Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՐԳԱՎՈՐՎՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄՈՆԻՏՈՐԻՆԳԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ 2017 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 14-Ի N253Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ԿԱՐԳԱՎՈՐՎՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄՈՆԻՏՈՐԻՆԳԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ 2017 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 14-Ի №253Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

 

1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

Որոշման նախագծով առաջարկվում է սահմանել Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից էներգետիկայի բնագավառում և ջրային ոլորտում կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման տեսակները, դրանց իրականացման կարգը և ժամկետները:

 

2Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները

«Էներգետիկայի մասին» օրենքի 17-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ժ» կետի համաձայն՝ Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովն իրավասու է «Էներգետիկայի մասին» օրենքի, հանձնաժողովի իրավական ակտերի, լիցենզիայի պայմանների կատարման վերահսկման, հանձնաժողով ներկայացված հաշվետվությունների ու տեղեկությունների հավաստիության ուսումնասիրության նպատակով իր սահմանած կարգով իրականացնելու լիցենզավորված անձանց գործունեության մոնիթորինգ (մշտադիտարկում):

Ըստ էության, օրենքի հիշյալ կարգավորմամբ հանձնաժողովին վերապահվել են ինչպես էներգետիկայի բնագավառի լիցենզավորված անձանց գործունեության մոնիթորինգ իրականացնելու, այնպես էլ մոնիթորինգի իրականացման կարգ սահմանելու իրավասություններ: Օրենքի հիշյալ կարգավորման հիման վրա Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովն իր 2017 թվականի հունիսի 14-ի N253-Ն որոշմամբ սահմանել է էներգետիկայի բնագավառում լիցենզավորված անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման կարգը:

Թեպետ Հայաստանի Հանրապետության ջրային օրենսգրքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետով հանձնաժողովին վերապահվել է ջրամատակարարման, ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների մատուցման ոլորտում լիցենզավորված անձանց գործունեության մոնիթորինգ (մշտադիտարկում) իրականացնելու իրավասություն, այնուամենայնիվ, մոնիթորինգի իրականացման կարգ սահմանելու իրավասություն ջրային օրենսգրքով հանձնաժողովին վերապահված չէ:

Հաշվի առնելով վերոշարադրյալը, ինչպես նաև այն, որ «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքի 20-րդ հոդվածով հանձնաժողովին վերապահվել է հանրային ծառայությունների կարգավորվող բոլոր ոլորտներում մոնիտորինգ իրականացնելու և մոնիտորինգի կարգ սահմանելու իրավասություն,  և ելնելով ջրային ոլորտի կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման իրավական ընթացակարգ սահմանելու անհրաժեշտությունից, նախագծով առաջարկվում է ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի 2017 թվականի հունիսի 14-ի N253-Ն որոշումը և մեկ իրավական ակտով սահմանել Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից էներգետիկայի բնագավառում և ջրային ոլորտում կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման ընթացակարգը:

Բացի այդ, առաջարկվող նախագծով մոնիտորինգի իրականացման ընթացակարգը և ժամկետները համապատասխանեցվում են «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքի 20-րդ հոդվածով սահմանված կարգավորումներին, ինչպես նաև հստակ սահմանվում են մոնիտորինգի ընթացքում դիտարկման տիրույթի ընտրանքի մեթոդները:

 

3. Կարգավորման նպատակը և բնույթը

Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը, «Էներգետիկայի մասին», «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքներով և Հայաստանի Հանրապետության ջրային օրենսգրքով իրեն վերապահված իրավասությունների շրջանակում, էներգետիկայի բնագավառում և ջրային ոլորտում իրականացնում է գործունեության լայն տիրույթ (սակագների սահմանում, ներդրումային ծրագրերի համաձայնեցում, սպասարկման որակի ցուցանիշների վերահսկողություն, սպառողների դիմում-բողոքների քննարկում և այլն), որի շրջանակում անհրաժեշտություն է առաջանում իրականացնել կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգ:

Հետևաբար, նախագծի նպատակն է «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքի 20-րդ հոդվածով սահմանված կարգավորումներին համապատասխան՝ սահմանել Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից էներգետիկայի բնագավառում և ջրային ոլորտում կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման տեսակները, դրանց իրականացման կարգը և ժամկետները:

 

4. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և ան­ձինք

Նախագիծը մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից և քննարկվել «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր», «Գազպրոմ Արմենիա» և «Վեոլիա Ջուր» ՓԲԸ-ների հետ:

 

5. Ակնկալվող արդյունքը

Նախագծի ընդունման արդյունքում հստակ կսահմանվեն Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից էներգետիկայի բնագավառում և ջրային ոլորտում կարգավորվող անձանց գործունեության մոնիտորինգի իրականացման տեսակները, դրանց իրականացման կարգը և ժամկետները, մոնիտորինգի ընթացքում դիտարկման տիրույթի ընտրանքի մեթոդները, մոնիտորիգ իրականացնող և կարգավորվող անձանց իրավունքներն ու պարտականությունները:

 

 

  • Discussed

    13.04.2022 - 29.04.2022

  • Type

    Decision

  • Area

    Energy (electricity, heat supply, gas supply systems), Water economy

  • Ministry

    RA Public Services Regulatory Commission

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 5461

Print

Suggestions

Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: