Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՕՐԵՆՔԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հոդված 1. Հայաստանի Հանրապետության 2016 թվականի հոկտեմբերի 4-ի հարկային օրենսգրքի (այսուհետ՝ Օրենսգիրք) 63-րդ հոդվածի 1-ին մասում «64-րդ» բառից առաջ լրացնել «63.1-ին,» բառը:

Հոդված 2. Օրենսգիրքը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 63.1-ին հոդվածով.

«Հոդված 63.1. Ավելացված արժեքի հարկի 10 տոկոս դրույքաչափով հարկվող գործարքները

  1. ԱԱՀ-ի 10 տոկոս դրույքաչափով հարկումը Օրենսգրքի 60-րդ հոդվածով սահմանված` ԱԱՀ-ով հարկման օբյեկտ համարվող գործարքների հարկման բազայի նկատմամբ ԱԱՀ-ն 10 տոկոս դրույքաչափով հաշվարկելն է:
  2. ԱԱՀ-ի 10 տոկոս դրույքաչափով հարկվում են Օրենսգրքի 60-րդ հոդվածով սահմանված` ԱԱՀ-ով հարկման օբյեկտ համարվող ԱՏԳ ԱԱ 0201, 0202, 0203, 0204, 0206, 0301, 0302, 0303, 0304, 0401, 0701, 0702, 0703, 0704, 0705, 0706, 0707, 0708, 0709, 0710, 0806, 0807, 0808, 0809, 0810, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 ծածկագրերին դասվող ապրանքների նկատմամբ Հայաստանի Հանրապետության տարածքում կատարվող գործարքները։
  3. Սույն հոդվածի 2-րդ մասում նշված ապրանքների մատակարարման ԱԱՀ-ի գումարը ներառող հատուցման գումարի մեջ ԱԱՀ-ի գումարը որոշվում է 9.0 տոկոս դրույքաչափի հաշվարկային մեծությամբ, եթե՝

1) կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը, Օրենսգրքի պահանջների խախտմամբ, իրեն չի համարել ԱԱՀ վճարող.

2) ԱԱՀ վճարող համարվող կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը ԱԱՀ-ի 10 տոկոս դրույքաչափով հարկման ենթակա՝ ԱԱՀ-ով հարկման օբյեկտ համարվող գործարքների գծով դուրս գրված հաշվարկային փաստաթղթում առանձին տողով չի նշել ԱԱՀ-ի դրույքաչափն ու գումարը.

3) ԱԱՀ վճարող համարվող կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը ԱԱՀ-ի 10 տոկոս դրույքաչափով հարկման ենթակա՝ ԱԱՀ-ով հարկման օբյեկտ համարվող գործարքների գծով հաշվարկային փաստաթուղթ դուրս չի գրել.

4) ԱԱՀ վճարող համարվող կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը ԱԱՀ-ով հարկման օբյեկտ համարվող գործարքների և (կամ) գործառնությունների գծով միայն ՀԴՄ կտրոն է տրամադրել գնորդին:»:

Հոդված 3. Օրենսգրքի 71-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 1.1-ին կետը.

«1.1) Հայաստանի Հանրապետությունում արտադրված 63.1-ին հոդվածի 2-րդ մասում նշված ապրանքների ձեռքբերման դիմաց կատարված անկանխիկ փողային վճարումների 3 տոկոսը հաշվանցվում է Կառավարության սահմանած կարգով: Սույն կետով  սահմանված ԱԱՀ-ի գումարները հաշվանցվում (պակասեցվում) են ապրանք­ների ձեռք ­բեր­­­ման օրն ընդգրկող հաշվետու ժամանակաշրջանի համար հարկային մար­մին ներկայացվող ԱԱՀ-ի և ակցիզային հարկի միասնական հաշվարկով, եթե համա­պա­տաս­­խան գործարքը Կառա­­­վարության սահմանած կարգով փաստաթղթավորվել է մինչև ԱԱՀ-ի և ակցիզային հարկի միաս­­­նական հաշվարկի ներկայացման համար Օրենսգրքի 75-րդ հոդ­վածի 1-ին մասով սահ­ման­ված վերջնաժամկետի օրը ներառյալ: Սույն կետով սահմանված հաշվանցումը չի տարածվում ԱԱՀ վճարողներից ձեռք բերվող ապրանքների վրա.»։

Հոդված 4. Օրենքի ուժի մեջ մտնելը և անցումային դրույթներ

  1. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2024 թվականի հունվարի 1-ից։
  2. Սույն օրենքից բխող այլ իրավական ակտերն ընդունվում են սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելուց հետո` վեցամսյա ժամկետում:

 

  • Discussed

    28.10.2022 - 14.11.2022

  • Type

    Law

  • Area

    Agriculture, Economy

  • Ministry

    Ministry of Economy

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 3418

Print

Suggestions

"Տնտեսական իրավունքի կենտրոն" Հասարակական կազմակերպություն

01.11.2022

Մովսես Արիստակեսյան Տնտեսական իրավունքի կենտրոն ՀԿ նախագահ Օրինագծին կողմ ենք արտահայտվել հետևյալ հիմնավորմամաբ. 1. երկրում ստեղծված սոցիալ-տնտեսական իրավիճակը բարելավելուն ուղղված օրինագիծ է, 2. կնպաստի երկրում գյուղատնտեսույան զարգացման խթամանն ու դրա ստվերային հատվածի կրճատմանը, 3. հավանաբար կնպաստի ՀՀ քաղաքացիների աղթատության մակարդակի նվազմանը, 4. օրինագին իսկապես հիմավորված է բազմաթիվ փաստերով և ապացույցներով: Ողջունում ենք այս օրինագիծը և հույս ենք հայտնում, որ ՀՀ կառավարության ու նախարարությունների կողմից ներկայացվող մյուս օրինագծերը նույնպես կունենան այսպիսի հիմնավորումներ:

See more