Բարի գալուստ կայքի թարմացված տարբերակ
Add to favourites

Շարքային կազմի պարտադիր զինվորական ծառայության 2019 թվականի ամառային զորակոչ հայտարարելու և զորացրում կատարելու մասին

     Որոշման նախագծով սահմանվում է շարքային կազմի պարտադիր զինվորական ծառայության 2019 թվականի ամառային զորակոչի կազմակերպման ու անցկացման գործընթացը, դրա շրջանակներում ստեղծվող մարմինները, զորակոչի ապահովման ուղղությամբ գործողությունների շրջանակը:

  • Discussed

    11.04.2019 - 26.04.2019

  • Type

    Decision

  • Area

    Security

  • Ministry

    Ministry of Defense

Send a suggestion via email

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 17005

Print

Suggestions

Մարտիկ Մարտիրոսյան

17.04.2019

«Շարքային կազմի պարտադիր զինվորական ծառայության 2019 թվականի ամառային զորակոչ հայտարարելու և զորացրում կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի (այսուհետ նաև՝ Նախագիծ) 3-րդ հավելվածով նախատեսվում է սահմանել Կենտրոնական բժշկական հանձնաժողովի կազմը: Նախ անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ ՀՀ կառավարության 2018 թվականի ապրիլի 12-ի թիվ 405-Ն հրամանով սահմանվել է «Քաղաքացու առողջական վիճակի հետազոտման և բժշկական փորձաքննության կարգը, հետազոտում և բժշկական փորձաքննություն իրականացնող մարմինները, դրանց գործունեության, ինչպես նաև հետազոտման և փորձաքննության ուղեգրման կարգերը, փորձաքննության եզրակացությունների ձևերը» (այսուհետ նաև՝ Կարգ): Կարգի 19-րդ կետի համաձայն՝ Կենտրոնական բժշկական հանձնաժողովը (այսուհետ՝ նաև ԿԲՀ) բժշկական փորձաքննության մարմին է, որի անհատական կազմը հաստատվում է պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչը հայտարարելու մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ: ԿԲՀ-ի կազմում ընդգրկվում են հանձնաժողովի նախագահը, տեղակալը (բժիշկ), անդամները՝ թերապևտ, սրտաբան, վիրաբույժ, վնասվածքաբան, նյարդաբան, հոգեբույժ, ակնաբույժ, մաշկաբան, օտոլարինգոլոգ, համակարգչային օպերատոր ու քարտուղար: ԿԲՀ-ն բժշկական փորձաքննության ղեկավար մարմին է և հաշվետու է ՀՀ պաշտպանության նախարարին: Բացի այդ, հարկ է նկատի ունենալ, որ «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 9-րդ (այսուհետ նաև՝ Օրենք) հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ նորմատիվ իրավական ակտը չպետք է հակասի հավասար կամ ավելի բարձր իրավաբանական ուժ ունեցող նորմատիվ իրավական ակտերին: Օրենքի 40-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետի համաձայն՝ նորմատիվ իրավական ակտերի նորմերի միջև կոլիզիաների դեպքում կիրառվում են ավելի վաղ ուժի մեջ մտած նորմատիվ իրավական ակտի նորմերը: Հետևաբար, Նախագծի 3-րդ հավելվածը պետք է համապատասխանի ՀՀ կառավարության 2018 թվականի ապրիլի 12-ի թիվ 405-Ն որոշմամբ հաստատված Կարգի 19-րդ կետի պահանջներին: Այնինչ, Նախագծի 3-րդ հավելվածում նշվում է, որ 2019 թվականի ամառային զորակոչին ԿԲՀ-ի անդամ են հանդիսանալու նաև Պաշտպանության նախարարության աշխատակազմի վերահսկիչ վարչության ընդհանուր վերահսկման բաժնի ավագ սպա և Առողջապահության նախարարության ներկայացուցիչ: Մինչդեռ, Կարգի 19-րդ կետում հստակ նշված է, թե ովքեր կարող են հանդիսանալ ԿԲՀ անդամ, և ակնհայտ է, որ ՀՀ կառավարությունը չի կարող ԿԲՀ անդամ նշանակել ո՛չ ՊՆ վերահսկման բաժնի ավագ սպա, ո՛չ Առողջապահության նախարարության ներկայացուցիչ: Առաջարկվում է Նախագծի 3-րդ հավելվածից հանել ՊՆ վերահսկման բաժնի ավագ սպային և առողջապահության նախարարության ներկայացուցչին: Հակառակ պարագայում, ԿԲՀ-ի եզրակացությունների կայացմանը մասնակից կդառնան անձինք, ովքեր դրա իրավասությունը չունեն:

Մարտիկ Մարտիրոսյան

17.04.2019

Նախագծի 3-րդ հավելվածում նշված չէ, թե ով պետք է լինի Կենտրոնական բժշկական հանձնաժողովի նախագահը, այնինչ ՀՀ կառավարության 2018 թվականի ապրիլի 12-ի թիվ 405-Ն որոշմամբ հաստատված Կարգի 19-րդ կետով սահմանված է պահանջ, որի համաձայն՝ ԿԲՀ-ն պետք է ունենա նախագահ: Առաջարկում եմ Կառավարության որոշմամբ նշանակել նաև ԿԲՀ-ի նախագահ: Բացի այդ, կարծում եմ ճիշտ կլիներ Նախագծի 3-րդ հավելվածում նույնպես նշվեր ԿԲՀ նախագահի անունը, որպեսզի հարցով հետաքրքրված քաղաքացիները հնարավորություն ունենային կարծիք հայտնելու տվյալ պաշտոնին նրա համապատասխանության մասին մինչև կառավարության որոշման ընդունելը:

See more
Եվրոպական Միություն
Այս կայքը ստեղծվել և թարմացվել է Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությամբ: Կայքի բովանդակության համար պատասխանատվություն են կրում հեղինակները, և պարտադիր չէ, որ այն արտահայտի Եվրոպական միության, ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի, ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և ԵԱՀԿ-ի տեսակետները: