Add to favourites

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 24-Ի N 895-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

The summary includes all the content proposals presented in the draft, online written within 2 working days,sent by e-mail within 10 working days

project.digest.no Suggesion author, date of receipt Suggestion content Conclusion Changes made
1 2 3 4
1 Շողիկ Առուշանյան 18.08.2020 13:20:12 Բարև ձեզ: Ինչպես եք պատկերացնում ,օրինակ 800_ 1000 աշակերտ ունեցող դպրոցներում 1 փոխտնօրեն, առանց ՄԿԱԳ փոխտնօրենի դպրոցը կկարողանա, չէ որ նրա գործառույթները տարբերվում են ուսումնական գծով փոխտնօրենի գործառույթներից, անհրաժեշտ է վերանայել սահմանափակումները, ծիծաղելի է նույնիսկ,որ միայն հատուկ և մասնագիտացված դպրոցներում պետք է լինի այս հաստիքը, մեր քաղաքում հատուկ դպրոց չկա, բոլորս ներառական կրթություն ենք իրակակնացնում,չէ որ բազմաբնույթ ու ծավալուն աշխատանք ենք իրականացնում կամ առանց ԴԱԿի, հոգեբանի, լոգոպեդի, սոցմանկավարժի , ինչպես է հնարավոր առանց մասնագիտական աջակցությա,տրամաբանական չէ այս որոշումը: Եվ ինչ կլինի այդ հազարավոր կրճատված մարդկանց ճակատագրերը.... Նշված առաջարկությունը չի առընչվում իրավական ակտի բովանդակությանը:
2 Նաիրա Սիմոնյան 18.08.2020 14:08:34 Դպրոցներին,անկախ դասարանների կամ աշակերտների թվից,հարկավոր է տնտեսվարի կամ բանվորի հաստիք։Տարիներ ի վեր չվերանորոգված շինություններում ամենօրյա խնդիրներն անպակաս են։ Արդյոք պետությունը պատրաստ է հատկացնել այնքան գումար,որ դպրոցը ընթացիկ վերանորգումների համար ամեն օր մասնագետներ հրավիրի դպրոց եւ կնքի նրա հետ ՔԻՊ։Պետք է հաշվի առնել նաեւ ռիսկերը' երեխան դասարանում' դուռն է փակվում,ապակի է կոտրվում,սան,հանգույցի հետ խնդիրներ են ծագում եւ այլն,ով պետք է հրատապ լուծում տա այս խնդիրներին։Կարծում եմ յուրաքանչյուր դպրոցում'անկախ դասարանների թվից,բանվորի մեկ հաստիքը պարտադիր է։ Նշված առաջարկությունը չի առընչվում իրավական ակտի բովանդակությանը:
3 Նաիրա Սիմոնյան 19.08.2020 12:37:40 Դպրոցներին,անկախ դասարանների կամ աշակերտների թվից,հարկավոր է տնտեսվարի կամ բանվորի հաստիք։Տարիներ ի վեր չվերանորոգված շինություններում ամենօրյա խնդիրներն անպակաս են։ Արդյոք պետությունը պատրաստ է հատկացնել այնքան գումար,որ դպրոցը ընթացիկ վերանորգումների համար ամեն օր մասնագետներ հրավիրի դպրոց եւ կնքի նրա հետ ՔԻՊ։Պետք է հաշվի առնել նաեւ ռիսկերը' երեխան դասարանում' դուռն է փակվում,ապակի է կոտրվում,սան,հանգույցի հետ խնդիրներ են ծագում եւ այլն,ով պետք է հրատապ լուծում տա այս խնդիրներին։Կարծում եմ յուրաքանչյուր դպրոցում'անկախ դասարանների թվից,բանվորի մեկ հաստիքը պարտադիր է։ Նշված առաջարկությունը չի առընչվում իրավական ակտի բովանդակությանը:
4 Սիրանուշ Ավագյան 18.08.2020 20:35:23 Ակնկալվում էր աշխատավարձի բարձրացում,ոչ թե հաստիքների կրճատում:Հասկանալի է ներկայս ղեկավարությունը չկարողացավ տարբերվել նախկինց:Նախկին ղեկավարության օրոք դպրոցներ փակվեցին,ներկայինս՝ հաստիքներ կրճատելով մի շարք մասնագետների և մանկավարժների դուրս է թողնում բախտի քմահաճույքի:Եվ իհարկ է դրան անմիջապես կհետևի դպրոցի օպտմալացում:Դե բացատրեք թե ո՞րն է ձեր առավելությունը:Ինչ է դպրոցին գրադարանավար պետք չէ՞:Դե ուրեմն ԴԱԿ համակարգում այլ աշխատող գտեք,թե օպերատորը պետք է անի 0,5 դրույք վարձատրվելով:Դպրոցի աշակերտներին պետք չէ գրադարանը,ուսուցիչները չպետք է օգտվեն գրադարանց:Սա է ձեր գերծախագիծը՝ խավար, անկրթ սերունդ:Իֆորմատկայի ուսուցիչը դպրոցում ունենալով 5 դասաժամ,աշխատում է նաև օպերատոր:Պատկերացրեցիք ձեր արհամարական վերաբերմունքը նման մասնագետների նկատմամբ:Աշխատում ենք,վերապատրաստվում ,ստանում ենք տարակարգ, որ այսօր , ինչ որ մեկի խեղաթյուրված նախագծի պատճառով դուրս մնանք դպրոցից:Իհարկե հանրապետությունում պետք է գործեն մի քան դպրոցներ,քան որ այնտեղ հաճախում են նախարարների,պատգամավորների և այլնի երեխաները;Այդ դպրոցները պետք է հարատևեն:Մնացածը փակեք:Ինչո՞վ եք թուրքից տարբերվում:Երբեք չփորձեք բարձրաձայնաել թե դուք ուրիշ եք,դուք ավելի վատն եք: Կարծես երկիրս բաժանվել է երկու մեծծծ խմբի,մի խումբը չգիտես ի՞նչ է անում ու պարգևավճար ստանում,իսկ մյուս խումբը՝ չգիտես թե ի՞նչ չի անում,որ եղած հաստիքն ու գումարը կրճատում են։Մինչև հիմա հավատացել եմ Ձեզ,բայց փաստերը բերում են նրան,որ դուք աշխատում եք Ձեր շահերի համար և ստվերում դպրոցի կիրթ ու կրթող խավին։Կրթության գլխին խավարի ՄԵԾ ամպ է կախված,հոգացեք Ձեր երկրի ապագա ակադեմիկոսների,ուսուցիչների,սպորտսմենների,մեդալներ բերող դպրոցական և ուսանողական օլիմպիականների կրթական ապագայի մասին։Քայլեր արեք,մի թողեք կործանվի մեր ավանդական դպրոցը։Նորարարությունը շատ անհրաժեշտ է եթե դա անում է և առաջարկում դպրոցի հոգսն ու խնդիրները ճանչող մեկը։Ամպագորգոռ խոսքռրն ու նախագծվող ծրագրերը փլզում են դպրոցս։Հարգելիս ես արդեն մեկ անգամ ապրել եմ դպրոց փակելու դառը ճակատագիրը,չեմ կամենա ոչ մի տնօրենի և ուսուցչի։Թույլ մի տվեք երկիրը կանգնի անգրագիտության եզրին։եղեք կրթութան աջակից և սատարող։ Նշված առաջարկությունը չի առընչվում իրավական ակտի բովանդակությանը: