը, ՀԻՄՆԱՈՐԵՄ կետ առ կետ՝ 1. Արգելք սահմանելով արտահանման վրա չի նշանակում, որ անհատը ում ավտոմեքենայի կատալիզատորը շարքից դուրս է եկել՝ փչացել է, չի հեռացնելու։ Նման մոտեցմամբ կարելի է օրինակ առգելել փոխել շարժի յուղը, քանի որ փոխված յուղը այրում են վառարաններում և անհամեմատ ավելի մեծ վնաս հասցնում շրջակա միջավայրին։ 2. Ինչ՚ է նշանակում ապօրինի շրջանարություն, եթե հիմնաորման մեջ նկատի են ունեցել ավտոմեքենաներից գողացած կատալիզատորների վաճարքը, ապա ասեմ որ դա գողացողի համար խնդիր չե վաճառել գողոնը թեկուզ և էժան գնով (բազում անձիք, անհատ ձեռնարկատերեր, իրավաբանական անձիք զբաղվում են կատալիզատորի առք ու վաճարքով, ուղղակի պետք է կարգաորել ոլորտը և մեր ընկերության կողմից ՝ ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊԸ, Էկոնոմիկայի նախարարության պաշտոնական կայքին դեր մարտ ամսին ներկայացվել է ոլորտի կարգաորման փաթեթ, որը մինչ օրս մնացել է անպատասխան), նման տրամաբանությամբ կարելի է արգելել օրինակ Ոսկու արտահանումը, որը կազմում է Հայաստանում գողացված ապրանքերի ահռելի բաժինը։ Եթե ավտոմեքենայի հետ կապված, ապա գողանում են ամեն ինչ, ինչ հնարավոր է՝ սկսած հենց մեքենայից, լույսարձակներից (ֆառեր), մարտկոցներից (ակումլյատոր) և այլն, նշանակում է առգելել ամեն ինչի արտահանումը՝ ՆՈՐՄԱԼ ՉԷ: 3. Եթե օգտագործված կատալիզատորի թափոնները չթուլատրվի արտահանել, ապա այն Հայաստանում կհանդիսանա կոշտ և ծանր մետաղներ պարունակող թափոն, որը Հայաստանում կիրարություն չունի։ 4. Նախագիծը մշակվել է Էկոնոմիկայի նախարարության կողմից, պատասխանեմ՝ Էկոնոմիկայի նախարարությունը բիզնեսը և արտահանումը խթանելու փոխարեն 6 ամիս է գլխատել է այս ոլորտը՝ զրկելով բազմաթիվ մարդկանց եկամուտից, և ցանկանում է ևս 6 ամսով երկարազգել։ 5. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների ներգրավման անհրաժեշտություն պետք է լիներ, քանի որ մինչ արգելք դնելը արտահանման վրա, պետք է ձեռնարկվեր միջոցներ տվյալ ապրանքը տեղում վերամշակվելու, որի ուղղությամբ ոչինչ չի արվել։ 6. Պետական բյուջե այս 6 ամիսների ընտացքում ուղղակի չի վճարվել միլոնաոր հարկեր արտահանման հետ կապված՝ օրինակ միայն մեր ընկերութունը 5 ամսվա ընթացքու 01.07.2022-25.11.2022թ պետական բյուջե է վճարել 4 300 000 դրամ միայն արտահանումից գոյացած հարկ, իսկ 25.11.2022-15.12.2022՝ մինչ արտահանման արգելքը քաղաքացիներից Օրինական ձերք է բերել 830 կգ օգկագործված կատալիզատորի թափոն, որը արգելքի պատճառով չենք կարողացել արտահանել, որի արդյունքոմ և կրել ենք միլոնաոր դրամների վնասներ և բյուջե չի վճարվել մոտ 1 200 000 դրամ հարկ։ Վերջին 6 ամսվա ընթացքում ոչ մի դրամ արտահանման համար ոչ մի ընկերություն չի վճարել։ Եզրափակելով խոսքս ասեմ, որ այս արգելքով վնաս են կրում բոլորը՝ քաղաքացին փչացած կատալիզատորը վաճառում է մի քանի անգամ էժան իրական արժեից, ոլորտը օրինական դաշտից կամաց-կամաց կտեղապոխվի ստվերային դաշտ, իսկ պետական բյուջե չեն վճարվի միլոնաոր կամ միլարդավոր հարկեր, որոնք կառաջանային արտահանման հետևանքով։
3 Արթուր Սարգսյան 12.06.2023 05:55:18 Բոլոր «հիմնաորումները» մտածածին են և չեն համապասախանում իրականությանը, ՀԻՄՆԱՈՐԵՄ կետ առ կետ՝ 1. Արգելք սահմանելով արտահանման վրա չի նշանակում, որ անհատը ում ավտոմեքենայի կատալիզատորը շարքից դուրս է եկել՝ փչացել է, չի հեռացնելու։ Նման մոտեցմամբ կարելի է օրինակ առգելել փոխել շարժի յուղը, քանի որ փոխված յուղը այրում են վառարաններում և անհամեմատ ավելի մեծ վնաս հասցնում շրջակա միջավայրին։ 2. Ինչ՚ է նշանակում ապօրինի շրջանարություն, եթե հիմնաորման մեջ նկատի են ունեցել ավտոմեքենաներից գողացած կատալիզատորների վաճարքը, ապա ասեմ որ դա գողացողի համար խնդիր չե վաճառել գողոնը թեկուզ և էժան գնով (բազում անձիք, անհատ ձեռնարկատերեր, իրավաբանական անձիք զբաղվում են կատալիզատորի առք ու վաճարքով, ուղղակի պետք է կարգաորել ոլորտը և մեր ընկերության կողմից ՝ ԱՎՏՈԿԱՏ ՍՊԸ, Էկոնոմիկայի նախարարության պաշտոնական կայքին դեր մարտ ամսին ներկայացվել է ոլորտի կարգաորման փաթեթ, որը մինչ օրս մնացել է անպատասխան), նման տրամաբանությամբ կարելի է արգելել օրինակ Ոսկու արտահանումը, որը կազմում է Հայաստանում գողացված ապրանքերի ահռելի բաժինը։ Եթե ավտոմեքենայի հետ կապված, ապա գողանում են ամեն ինչ, ինչ հնարավոր է՝ սկսած հենց մեքենայից, լույսարձակներից (ֆառեր), մարտկոցներից (ակումլյատոր) և այլն, նշանակում է առգելել ամեն ինչի արտահանումը՝ ՆՈՐՄԱԼ ՉԷ: 3. Եթե օգտագործված կատալիզատորի թափոնները չթուլատրվի արտահանել, ապա այն Հայաստանում կհանդիսանա կոշտ և ծանր մետաղներ պարունակող թափոն, որը Հայաստանում կիրարություն չունի։ 4. Նախագիծը մշակվել է Էկոնոմիկայի նախարարության կողմից, պատասխանեմ՝ Էկոնոմիկայի նախարարությունը բիզնեսը և արտահանումը խթանելու փոխարեն 6 ամիս է գլխատել է այս ոլորտը՝ զրկելով բազմաթիվ մարդկանց եկամուտից, և ցանկանում է ևս 6 ամսով երկարազգել։ 5. Լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների ներգրավման անհրաժեշտություն պետք է լիներ, քանի որ մինչ արգելք դնելը արտահանման վրա, պետք է ձեռնարկվեր միջոցներ տվյալ ապրանքը տեղում վերամշակվելու, որի ուղղությամբ ոչինչ չի արվել։ 6. Պետական բյուջե այս 6 ամիսների ընտացքում ուղղակի չի վճարվել միլոնաոր հարկեր արտահանման հետ կապված՝ օրինակ միայն մեր ընկերութունը 5 ամսվա ընթացքու 01.07.2022-25.11.2022թ պետական բյուջե է վճարել 4 300 000 դրամ միայն արտահանումից գոյացած հարկ, իսկ 25.11.2022-15.12.2022՝ մինչ արտահանման արգելքը քաղաքացիներից Օրինական ձերք է բերել 830 կգ օգկագործված կատալիզատորի թափոն, որը արգելքի պատճառով չենք կարողացել արտահանել, որի արդյունքոմ և կրել ենք միլոնաոր դրամների վնասներ և բյուջե չի վճարվել մոտ 1 200 000 դրամ հարկ։ Վերջին 6 ամսվա ընթացքում ոչ մի դրամ արտահանման համար ոչ մի ընկերություն չի վճարել։ Եզրափակելով խոսքս ասեմ, որ այս արգելքով վնաս են կրում բոլորը՝ քաղաքացին փչացած կատալիզատորը վաճառում է մի քանի անգամ էժան իրական արժեից, ոլորտը օրինական դաշտից կամաց-կամաց կտեղապոխվի ստվերային դաշտ, իսկ պետական բյուջե չեն վճարվի միլոնաոր կամ միլարդավոր հարկեր, որոնք կառաջանային արտահանման հետևանքով։
4 Levon Chobanyan 13.06.2023 13:19:41 Այս օրենք ընդունողները գիտեն , որ հիմա՝ 99% 2018 թվականից վերև մինչև 3.0 շարժիչային ծավալով մեքենաների կատալիզատորի բաչոկը լինում է ամենա դիմային մասում ու երևի գիտեք որ 99% մեքենաները դիմային մասից վնասված են գալիս , հիմա հարց ձեզ << Եթե ջարդված է կատալիզատորի բաչոկը և այդ կատալիզատորի արժեքը X գումար է , որն է լավ մարդիք վաճառեն ինչ որ չափ թեթևացնել ծախսերը , թ՞է նետեն աղբամանը >> ։ Սակայն ասեմ որ օրինակս շատ հակիրճ էր ռեալում փաստերով ավելի լուրջ օրինակներ կներկայացնեմ ։ Լևոն Չոբանյան