Добавить в избранное

В стадии разработки

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ-ՄԱՍՆԱՎՈՐ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ (ԼՐԱՄՇԱԿՎԱԾ)

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ

ՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ-ՄԱՍՆԱՎՈՐ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

ՆԱԽԱԳԻԾ

 

 

ԳԼՈՒԽ I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

Հոդված 1. Օրենքի նպատակը և կարգավորման առարկան

Սույն օրենքը սահմանում է պետություն-մասնավոր գործընկերության (ՊՄԳ) կարգավորման իրավական շրջանակը, ներառյալ՝ դրանց մշակմանը և իրականացմանն առնչվող կանոնները և ընթացակարգերը, կառավարման ինստիտուցիոնալ շրջանակը, կիրառելի սկզբունքները և ՊՄԳ-ներին առնչվող այլ հարցեր:

Հոդված 2. Օրենքում օգտագործվող հիմնական հասկացությունները

 

  1. Սույն օրենքում օգտագործվում են հետևյալ հիմնական հասկացությունները.

 

  • արդյունքի վրա հիմնված վճարումներ՝ հանրային գործընկերոջ կողմից մասնավոր գործընկերոջը կատարվող վճարումներ, որոնք իրականացվում են մասնավոր գործընկերոջ կողմից մատուցված աշխատանքների, ապրանքների և (կամ) ծառայությունների մեկ միավորի կամ մեկ վերջնական սպառողի հաշվով,
  • զուտ ներկա արժեք (NPV)՝ գնահատվող ծրագրի իրականացման ընթացքում դրամական միջոցների ներհոսքի և արտահոսքի ներկա արժեքների տարբերություն, որի հաշվարկման ընթացքում օգտագործվող դիսկոնտավորման տոկոսադրույքը սահմանվում է ՊՄԳ ընթացակարգերով,
  • իրավասու մարմին` Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն, տեղական համայնքներ, ՊՄԳ ծրագրի իրականացման ոլորտում կառավարության քաղաքականությունը մշակող և իրականացնող Հայաստանի Հանրապետության գործադիր իշխանության հանրապետական մարմին կամ այդպիսի այլ պետական մարմին կամ պետական կազմակերպություն,
  • լիազոր մարմին`պետական ֆինանսների կառավարման բնագավառում կառավարության քաղաքականությունը մշակող և իրականացնող Հայաստանի Հանրապետության գործադիր իշխանության հանրապետական մարմին,
  • լիազոր մարմնի ընթացակարգեր՝ ՊՄԳ ծրագրերի իրականացման նկատմամբ կիրառելի ընթացակարգեր, որոնք սահմանում է լիազոր մարմինը,
  • հայտատու` մրցույթին կամ սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկի մրցույթին մասնակցող իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձ կամ իրավաբանական և (կամ) ֆիզիկական անձանց կոնսորցիում,
  • հանրային գործընկեր՝ այն պատասխանատու մարմինը, որը ՊՄԳ պայմանագիր է կնքում մրցույթում կամ սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկի մրցույթում հաղթող ճանաչված մասնակցի հետ,
  • հանրային ենթակառուցվածք` հանրային հետաքրքրություն կամ շահ ներկայացնող նյութական և (կամ) ոչ նյութական ակտիվ, որն օգտագործվում է հանրային ծառայությունների մատուցման նպատակով (կամ դրա առնչությամբ) և որի շահագործումը և (կամ) կառուցումը և (կամ) վերակառուցումը և (կամ) տեխնիկական սպասարկումն ապահովվում է մասնավոր գործընկերոջ կողմից՝ ՊՄԳ պայմանագրի համաձայն,
  • հանրային ծառայություն` հանրային շահերից բխող գործունեություն, որը սովորաբար իրականացվում է պետական մարմինների կողմից և (կամ) վերջիններիս անունից և (կամ) որի համար հիմնական պատասխանատվությունը կրում է պետական մարմինը, ինչպես նաև «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի իմաստով հանրային ծառայությունների կարգավորվող ոլորտի ցանկացած ծառայություն,
  • հասանելիության վճարներ՝ հանրային գործընկերոջ կողմից մասնավոր գործընկերոջը կատարվող պարբերական վճարումներ, որոնք հիմնված են հանրային ենթակառուցվածքի՝ ՊՄԳ պայմանագրով պահանջվող աշխատանքային մակարդակով հասանելիության վրա,
  • մասնավոր գործընկեր` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն ստեղծված և գործող մասնավոր մասնակցությամբ իրավաբանական անձ, որի հետ հանրային գործընկերը կնքել է ՊՄԳ պայմանագիր,
  • մասնավոր նախաձեռնող՝ ֆիզիկական կամ մասնավոր իրավաբանական անձ կամ այդպիսի իրավաբանական և (կամ) ֆիզիկական անձանց կոնսորցիում, որը սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացնում է ՊՄԳ ծրագրի իրականացման առաջարկ՝ սույն օրենքի 12-րդ հոդվածի համաձայն,
  • սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկի մրցույթ՝ պատասխանատու մարմնի կողմից կազմակերպված մրցույթ, որի շրջանակներում պատասխանատու մարմինը հրավիրում է երրորդ անձանց՝ ներկայացնելու սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկով նախատեսված ՊՄԳ ծրագիրն իրականացնելու հայտեր,
  • պատասխանատու մարմին՝ իրավասու մարմին, որը կազմակերպում է մրցույթ կամ սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկի մրցույթ՝ այդ մրցույթում հաղթող ճանաչված մասնակցի հետ ՊՄԳ պայմանագիր կնքելու և հանրային գործընկեր դառնալու նպատակով,
  • պետություն-մասնավոր գործընկերության ստորաբաժանում կամ ՊՄԳ ստորաբաժանում՝ ՀՀ կառավարության կողմից ստեղծված՝ ՊՄԳ ոլորտում գործող հատուկ խորհրդատվական մարմին, որն իրականացնում է սույն օրենքով իրեն վերապահված գործառույթները,
  • ՊՄԳ՝ պետություն-մասնավոր գործընկերություն,
  • ՊՄԳ ծրագիր՝ ծրագիր, որը ներառում է սույն օրենքի 4-րդ հոդվածում սահմանված չափանիշներին համապատասխանող, ՊՄԳ պայմանագրի վրա հիմնված համագործակցային փոխհարաբերություններ հանրային գործընկերոջ և մասնավոր գործընկերոջ միջև,
  • ՊՄԳ ընթացակարգեր՝ ՊՄԳ ծրագրերի, իրականացման նկատմամբ կիրառելի ընթացակարգեր, որոնք սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը,
  • Պմգ ծրագրերի զարգացման ֆոնդ՝ ՊՄԳ ծրագրերի նախապատրաստման և իրականացման, այդ թվում տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրությունների կամ նախնական ուսումնասիրությունների, ՊՄԳ ծրագրի մասնագրերի և մրցութային փաստաթղթերի, ՊՄԳ պայմանագրերի մշակման կամ ՊՄԳ ծրագրի նախապատրաստման և (կամ) իրականացման հետ կապված այլ ծառայությունների մատուցման համար փորձագետների և խորհրդատուների ներգրավման նպատակով իրավասու մարմնին կամ պատասխանատու մարմնին անհրաժեշտ դրամական միջոցներով ապահովելու նպատակով ստեղծվող ֆոնդ,
  • ՊՄԳ պայմանագիր՝ ՊՄԳ ծրագրի իրականացման նպատակով հանրային գործընկերոջ և մասնավոր գործընկերոջ միջև սույն օրենքով սահմանված կարգով կնքված պայմանագիր, այդ թվում` կոնցեսիոն պայմանագիր: Պետական և (կամ) համայնքային կազմակերպությունները և (կամ) հանրային գործընկերոջ կողմից լիազորված այլ իրավաբանական անձինք կարող են գործել հանրային գործընկերոջ հետ միասին՝ որպես ՊՄԳ պայմանագրի երրորդ կողմեր,
  • ՊՄԳ ընթացիկ պարտավորությունների հաշվարկ՝ լիազոր մարմնի կողմից լիազոր մարմնի ընթացակարգերին համապատասխան իրականացվող՝ ընթացիկ ՊՄԳ պայմանագրերից բխող պարտավորությունների, այդ թվում՝ իրական և պայմանական պարտավորությունների հաշվարկ, որն իրականացվում է որոշելու համար ՊՄԳ ոլորտում Հայաստանի Հանրապետության պարտավորությունների ընդհանուր չափը,
  • ՊՄԳ պարտավորությունների թույլատրելի սահմանաչափ՝ ՊՄԳ ոլորտում Հայաստանի Հանրապետության պարտավորությունների, այդ թվում՝ իրական և պայմանական պարտավորությունների՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանվող ընդհանուր առավելագույն սահմանաչափ,
  • սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկի մրցույթ՝ ՊՄԳ պայմանագիր կնքելու նպատակով մասնավոր նախաձեռնողի կողմից պատասխանատու մարմնին սույն օրենքի 12-րդ հոդվածում սահմանված կարգով սեփական նախաձեռնությամբ ներկայացվող առաջարկ,
  • վարկատու՝ ցանկացած ֆինանսական կազմակերպություն, որը ՊՄԳ պայմանագրի առնչությամբ մասնավոր գործընկերոջը տրամադրում է վարկային միջոցների տեսքով ֆինանսավորում,
  • վերջնական սպառողներ՝ ցանկացած ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ, ներառյալ` օգտագործողներ, գնորդներ, սպառողներ, որոնց մասնավոր գործընկերը ՊՄԳ պայմանագրի պայմանների համաձայն մատուցում է հանրային ծառայություններ կամ մատակարարում հասարակական հետաքրքրություն կամ շահ ներկայացնող ապրանքներ,
  • տնտեսական շահութաբերության ներքին դրույք (EIRR)՝ գնահատվող ծրագրի ներքին շահութաբերության դրույք, որը հաշվի է առնում նաև տնտեսական օգուտները և ծախսերը,
  • ուղիղ պայմանագիր՝ հանրային գործընկերոջ, մասնավոր գործընկերոջ և վարկատու(ներ)ի միջև կնքված պայմանագիր, որով սահմանվում են այն պայմանները, որոնց հիման վրա վարկատուները կարող են իրավասու լինել իրականացնելու միջամտության իրավունքները,
  • փողի դիմաց արժեք (value for money) կամ ՓԴԱ (VfM)՝ գնահատվող ծրագրի իրականացման ծախսերի և համանման կամ համեմատելի հանրային ենթակառուցվածք կամ հանրային ծառայություն ապահովող՝ «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված
  • Обсуждалось

    23.02.2018 - 21.06.2018

  • Тип

    Закон

  • Область

    Экономика, Экономическая

  • Министерство

    Министерство экономики

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 12731

Принт

Связанные документы / ссылки

Предложения

Վահրամ Ավանեսյան

20.06.2018

Հիմնավորման մեջ նշված է, որ «Պետություն-մասնավոր գործընկերության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի ընդունման կապակցությամբ այլ օրենքներում փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտություն չի առաջանում: Իմ կարծիքով առանվազն Գնումների մասին օրենքում պետք է կատարվեն հիմնարար փոփոխությունների հակառակ դեպքում ՊՄԳ գործարքներ ընդհանրապես հնարավորություն չի լինի իրականացնել։ Գնումների մասին օրենքով ըստ սահմանման ՊՄԳ գնում է և այդպիսով ՊՄԳ կարգավորվում է այդ օրենքով, միաժամանկ ՊՄԳ նախագծով մրցույթները պետք իրականացեն Գնումների մասին օրենքով, այն դեպքում երբ Գնումների մասին օրենքով սահմանված սահմանումնները և ընթացակարգերը հիմնականում կիրառելի չեն ՊՄԳ գործարքների առումով, մասնավորապես ՊՄԳ սահմանված է որպես մասնավոր գործընկերոջը իրավունքի շնորհում, գնման գինը սահմանված է որպես նախահաշվային գին, հանրությանը մատուցվող ծառայությունների գինը չի կարող լինել մրցույթի առարկա / ամենատարածված ՊՄԳ գործարքներն են/, մասնակիցների վրա դրվող սահմանափակումները բացառում են / project financing/ եղանակաը, կնքված պայմանգրի վերաբերյալ հայտարարությանը ներկայացվող պահանջները չեն կարող կատարվել ՊՄԳ շատ դեպքերում, նախորակորման փուլում բանակցությունների պահանջը անտեղի է ՊՄԳ շատ դեպքերում, և այլն։ Առաջարկություն։ Հակասությունները այնքան շատ են, որ թերևս ավելի արդյունավետ կլինի կամ ընհանրապես ՊՄԳ-ի վրա չտարածել Գնումների մասին օրենքը, այս դեպքում ՊՄԳ գնման բոլոր ընթացակարգերը պետք է սահմանվեն ՊՄԳ օրենքով կամ ՊՄԳ օրենքը ներառել Գնումների մասին օրենքում որպես առանձին բաժին, այս դեպքում Գնումների մասին օրենքում պետք նաև կատարվեն այլ փոփոխություններ, առավել կարևոր է ՊՄԳ առանձնահատկությունները հաշվի առնող գնումների ընթացակարգի սահմանումը։

Նարինե Բեգլարյան

07.03.2018

Գտնում եմ, որ 1. ՊՄԳ իրականացման համար անհրաժեշտ են համապատասխան կառավարության որոշումներով նախատեսել արտոնությունների ցուցակ և/կամ կատարել այլ աննշան փոփոխություններ գործող օրենքներում (օրինակ՝ «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքում) և ենթաօրենսդրական ակտերում, բացառելով ծավալուն և համակարգային օրենսդրական փոփոխություններ, 2.ՊՄԳ իրականացման համար անհրաժեշտ է նախատեսել ընթացակարգ, որը կկարգավորի մասնավոր գործընկերոջ կողմից ՊՄԳ իրականացման ու դրա պայմանների մասին դիմումի ներկայացումը ՀՀ Կառավարությանը կամ իրավասու մարմնին, կողմերի առաջարկի շուրջ բանակցությունների վարումը, հավանության տալը ու ժամկետները, ինչպես նաև հետագա ընթացակարգերը: Մասնավորապես, կարող է նախատեսվել, որ մասնավոր գործընկերը ՊՄԳ իրականացման նախաձեռնության առաջին փուլում պետք է հանդես գա ընդհանուր դիմումով և նախագծի իրականացման ընդհանուր մոտեցումներով, ինչպես նաև ներկայացնի, թե ինչ երաշխքիներ պետք է տրամադրվեն նախաձեռնող մասնավոր գործընկերոջը (ինչ ծախսեր պետք է փոխհատուցվեն, ինչ խրախուսումներ ընտրության փուլում պետք է տրամադրվեն և այլ), որպեսզի վերջինս պատրաստի ամբողջական ծրագիրը ու ներկայացնի այն մասնավոր գործընկերոջ ծրագրի հավանության և ընտրության փուլերի համար․ որից հետո կանցկացվի մրցույթը՝ համաձայնեցված չափանիշներով: 3.ՊՄԳ իրականացման համար պետք է նախատեսվի ցանկացած ոլորտում դրա հնարավորություն՝ բացառելով ՊՄԳ իրականացումն ըստ ոլորտների սահմանափակումը

Նարինե Բեգլարյան

07.03.2018

Օրենքի նախագիծը չի կարգավորում, թե ՊՄԳ իրավահարաբերությունը քաղաքացիաիրավական է թե վարչական (կամ առնվազն դրա որ մասն է վարչական, եթե այդպիսին կան), ինչի արդյունքում խնդրահարույց է լինելու գործնականում որոշելու, թե որ դատարանի իրավասություն է պատկանելու վեճերի քննության հարցը: Չի նախատեսված վեճերի այլընտրանքային լուծման որևը հնարավորություն (օրինակ արբիտրաժ) նույնպես:

Узнать больше